حــــِـــذر

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ ءَامَنُوا خُذُوا حِذْرَکُمْ ... ای کسانی که ایمان آورده اید [در برابر دشمن] اسلحه خود را برگیرید - آیه 71 سوره نساء

حـــِـــذر

حــــِـــذر

«سیاست» ؛
مأمور ساواک به امام گفت که
آقا سیاست عبارت از دروغگویی است ،
عبارت از خدعه است ، عبارت از فریب است ، عبارت از پدر سوختگی است ،
این را بگذارید برای ما.
امام فرمود : این سیاست مال شماست...
این سیاست هیچ ربطی به سیاست اسلامی ندارد ، این سیاست شیطانی است.
و اما سیاست به معنای این است که جامعه را راه ببرد و هدایت کند به آنجایی که صلاح جامعه و صلاح افراد هست...
پیغمبر اکرم مبعوث شد که سیاست امت را متکفل باشد.

.: وبلاگ حــــِــــذر | HEZR.ir :.

نویسنده
اینستاگرام
مطالب پیشنهادی
نظرات شما
پیوندها

قضیه ی فلسطین ؛ کلید رمزآلود فرج!

جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۳۵ ب.ظ

....................................................................................................................................

منعکس شده در:

| عمارنامه | رایحه ظهور | شبکه اطلاع رسانی دانا | بسیج نیوز | افسران | حرف تو |

| تیتر یک | تالار گفتگوی بیداری اندیشه | روایت نو | همه با هم | ایل بانو | بلوتوس |

..................................................................................................................................

 

 

کودک کشی های فرعون گونه ی بازماندگان بنی اسرائیلِ تربیت شده ی اهرام مصر اگرچه سنگین است و غیرقابل تحمل ، یورش های جنایی این تیم نژادپرست به خانه های زنان تیم مظلوم فلسطینی ، هر چند سال یک بار و همزمان با جام های کذایی جهانی ، اگرچه یک ظلم بزرگ و یک فریب ناجوانمردانه است ، اما همه ی اینها ، همه ی «قضیه ی فلسطین» نیست!در واقع این ها از قضایای این روزهای فلسطین اند اما همه ی قضیه ی فلسطین این نیست.

قضیه ی فلسطین یک دعوای سرزمینی میان دو گروه و دو ملت و دو جغرافیا نیست که حالا کارش به جنگ و جنایت و کشتار کشیده و بخواهد با شعار های فانتزی و پلاکاردهای Stop Killing  متوقف شود.

راهپیمایی ها و به جوشش در آمدن احساسات و عواطف انسان ها در دنیا و فریاد های علیه جنگ نه اینکه بد باشد و نابجا ، که مطابق فطرت و طبیعت انسانی است ، اما نشانه اش به طور کامل بسمت هدف نیست و نمیداند باید کجا را بزند! نمیداند باید کجا را نشانه بگیرد ، چون درست نمیداند قضیه چیست!

که اگر می دانست ، منتظر کودک کشی ها و پاچه گیری های وحشیانه ی این سگ نحسِ نجس نمی ماند برای اعتراض و به خیابان آمدن! قضیه ، درک نشده تمام و کمال ، چرا که اگر صهیونیزمِ لانه کرده در سرزمین مقدس و چنبره زده بر دنیا ، هر از چندی هواپیمایی هم نفرستد بر سر کودکان و کشتار این چنینی ای هم نکند ، کسی معترض او نیست! نه راهپیمایی ای برگزار می شود ، نه کمپینی و نه هشتگ و پلاکاردی! تازه ، همه هم او را به رسمیت شناخته اند!این رفتار و این ادبیات نشان می دهد فهم نشده است «قضیه ی فلسطین»!

***

اما ادبیات آنانی که درک کرده اند «قضیه ی فلسطین» را ، فرق می کند با سایرین.

 «قضیه فلسطین کلید رمز آلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است.»(*)

 

آنانی که فهم کرده اند مسئله را می دانند که مسئله ، مسئله ی یک دعوا و حتی یک خونریزی نیست! قضیه ، قضیه ی «فرج» است.فرج و رهایی و نجات برای امت اسلامی و برای جامعه ی انسانی.

ماجرا ، ماجرای یک نزاع تاریخی برای امروزِ آخرالزمان است. نزاع دو تفکر آرمانگرا برای پایان تاریخ!

نزاعی که در آن ، همین تجمع یهودِ کافر شده به دین موسی ، در سرزمین مقدس فلسطین ، با اهداف ایدئولوژیک آخرالزمانی ، خودش اصل دعوا و اصل قضیه است.حتی اگر کودکی هم کشته نشود و رگ های انسان دوستانه ی کسی هم متورم نشود!

اصل قضیه و اصل دعوا ، نزاع دو تفکر منجی گرا در این روزهای دنیاست که در جغرافیای فلسطین به هم رسیده اند!

از این طرف منجی و موعودی برای مسلمانان و نه فقط برای مسلمانان که برای موحدان و نه فقط برای نجات امت اسلامی که برای رهاییِ بشریت ، و از آن طرف ضدمنجی و موعودی ساختگی برای ایستادن مقابل منجی و موعودگرایان.

این است قضیه ی فلسطین و اگر این قضیه ، این چنین فهم شود ، آنگاه درک مسائل آن آسان تر خواهد بود.درک اینکه چرا جماعتی چند دهه است که در زبان و عمل حامی فلسطین و قضیه اش هستند و روز قدس ها تعریف کرده اند و نه فقط در واکنش به کودک کشی های صهیونیزم ، که در شرایط در ظاهر عادی و صلح! هم مرگ بر اسرائیل را فریاد میزنند.رهبران شان از لزوم محو شدن اسرائیل از صفحه ی روزگار سخن می گویند و مردمان شان مزد یک ماه روزه داری شان را در بالاگرفتن پلاکارهای مرگ بر اسرائیل در روز قدس طلب می کنند.

قضیه ی فلسطین اگر این چنین فهم شود ، آنگاه درک این مسئله آسان تر خواهد بود که چرا مهم تر از جنایات و کودک کشی های اسرائیل ، حمایت های حامیانِ آنها ، به اصطلاح جامعه ی جهانی ، است! درک جبهه ی تشکیل شده در دنیای آخرالزمان است که باورِ این جمله ی دبیرکل سازمان مثلاً ملل و یا سخنگوی رو سیاه کاخ سفید را آسان می کند که در اوج بی شرمی ها و جنایات اسرائیل بگویند «اسرائیل حق دارد از خودش دفاع کند»!

یا فلان کشور اروپایی حتی اجازه ی راهپیمایی ای ملایم و فانتزی علیه اسرائیل را به مردمش ندهد و یا تلوزیون آن یکی کشور اروپایی خرد شدن هر روزه ی جمجمه های طفل های فلسطینی را نبیند و در عین حال زیر نویس کند که «پای یک سرباز اسرائیلی در فلسطین پیچ خورد»!

اگر از پنجره ی موعود و آخرالزمان به قضیه ی فلسطین نگریسته شود ، آن وقت می شود دلیل سکوت اعرابِ مثلاً مسلمان را فهمید.می توان مفهوم این سکوت و فرارِ این کاخ نشین های سفیانی زاده را از روزهای نابودی خود بدست منجی مشاهد کرد.

آنگاه دیگر فهم خواهد شد که قضیه ی فلسطین ، قضیه ی یک منطقه ی جغرافیایی غصب شده نیست ، مسئله ی فلسطین مسئله ی یک مردم مظلوم و آواره نیست.مسئله ی جهان عرب نیست ، حتی مسئله ی جهان اسلام نیست که مسئله ای ست برای همه ی بشریت ، همه ی تاریخ.

***

قضیه را اشتباه نفهمیم!

حتی اگر مثلاً آتش بسی هم برقرار شود ، کودکی هم کشته نشود ، فریادهای مرگ بر اسرائیل باید خاموش نشود!

مشت های گره کرده و پلاکاردهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل پایین نباید بیاید!

مشت های گره کرده ی خود را باید بالا نگه داشت و باید دست دیگر انسان هایی که از روی فطرت این روزها در سراسر دنیا بالا رفته را نیز به گرمی فشرد و باید قضیه را برای آنها هم جا انداخت و آنها را هم متوجه اصل ماجرا کرد.بی شک فطرت انسانی  آنها با اصل ماجرا هم ارتباط برقرار کرده و موعودگرایی بعنوان تنها راه نجات ، فهم خواهد شد و آنگاه است که تا روز موعود مشت ها بالا خواهد ماند و زمین برای آن زمان آماده خواهد شد!

بغض و خشم ما علیه اسرائیل ، و نه فقط اسرائیل که اسرائیل سگی است نگهبان ، که نسبت به این تفکرِ ضد منجی ، به این تفکر حاکم بر دنیا ، به این نظم بی نظم جهانی ، باید بماند تا روزی که وعده ی صادق خدا محقق شود.

تا روزی که وعده ی صادق خدا را محقق کنیم!

 

وَقَضَیْنَا إِلَی بَنِی إِسْرَائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیرًا(4)

فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَیهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَّنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیَارِ وَکَانَ وَعْدًا مَّفْعُولًا(5)

ثُمَّ رَدَدْنَا لَکُمُ الْکَرَّةَ عَلَیْهِمْ وَأَمْدَدْناکُم بِأَمْوَالٍ وَبَنِینَ وَجَعَلْنَاکُمْ أَکْثَرَ نَفِیرًا(6)

إِنْ أَحْسَنتُمْ أَحْسَنتُمْ لِأَنفُسِکُمْ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْءَاخِرَةِ لِیَئسُوا وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِیرًا(7)

و در کتاب آسمانی[شان] به فرزندان اسرائیل خبر دادیم که قطعا دو بار در زمین فساد خواهید کرد و قطعا به سرکشی بسیار بزرگی برخواهید خاست(4)پس آنگاه که وعده [تحقق] نخستین آن دو فرا رسد بندگانی از خود را که سخت نیرومندند بر شما می گماریم تا میان خانه ها[یتان برای قتل و غارت شما] به جستجو درآیند و این تهدید تحقق یافتنی است(5)پس [از چندی] دوباره شما را بر آنان چیره می کنیم و شما را با اموال و پسران یاری می دهیم و [تعداد] نفرات شما را بیشتر می گردانیم(6)اگر نیکی کنید به خود نیکی کرده اید و اگر بدی کنید به خود [بد نموده اید] و چون تهدید آخر فرا رسد [بیایند] تا شما را اندوهگین کنند و در معبد[تان] چنانکه بار اول داخل شدند [به زور] درآیند و بر هر چه دست یافتند یکسره [آن را] نابود کنند(7)

[آیات 4 تا 7 سوره ی اسراء]

 

***

آزاد خواهیم کرد فلسطین را ، خانه به خانه

و نماز خواهیم خواند در قدس ، دوشادوش مسیح و پشت سر مهدی!

ان شاالله ، بزودی...

 

 

 

نظرات (۱۵)

:: السلام علیک یا فارس الحجاز ::
خیلی نوشته خوب بود.بغض گلومو گرفته از وضع این روزهای کودکان غزه.فقط همین جمله میتونست ارومم کنه:

آزاد خواهیم کرد فلسطین را ، خانه به خانه

و نماز خواهیم خواند در قدس ، دوشادوش مسیح و پشت سر مهدی!

ان شاالله ، بزودی...



خداخیرت بده حاجی

یاعلی مددی

سلام

جالب بود. خدا خیرت بده
سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" قضیه فلسطین؛ کلید رمزآلود فرج! "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/31144
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"امام خامنه‌ای: بیایید با کمک‌رسانی به مردم غزه و غلبه بر موانعی که صهیونیست‌ها در این راه ایجاد می‌کنند همراه و همدست شویم و به وظایف دینی و انسانی خود عمل کنیم."
یا علی
عالی بود
اللهم عجل لولیک الفرج
تحلیل احمدی نژادی.رجعت هوگوچاوزی و.....
:)
پاسخ میلاد گودرزی:
O_o
باعرض سلام..مثل همیشه عالی!
به ویژه پوسترتون خیلی زیبا بود..
با همه این حرفا ولی چه قدر غمناکه،اینکه بچه های فلسطینی باید تاوان جهل بشریتو بدن و بیداری مردم به قیمت جان اوناست..:(

"ماجرا ، ماجرای یک نزاع تاریخی برای امروزِ آخرالزمان است. نزاع دو تفکر آرمانگرا برای پایان تاریخ!

نزاعی که در آن ، همین تجمع یهودِ کافر شده به دین موسی ، در سرزمین مقدس فلسطین ، با اهداف ایدئولوژیک آخرالزمانی ، خودش اصل دعوا و اصل قضیه است."

منظور دقیقتونو از این پاراگراف متوجه نشدم..تفکر آرمانگرای اسرائیل یا اهداف ایدئولوژیک آخر الزمانی..میشه بیشتر توضیح بدید؟

در ضمن سبک نوشتنتون واقعا بدیعه ولی تمام درسای ویرایش زبان فارسی دبیرستانو زیر سوال بردین!!!



پاسخ میلاد گودرزی:
صهیونیست ها بسیار معتقدند.اونا هم مث ما عقاید آخرالزمانی دارند و معتقدند باید جمع بشن تو سرزمین مقدس و یه سری کارا بکنن برای اینکه زمینه ی ظهور (بازگشت) مسیح! رو فراهم بکنند.
البته عقایدشون باطله.چرا که توی تعریف اونها منجیِ ما مسلمون ها دشمن مسیح! اون هاست.درصورتیکه ما معتقدیم حضرت مسیح واقعی (نه مسیحی که اونا منتظرشن) پشت سر امام ما نماز خواهند خواند.
توی عقاید ما منجی اونا میتونه همون "آنتی کرایس" (ضدمسیح) یا دجال باشه که جلوی امام زمان ما خواهد ایستاد.

چه درسایی از زبان مثلاً ؟  :)
اینکه میگید عقایدشون باطله ینی مسیحی که اونا بهش معتقدن در کل وجود نداره یا همون دجاله؟؟
آخه من یه جا خوندم که منظور از دجال نماده، نه شخص..
توی این زمینه ها کتابی میشناسید که معرفی کنید بهم؟
.
.
درسای ویرایش زبان فارسی دیگه..خوندید که..! ترتیب نقش ها توی جمله و رعایت کوتاهی جملاتو.....
ولی خب اینطوری نوشتن تاثیرگذار تره..
پاسخ میلاد گودرزی:
اعتقاد به "منجی" بصورت کلی ، یه عقیده ی مشترک توی همه ی ادیان الهیه.
اگر هم به بشارات موجود در کلام پیامبران الهی قبل از اسلام و کتب مقدس شون (بدون تحریف) دقت بشه ، از نظر مصداقی هم مشخص میشه که اون منجی ،‌همون امام زمان ما مسلمونا ، حضرت مهدی (عج) هست.
بهمین خاطر بعد ظهور حضرت ، که ان شاالله نزدیک باشه ، بسیاری از مردم پیرو دیگر ادیان بعد از مشخص شدن فضا ، به ایشون ایمان میارن.

اما قضیه ی صهیونیست ها فرق میکنه
اینا بازماندگان همون اقشاری از بنی اسرائیل هستن که هیچ وقت به پیامبران شون ایمان نیاوردن و در زجر و شکنجه دادن و کشتن پیامبرای الهی و رو آوردن به عقاید کفرآمیز و الحادی مشهورن.
حالا اینا با ظاهر اعتقاد به دین یهود و با اظهار اینکه میخوان برای ظهور منجیِ یهودیان (حضرت مسیح) زمینه سازی کنن ، میگن باید یهودیا رو تو سرزمین مقدس جمع کنیم.یعنی حرکت شون یه حرکت ایدئولوژیک و از روی عقیده ست.
اما با عقاید کفرآمیزی که دارن و رفتارای حیوان صفتانه شون بر همه روشن میشه که اینا پیرو حضرت موسی و خداپرست نیستن.چرا که هیچی خداپرستی این جوری جنایت نمیکنه.
اما به هر حال دم از ظهور یه منجی برای خودشون میزنن.منجیِ اونا در واقع نابود کننده ی انسان هاست.پس دشمن منجیِ واقعیه.پس میشه اونو دجال دونست (البته یه نظریه ست).حالا دجال الزاماً نباید یک فرد باشه.میتونه یه جریان فکری و... باشه (که اینطوری بیشتر به روایات نزدیک تره)
...
کتاب درباره تاریخ یهود و... : «تبار انحراف» - حجت الاسلام مهدی تائب
درباره علائم ظهور و... : «عصر ظهور» - علامه علی الکورانی
(لینک دانلود جفت شون هم تو نت هست فک کنم)
...

خب اینطوری نوشتن تاثیرگذار تره...  :)

سلام


عرض ادب و احترام


با تشکر از مطلب مفید و زیبای شما، با اجازه، در سایت رایحه ظهور منعکس شد.

http://u313.ir/index.php/2014-02-05-14-05-43/item/1203-2014-08-08-18-43-00.html


اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری

ممنون از اطلاعات واقعا مفیدتون و کتابا..حتما تهیه میکنم ان شاالله..توی این زمینه هیچ اطلاعاتی نداشتم..واجب شد مطالعه کنم..فقط یه سوال دیگه دارم..
آمریکا و کشورهای غربی هم همین ایدویولوژی رو دارن توی این زمینه؟ ینی به خاطر عقیدشون از اسراییل حمایت میکنند ؟یا دلیل دیگه ای داره..
پاسخ میلاد گودرزی:
میشه گفت مدیریت کشورایی مث امریکا دست همین صهیونیست ها و یا حامیان اعتقادی اون ها و یا کساییه که از نظر مالی زیر چتر مالی صهیونیست ها هستن.یعنی هم بحث اعتقادی و هم مالی
مثلا جرج بوش کسی بود که عقاید آخرالزمانی این چنینی داشت و حتی حمله به عراق و افغانستان رو در قالب جنگ های مذهبی تحلیل میکرد

در کل صهیونیست ها در عین اینکه سعی میکنن با رسانه هاشون دنیا رو به سمت بی اعتقادی و لاقیدی ببرن ، خودشون روی عقاید باطل و شیطانی شون بسیار محکم اند.
واقعا عالی بود..ممنون..استفاده کردم..
واسم جالب بود ک این بحثایی که داشتیمو واسه چند نفر ک تحصیل کرده هم بودن تعریف کردم و نمیدونستند..
۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۳ مدیر وب سایت محبان مهدی (عج)
سلام علیکم وخداقوت به شما رزمندگان جنگ نرم،امیدوارم درسایه الطاف امام زمان(عجل الله فرجه)موفق وپیروز باشید،وروز به روز شاهد موفقیت شما درجنگ نرم باشیم ، إن شاءالله رهروی راه شهداء وامام شهداء ومقام عظمای ولایت امام خامنه ای باشیم
بسیار خوشحال شدم که خداوند توفیق آشنائی با حضرتعالی را نصیب من فرمود

با تشکر از مطلب مفید و زیبای شما، با اجازه، در سایت محبان حضرت مهدی (عج)  منعکس شد. باذکر منبع

بزرگوار اگر با تبادل لینک ولوگو موافقید خبرم کنید



سلام جالب بود کاش به برادر کشی قوم فاسد یهود به رفتارهایی که با یوسف داشتند به تهمت هایی که به یوسف زدند در مقابل چشمانش در حالیکه یوسف ولی خداست نماینده به سوی آنان است کاش به پیامبر کشی این لجنزار دنیا در فاصله بین طلوعین اشاره می کردین کاش می گفتین که این قوم مایه امتحان ما هستند در پیروی از ولایت در آخر الزمان کاش اشاره می کردین به اذیت هایی که به حضرت مسیح داشتند کاش می دانستیم این قوم نابخرد در این زمانه نکه مایه ننگ روزگار بلکه واقعیت بیان امام خمینی و امام خامنه ای در این زمانه می باشد من  می ترسم از اینکه این همه واقعیت را می بینیم ولی نکنه در روز عاشورا زمین کربلا را رها کنیم و برویم در حالیکه امروز صدای هل من ناصر ینصرنی امام حسین زمانه را می شنویم می بینیم در حالیکه حسین نیامه و مسلم را به عنوان ولی امر قبول نداشته باشیم برسیم به بحث مهدویت ای دوست قبلا گفته ام باید در این زمانه باید گوشها را تیز کرده و بشنویم آنچه امام خامنه ای(سید علی عزیز) می فرمایند چون امروزه خدمت کردن در اولین مرحله مبارزه با آمریکاست
پاسخ میلاد گودرزی:
سلام
آنچه باید رو شما گفتید دیگه.ممنون :)
کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا
سلام دلم می خواست با هم تبادل لینک داشته باشیم ولی متاسفانه با ای وضعیت تح... نمی تونم یه وبلاگ داشته باشم
پاسخ میلاد گودرزی:
؟!
سلام و خدا قوت چرا در باره سبک زندگی چیزی نمی نویسی یا من تدیدم از الزامات این زمانه هستش به خدا اگه بتونیم مدل زندگی کردنمون رو عوض کنیم یه قدم به سمت ارزوی بزرگ برداشته ایم
پاسخ میلاد گودرزی:
سلام.
حق با شماست.
چکیده ی همه ی آرمان هامون ، «سبک زندگیِ» مطلوبه.
اتفاقا یه نیمچه مطالعاتی در این زمینه داشته م ، اگه قسمت بود ، شاید نوشتم شون اینجا...
سلام میخواستم ببینم اجازه میدین مطالبتون رو کپی کنم؟
پاسخ میلاد گودرزی:
سلام
بله.مختارید.
دعای خیر هم اگر بفرمایید که خیلی خوبه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی