حــــِـــذر

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ ءَامَنُوا خُذُوا حِذْرَکُمْ ... ای کسانی که ایمان آورده اید [در برابر دشمن] اسلحه خود را برگیرید - آیه 71 سوره نساء

حـــِـــذر

حــــِـــذر

«سیاست» ؛
مأمور ساواک به امام گفت که
آقا سیاست عبارت از دروغگویی است ،
عبارت از خدعه است ، عبارت از فریب است ، عبارت از پدر سوختگی است ،
این را بگذارید برای ما.
امام فرمود : این سیاست مال شماست...
این سیاست هیچ ربطی به سیاست اسلامی ندارد ، این سیاست شیطانی است.
و اما سیاست به معنای این است که جامعه را راه ببرد و هدایت کند به آنجایی که صلاح جامعه و صلاح افراد هست...
پیغمبر اکرم مبعوث شد که سیاست امت را متکفل باشد.

.: وبلاگ حــــِــــذر | HEZR.ir :.

نویسنده
اینستاگرام
مطالب پیشنهادی
نظرات شما
پیوندها

از حذف «احمدی نژاد» تا صدای «مردمی نژاد»!

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۴۵ ب.ظ

 

............................................................................................................................................

............................................................................................................................................

 

اعتدال دولتی از یک سو و عدالت قضایی از سویی دیگر که این روزها متوجه «احمدی نژاد» است و از طرفی در محاکمه ی گزارش 100 روزه ی رئیس جمهور حقوقدان مورد لطف واقع می شود و از طرف دیگر به دادگاه خوانده می شود ، علی رغم میل باطنی ام ، مجابم کرد که دردنامه زیر را بنویسم:

 

همزمان با تحریم های اقتصادی «خارجی ها» و همزمان با جهاد اقتصادی و حمایت از تولید ملی نامیدن های رهبری ، برخی از «داخلی ها» دست بکار شدند و جهاد آغاز کردند برای «حذف احمدی نژاد»!

 

از رایزنی های تلفنی آقازاده ها با ضدانقلاب خارج نشین با هدف پیشنهاد تحریم های جدید به امریکایی ها برای اعمال بر مردم (که حتی تعجب ضدانقلاب را هم برانگیخت!) گرفته تا بالا و پایین شدن های بازارها ، از طلا و ارز گرفته تا مرغ و پسته در شب رمضان و شب عید همه و همه بد طینتی هایی از برخی «داخلی ها» بود که با هدف «حذف احمدی نژاد» و به قیمت فشار بر مردم ، بر سر کشور آمد در این چندسال اخیر...

با شروع جنگی ناجوانمردانه از سوی «دشمنان خارجی» که این بار از پنجره اقتصاد وارد شده بود ، برخی از «دوستانِ! داخلی» بجای اینکه در یک صف و در حمایت از دولت که به نمایندگی از ملت در برابر این هجمه اقتصادی ایستاده ، به میدان بیایند ، فرصت را غنیمت شمرده برای اینکه پروژه ی «حذف احمدی نژاد» را وارد فاز جدیدی کنند و در این ماجرای دردآورِ وارد شدن فشار اقتصادی به مردم ، احمدی نژاد را «بَد مَن» داستان جا بزنند و به قیمت له شدن اقشاری از مردم ، احمدی نژاد را لگدمال کرده و از روی وی رد شوند!

 

روزهای سخت به همین منوال میگذرد.انتخابات می رسد در حالیکه مردم دوسال التهاب را بازار و سختی را در معیشت خود تجربه کرده اند.

طبقه ی طلب کار ، با «بنز» های خود مانور می دهد در «خیابان های مردم» و بازارشان را به هم میریزد و این بار طلا و دلار خود را پایین می کشد برای مردم وبا پرروییِ تمام ، طبقه ای که خود از عاملان مشکلات معیشتی مردم است ، ناجی مردم معرفی می شود!

 

رقابت! (بخوانید دعواها ، تخریب ها ، تهمت ها و بی اخلاقی ) های انتخاباتی فرا میرسد  و «پروژه حذف احمدی نژاد» وارد مرحله ی مهمی می شود.احمدی نژاد گوشه ی رینگ انتخابات قرار میگیرد و مورد آماج الطاف احساس تکلیف کرده های ریاست جمهوری قرار می گیرد.

احمدی نژادی که چند ماه قبل ، از سوی امام جامعه ، نقاط قوتش معیاری معرفی می شود برای رئیس جمهور آتی ، در جریان مشت زنی های انتخاباتی ، سراسر سیاه جلوه می کند و حتی نقاط قوتش هم فحش میخورد و تخریب می شود.

وقتی احمدی نژاد  «بَد مَن» قصه معرفی شود ، حال ، هرکه بیشتر او را سنگ بزند ، هرکه فحش هایش غلیظ تر و رنگ انتخاباتی اش ضد احمدی نژادی تر باشد ، «سوپر استار» ماجرا خواهد بود و آرای سرگردان مردمی که به دنبال ناجی اقتصادی خود می گردند را به سبد خود خواهد ریخت.

در میان وعده! های سه ماهه و 100 روزه و... برای گل و بلبل کردن مملکت ، مردم سوپراستار و ناجی خود را برمی گزینند.انتخابات میشود و مردم انتخاب می کنند.انتخاباتی حماسی از آن جهت که از نظر آزادی در اندیشه و انتخاب در دنیا نظیر ندارد و انتخابی از سوی اقشاری از مردم که برای همه محترم است البته.

 

رئیس جمهور جدید پیام انتخابات را با گره زدن چرخ سانتریفیوژها به چرخ زندگی مردم تفسیر می کند و برای جامه ی عمل پوشانیدن به وعده ی 100 روزه ، تکاپوی خود را صرف رفت و آمد های دیپلماتیک در دهکده ی جهانی و ملاقات کردن ها با کدخدای آن می کند.

100 روز موعود پایان می یابد و امید مردم به تدبیر دولت شان کم کم رو به ناامیدی میگذارد.مردم حرکتی از دولت شان برای معیشت شان ، ندیده اند اما دولت ، توافقنامه ی خود را فتح الفتوح میخواند و با مغالطه ای ماهرانه آنرا به معیشت مردم ربط می دهد!

رئیس جمهور محترم در پایان 100 روز به اسم گزارش دهی به مردم ، میهمان تلوزیون های مردم می شود.رئیس جمهور که گویا همچنان خود را کاندیدا و در رقابت می بیند و همچنان از سرهنگ نبودن و حقوقدان بودن دم میزند ، سعی میکند مشت زنی های سیاسی خود علیه رئیس جمهور سابق را ادامه دهد.

 

پروژه حذف احمدی نژاد از یک سو با گزارش 100 روزه دولت جدید (بخوانید تخریب 8 ساله ی دولت سابق) و از سوی دیگر با به دادگاه کشاندن وی ، در این روزها وارد مرحله ی خاصی شده است.

 

در روزگاری که آقازاده های گردن کلفت با اتهامات جور و واجور امنیتی و اقتصادی و... ، با ماشین های شاسی بلند خود در حال ویراژ دادن در «خیابان های مردم» هستند ، در روزگاری که وزرایی مورد اعتماد وکلا قرار میگیرند که در پرونده شان اتهامات فساد مالی و... به چشم میخورد ، در روزگاری که...

در این روزگار ، احمدی نژاد باید طعم عدالت را بچشد و راهی دادگاه شود.که عدالت بر او جاری شود که چرا وزیر ورزش را دیر معرفی کرده یا اینکه چرا انقدر تلفات جاده ای بالا بوده و یا حتی شاید چرا در بعضی از روزها در زمان او آب و هوا بد بوده و ...

 

عدالت قضایی و اعتدال دولتی دست به دست هم داده اند تا ضربه ی آخر را بر پیکره ی مرد اضافیِ این روزهای سیاست ، بزنند و پروژه حذف احمدی نژاد را نهایی کنند و این مردِ شبیه مردم را از جمع بسته و منطقه ی ممنوعه ی خود بطور کامل بیرون بیاندازند!


اما احمدی نژاد کاسه کوزه ها را به هم میریزد با یک پیشنهاد.دعوت از رئیس جمهور برای مناظره. "بیایید بنشینیم برای مردم حرف بزنیم!"

شما بگویید ، او هم بگوید.شما از نابسامانی های اقتصادی که مسببش احمدی نژاد است بگویید ، او هم بگوید از...

شما بگویید آنچه را که در این مدت گفتید ، آنچه تهمت زدید ، آنچه نسبت دادید ، او هم پاسخ بدهد.

بدیهی است که این دعوت به مناظره از سوی احمدی نژاد بی جواب خواهد ماند و چنین مناظره ای هیچ وقت برگزار نخواهد شد و رئیس جمهور محترم فعلی که حتی مجری تلوزیونیِ اندکی منتقد را هم تاب نمی آورد و قبل از مصاحبه خود ، آنرا عوض می کند ، هیچ وقت حاضر نخواهد شد روبروی احمدی نژادی بنشیند که «احمدی نژاد» است!

 

اما به هر حال این دعوت از سوی احمدی نژاد خط بطلانی است بر آن «پروژه ی حذف»!

حذف احمدی نژاد دیگر ممکن نیست.نه احمدی نژاد بعنوان یک شخص ، که می شود از او حتی بزرگراه شهید احمدی نژاد ساخت ، بلکه حذف «مردمی نژاد» دیگر ممکن نیست.حذف صدای مردم دیگر ممکن نیست.مردمی که حتی اگر با بالا و پایین شدن های روزگار و مانور ها و نمایش های سیاسی ، تحت تاثیر قرار گرفته و رأی و نظرشان در ادوار مختلف تغییر کند.

دیگر نمی شود حلقه ی بسته ای تعریف کرد و قدرت را در آن حفظ کرد و خوش بود و آسوده!

انقلاب آنقدری رشد کرده است که انقلابی هایش در پیچ و تاب این سیاسی کاری ها رنگ نشوند و صدایشان قطع نشود!

اگر احمدی نژاد ، که از بین مردم بود ، شبیه مردم بود ، را هم کنار بگذارید و از منطقه ممنوعه بیرونش بیاندازید ، مردم را نمی توانید حذف کنید...

اگر «احمدی نژاد» را هم حذف کنید ، صدای «مردمی نژاد» را نمیتوانید حذف کنید!

 

 

..................................................................................................

پ.ن 1 :

شیفته و مبهوت شخص «محمود احمدی نژاد» نیستم و اگر هرکس دیگری مثلاً «احمد محمودی نژاد» هم در وضعیت مشابه بود و چنین بر او روا داشته می شد ، همین ها را میگفتم که گفتم!

احمدی نژاد را فردی دارای نقاط ضعف و قوت میدانم.مثل بقیه سیاسیون! ولی او را فردی از بین مردم و شبیه به مردم و نماینده ی مردم میدانم بین سیاسیون.نماینده ای که تحمل اش سخت است برای خیلی ها...

(درباره «احمدی نژاد» و ضعف و قوت هایش قبلاً نوشته ام. اینجا )

 

پ.ن 2 :

دردنامه بالا را در شرایطی نوشته ام که دلگیرم از نامردی ها و سیاهی های سیاست.سیاستی که مال ما نیست.سیاستی که عین دیانت ما نیست.سیاستی که نه اسلامی است و نه انسانی.فلذا شاید زبانش کمی تند باشد و تلخ.اما حرف تلخ از دلی پر درد زده شده.همین می تواند شیرینش کند برای اهلش...

 

 

یا حق...

نظرات (۳۱)

سلام.
استفاده کردم. موفق باشید.
بروزم با: نظرهای سخیف حسن عباسی در مورد فرزندان سیدالشهدا
احمدی نژاد حذف شد و رفت و از دستش راحت شدیم.با این دست و پا زدن ها کاری نمیتویند بکنید
پاسخ میلاد گودرزی:
جمله آخر (قرمز رنگ)
۱۳ آذر ۹۲ ، ۲۰:۰۰ حسام الدین
درود بر مردمی نژاد
نوشته تون بسیار بسیار عالی بود 
اجرتون با امام زمان(علیه السلام)
۱۴ آذر ۹۲ ، ۰۰:۴۱ مطیع رهبری
با این حرفا انحراف احمدی نژاد و دار و دسته اش فراموش نمی شود.شما هم بجای قصه سر هم کردن بهتره فکری بحال عقاید خود بکنید
پاسخ میلاد گودرزی:
باشه
:|
۱۴ آذر ۹۲ ، ۰۱:۰۵ حامی دکتر احمدی نژاد

درود بر محمود احمدی نژاد

 

سنگ بد گوهر(مخالفین دکتر) اگر کاسه ی  زرین بشکست

ارزش سنگ نیفزاید و زر (دکتر احمدی نژاد عزیز) کم نشود

آهنگرزاده‌ی آرادانی به نام محمود احمدی‌نژاد، از اول هم مزاحم سلطنت برخی ها بود ...
سلام خدا قوت جالب بود موفق باشی یا علی
سلام و خدا قوت.
آقایونی که میگه احمدی نژاد منحرفه پس اونایی که فتنه 88 رو راه انداختن چی ؟؟ حتما اونا خط راست بودن.
رئیس تدبیر و امید یادش رفت تو گزارش 100 روزه از تغییر دکوراسیون میلیاردی بگه و هزینه های ...
۱۴ آذر ۹۲ ، ۱۱:۳۹ یک احمدی نژادی
می بینم اون روزی رو که مردم انگشت حسرت به دهان گرفته اند و از روزهای احمدی نژاد یاد میکنن
تاریخ همه چیز رو ثابت خواهد کرد

احمدی نژاد
مردمی نژاد
مظلومی نژاد
...
روحانی گزارش نداره از دولت قبلی حرف میزند چون کاری نکرده که گزارش بده هنوز قالیباف می شد بهتر
سلام.من اصلا با شما موافق نیستم.
همه باید از برگزاری مناظره حمایت کنیم
به قول این وبلاگ که مشتری دائمشونم باید شب یلدا باشه و تازه سه مرحله باشه نه یک شب !

پاسخ میلاد گودرزی:
سلام
خیلی ساده انگاریه که فکر کنیم این مناظره برگزار میشه!
به چندین دلیل روحانی حاضر به مناظره نیست و طبیعی هم هست!

به نظرم این پست رو در سایتتون لینک کنید همه باید پشت هم باشیم تا این مناظره برگزار بشه

لینک مطلب مناظره ایشون اینه
مرگ بر جریان انحرافی که کشور رو به سقوط برد
و مرگ بر انحرافی ها که در ظاهر مومن و مسلمونید ولی از هرچی بی دینه بدترید
پاسخ میلاد گودرزی:
اُف بر «برچسب»...
http://www.duelfa.com/wp-content/uploads/2012/06/ahmadi-nejad.jpg
۱۴ آذر ۹۲ ، ۱۹:۵۶ موج ریاضی

با رفتن احمدی نژاد همه چیز .... این جوری شد بوق!

معلوم است که قبول نمی کنند ،به همان دلیلی که اوبامای دوست جون جناب روحانی!زیر بار مناظره نرفت حتی  قوی ترین مجریان  داخلی وحارحی هم جلوش کم آوردند...

یادم است یکبار استراو گفته بود ایزانی ها حافطه خوبی دارند وهن.ز کودتای 28مرداد یادشون نرفته ...دیگه انگلیسی ها هم می دونندمردم می فهمند که 8سال کی رییس جمهورشون بوده... خداقل بین توافق ومرقوم نوشتنش !!که صداقت بوده!!!!او. ...خلاصه دلم خیلی پره ان شاللله  باگر وقت کنم  تووبم حرفم می زنم وشماراهم حتما دعوت می کنم  

سلامتیه هرچی انحرافیه!!!!!!!!!!!!!
مهندس دز انحرافی بودنت داره بالا میزنه ها :)))

ولی بیشوخی دردنامه خوبی بود.درد دل همه ما بود
یاعلی
پاسخ میلاد گودرزی:
انحرافی خودتی!
اصلاً نمی پسندم که طرفداران احمدی نژاد ، خودشون هم خودشون رو «انحرافی» میخونن (حتی به کنایه و شوخی)!

سلام دمت گرم 
حرف دل تمام کوخ نشین ها رو زدی من دلم میخواد بترکه از درد!
ولی امید زیادی دارم که بعد چند سال دیگه مردم قدر مردمی نژاد رو میفهمن
۱۶ آذر ۹۲ ، ۱۱:۰۳ پایگاه خبری تحلیلی رهیاب نیوز

با سلام خدمت شما وبلاگ نویس فرهیخته  
مطلب شما در وبلاگستان پایگاه خبری تحلیلی رهیاب نیوز درج گردید
 http://rahyabnews.com/Pages/News-30373.aspx
لطفا بادرج لینک و لوگوی رهیاب نیوز ما را در ادامه راه یاری فرمایید
و من الله توفیق
آقای دادکان حرف خوبی زد 
گفت اون دولت هر کار میخواست بکنه میگفت من میکنم و همینه و میکرد 
حالا این دولت جدید اول معیار میذاره و کلی بازار گرمی و احترام های عوام فریب بعد کاری که میخوادو میکنه
"به نظرم مورد اول خیلی بهتره!!!" 
یه ضرب المثلی هم گفت خیلی باهاش حال ردم. گفت انگلیسی ها 30 سال دروغ میگن بعد رو میشه ما امروز صبح دروغ بگیم بعدازظهر مردم جوکشم ساختن!
احمدی نژاد به تاریخ پیوست با تلاشهای خیلی ها .
خدا آقارو برامون نگه داره.
پاسخ میلاد گودرزی:
مهم اینه که کار رو برای خدا انجام میدی یا مردم (در واقع خودت)؟
خدا به عوام فریبی احتیاج نداره!
عالـــــــــــی بود..!!!

دمتون گــــــــــــرم

خسته نبــــــآشید
۱۷ آذر ۹۲ ، ۲۱:۰۲ علی ( فرآق یآر )
چه شبها که زهرا دعا کرده همه شیعه گردیم و بی تاب مولا
غلامی این خانواده دلیل و مراد خدا بوده از خلقت ما
مسیرت مشخص؛ امیرت مشخص؛ مکن دل دل، ای دل بزن دل به دریا
با مطب :حضرت رقیه (س) یاقوتی درخشنده
منتظر حضور شمآ هستیم
یآ علی
[گل]

سلام علیکم

خدا قوت...

بسیار عالـــــی.

یاعـــــــلی.

۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۷:۳۷ سید امیر حسین
خجالت بکشید آقا. این مردمی نژادتون 8 سال مملکت رو به گند کشید.
اقتصاد رو به فنا داد، از پول بیت المال برای اجرای طرح هایی که باعث ایجاد طرفدار برای خودش بین قشر بی سواد می شد استفاده کرد، کلی بدهی به بانک مرکزی به بار آورد، هر خودکفایی ای قبلش ایجاد شده بود رو از بین برد. مثلاً خیر سرشون و سرتون سازش نپذیرفتید ولی قدرت اقتصادی و تجاری کشور نابود شد. اساتید درجه یک دانشگاه رو منزوی کردن. شما یک کار مثبت، فقط یک کار مثبتش رو با سند(نه به سبک کذبی احمدی نژاد) نام ببر. عمراً اگر بتونید.
ضمناً هر موقع در حقانیت، مشروعیت و قانونی بودن دولت تدبیر و امید شک داشتید به این تصویر نگاه کنید، اصلاً بذارینش بکگراند هر روز جلوی دیدتون باشه.


پاسخ میلاد گودرزی:
اولاً که سلام و ادب (که شما فراموش کردید گویا جفت شون رو)
دوماً که درباره احمدی نژاد و نقاط ضعف و قوتش توی « پست 53 » یه چیزایی نوشتم ، میتونید بخونید.(البته بعید میدونم بخونید ، همونطور که بعید میدونم حتی همین پستی که توش نظر گذاشتید رو هم خونده باشید! و احتمالاً از روی تیتر و عکس کامنت گذاشتید!)
سوماً
جواب این جمله تون : "شما یک کار مثبت، فقط یک کار مثبتش رو با سند(نه به سبک کذبی احمدی نژاد) نام ببر. عمراً اگر بتونید." رو با این یکی جمله ی خودتون میدم : " از پول بیت المال برای اجرای طرح هایی که باعث ایجاد طرفدار برای خودش بین قشر بی سواد می شد استفاده کرد"

این قشری که با خودبرتربینی و وقاحت تمام اونا رو «بی سواد» میخونید هم مردم این کشورن و مثل بقیه از این کشور و منابعش حق دارن و روستایی بودن ، مستضعف بودن ، و یا بقول شما بیسواد بودن نه تنها دلیل نمیشه که پول بیت المال رو براشون هزینه نکنیم ، بلکه هم دین هم اخلاق هم انسانیت میگه که برای اون ها باید سهم بیشتری رو قائل بود.

در مورد اون عکسی هم که گذاشتید:
اگه پست هامو بخونید متوجه خواهید شد که در حقانیت ، مشروعیت و قانونی بودن دولت فعلی هیچ گونه شکی ندارم و به اون تمام و کمال احترام میذارم چون رأی مردمه ؛ حتی اگه رأی 50.8 درصد مردم (و نه همه ی اونها) باشه...
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۸:۱۱ علی ( فرآق یآر )
کدام مناسبت را باید گرامی بداریم؟

*هفتم صفر؛ ولادت امام کاظم (ع) است یا شهادت امام مجتبی (ع)*

با پست "7 صفر شهادت کریم اهل بیت علیهم السلام" به روزیم

اللهم عجل لولیک الفرج
یا علی [گل]

با سلام و خدا قوت مطلب شما به عنوان بهترین های وبلاگی انتخاب شد و در "گلدون وبلاگی"سایت حرف تو و سایت دانا با آدرس های :

http://harfeto.ir/?q=node/18694

http://dana.ir/News/35448.html

منتشر شد

خواهشمندیم مطالب تولیدی خود را به سایت حرف تو ارسال نمائید .

هدیه سایت حرف تو به شما:

ابزارهاى تسهیل کننده، مثل رایانه ها و ارتباطات اینترنتى و فضاى مجازى و سایبرى هم که الان در اختیار شماست. اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید، میتوانید یک کلمه حرف درستِ خودتان را به هزاران مستمعى که شما آنها را نمی شناسید، برسانید؛ این فرصت فوق العادهاى است؛ نبادا این فرصت ضایع شود. اگر ضایع شد، خداى متعال از من و شما روز قیامت سؤال خواهد کرد: از فرصت این همه جوان، این همه استبصار، این همه میل و شوق به دانستن، شما براى ترویج معارف اسلامى چه استفاده هاى کردید؟

بیانات رهبری در دیدار با روحانیون خراسان‌شمالی 19/07/91

سلام آقای گودرزی...من واقعا گیج شدم کی راست میگه کی دروغ؟؟؟
از اون طرف آقای خامنه ای میگن به دولت آمریکا اعتماد نداریم...پس باید نتیجه بگیریم حرفای اخیر آقای اوباما و جان کری دروغه و اونا حق غنی سازی ایرانو به رسمیت شناختن ولی حالا دارن میپیچونن و همچنین باید نتیجه بگیریم که اونا به دنبال تعلیق کامل پروژه هسته ای نیستن......ولی این نتیجه گیریم عقلانی نیست!!!!
تیم مذاکره کننده هم که کلا دارن با خنده و خوشی و ادعای پیروزی همه چیو میپیچونن.........
من نفهمیدم تهش چی شد؟؟؟و چی میشه؟؟؟و چرا آقای خامنه ای هیچ اظهار نظری نکردن؟؟؟
میشه تحلیلتونو بدونم؟؟؟؟؟
پاسخ میلاد گودرزی:
سلام
پستِ "توهمِ بُرد از اذعان به شکست بدتر است!" رو بخونید(همراه با جواب کامنت ها و پ.ن ها و...)
اونجا عرض کردم نظرم رو...
۱۹ آذر ۹۲ ، ۲۱:۰۷ سید امیر حسین
عزیز دل برادر هزینه برای قشر زیر متوسط یک چیزه، هزینه ی غیر کارشناسی یک چیزه دیگه. دلیل نمیشه از پولی که مخصوص کل جامعه هست هزینه بشه و از طرف دیگر اقتصاد نابود بشه. طبق آمار گزارش شده توسط بانک مرکزی (حرف های منتخب ملت رو قبول ندارید مجبوریم به بانک مرکزی استناد کنیم) سهم زیادی از تورم ها و اقتصاد منفی کشور بواسطه ی قرض ها و بدهی های دولت به نهاد های مختلف هست.
یارانه ها قرار بود از منبع درآمد نفتی تامین بشن ولی بخاطر تحریم ها(که کلاً داستانش خودش مفصله) نفت ما به قیمت به مراتب پایین تر فروش رفت و بجای سود ضرر کردیم و یارانه ها با قرض  گرفتن از بانک مرکزی طی سال های 89 تا 92 تامین شد و این بدهی رو به دولت جدید منتقل کرد.
حالا شما دوباره بیا به روش همون "دکتر" احمدی نژاد جواب بده. من اصلاح طلب نیستم ولی خداییش با این جریان های تخریبی که از اصولگرایان در فضای مجازی می بینم خیلی عصبی میشم. الان بلاگ خودتون رو ببینید اول تا آخرش مخالفت با دولت تدبیر و امید و بزرگ نمایی دولت "مهر ورزی" هست...تازه شما که خیلی سعی کردی دموکرات عادل رفتار کنی...
انشاالله قبل از اینکه دیر شود به اشتباهاتمان پی ببریم...البته منظورم خودم هست نه شما، شما که اشتباهی نمی کنید...
پاسخ میلاد گودرزی:
انشاالله قبل از اینکه دیر شود به اشتباهاتمان پی ببریم...
فوق العاده بود.همه حرفایی بود که تو دلمه یه مدت و نمیدونستم چجوری باید بیانشون کنم.انگار حرفای دل ما رو زدید.خیلی ظلم شد به احمدی نژاد.خدا نگذره ازشون.
قلم تون عالیه عالی
من میگم هیچ دولتی نمیشه مشکل نداشته باشه
دولت اقای احمدی نزاد اشکالات فراوانی داشت
دولت اقای روحانی هم اشکات فراوانی داره

این سیاستی که اقای رو روحانی پیش گرفته اشتباه هست
سیاستی که اقای احمدی نزاد پیش گرفته بود اشتاه بود
این حرف زدن ها پشت سر هم دیگر عاقبت خوبی نداره

باید به گوش سپارد به فرمایش رهبر انقلاب که فرمودند
اخلاق اهمییتش از عمل هم بیشتر هست
پاسخ میلاد گودرزی:
احسنت به شما!
البته حرف زدن علیه همدیگه گاهی وقتا مصداق «انتقاد» پیدا میکنه و گاهی وقتا مصداق «دروغ و تهمت»
یعنی ممکنه کسی کار اشتباهی بکنه و بقیه اون رو به روش بیارن و نقدش کنن
اما گاهی هم ممکنه اصلا از اساس اشتباهی در کار نبوده و اون منتقد داره دروغ میگه و تهمت میزنه!

در کل با این کاملاً موافقم که:
"دولت اقای احمدی نزاد اشکالات فراوانی داشت
دولت اقای روحانی هم اشکات فراوانی داره


این حرف زدن ها پشت سر هم دیگر عاقبت خوبی نداره

باید به گوش سپارد به فرمایش رهبر انقلاب"

۰۱ دی ۹۲ ، ۲۳:۲۰ احساسات نامحسوس
سلام..
عازم دیار عاشقی ام...
دعایم کنید
دعایتنان می کنم
پاسخ میلاد گودرزی:
سلام
کربلا ان شاالله؟

التماس دعا...
پس چرا دولت تدبیر و امید جواب احمدی نژاد برای مناظره رو نداد؟
کی دروغگوئه ؟
اونی که میترسه مناظره کنه یا اونی که دعوت به مناظره میکنه؟
وبلاگتون خیلییییییییییییییییییییی قشنگه بهتون تبریک میگم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی