حــــِـــذر

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ ءَامَنُوا خُذُوا حِذْرَکُمْ ... ای کسانی که ایمان آورده اید [در برابر دشمن] اسلحه خود را برگیرید - آیه 71 سوره نساء

حـــِـــذر

حــــِـــذر

«سیاست» ؛
مأمور ساواک به امام گفت که
آقا سیاست عبارت از دروغگویی است ،
عبارت از خدعه است ، عبارت از فریب است ، عبارت از پدر سوختگی است ،
این را بگذارید برای ما.
امام فرمود : این سیاست مال شماست...
این سیاست هیچ ربطی به سیاست اسلامی ندارد ، این سیاست شیطانی است.
و اما سیاست به معنای این است که جامعه را راه ببرد و هدایت کند به آنجایی که صلاح جامعه و صلاح افراد هست...
پیغمبر اکرم مبعوث شد که سیاست امت را متکفل باشد.

.: وبلاگ حــــِــــذر | HEZR.ir :.

نویسنده
اینستاگرام
مطالب پیشنهادی
نظرات شما
پیوندها

احــــمـــــدی نــــــــژاد...

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۱۵ ب.ظ

تقدیم به دکتر احمدی نژاد عزیز ؛ به پاس قدردانی...

..........................................................................................................................................................

منعکس شده در:

| عمارنامه | فرهنگ نیوز | دولت بهار | افسرانحرف تو |

| پایگاه دانشجویان انقلابی | پایگاه تخصصی و فرهنگی مذهبی ها |

| سایت منتظر پاتوق | سایت همه با هم |

..........................................................................................................................................................

 

یادم هست سال 84 که کاندیدا شده بودی ، بعضی ها میگفتند "این کیه دیگه ؟! هرکی از خونه شون قهر کرده اومده کاندیدای ریاست جمهوری شده...".بعدها هم که دیگر رئیس جمهور بودی ، میگفتند " یعنی چی ؟! آخه رئیس جمهور اینجوری لباس میپوشه ؟! اینجوری حرف میزنه ؟! اینجوری... ؟! "

   

گویا بعضی هایمان باورمان شده بود (و یا شاید "شده است") و پذیرفته ایم که رئیس جمهور ، و مسئول و وزیر و وکیل باید فرق داشته باشد با مردم.باید از مردم نباشد.باید چیزی جدای از مردم باشد و از بالا نگاه کند بر آنها ، باید "رئیس" باشد...

اما تو با شعار تغییر آمده بودی. شعاری که هیچوقت آنرا بر زبان نیاوردی اما بدنبالش بودی.خود را "نوکر" میخواندی ، مسخره ات میکردند ، افتخار میکردی.بعضی انتظار داشتند به دستبوسی شان بروی ، اما سر سفره پیرزن روستایی و دستبوس پیرمرد کشاورز پیدایت می کردند.روزها و حتی سال های اول گیج کرده بودی خیلی ها را.دنیای سیاست شان را به هم ریخته بودی چون از جنس سیاست های آنها نبودی...

 

خودت میگفتی حلقه ی بسته ی مدیریتی را شکسته ای و وارد منطقه ی ممنوعه شده ای! درست است که بعد از 8 سال محترمانه و یا شاید حتی نامحترمانه از این حلقه بیرون ات کردند و ودوباره حلقه را بستند و... . اما به هر حال شکستی! شکستی خیلی تابو ها را که درست کرده بودند برایمان.شکستی خیلی بت ها را و جمع گرم خیلی ها را که به ناحق گرم شده بود ، به هم زدی...

از همان اول هم با یک بدبینی نسبت به خیلی ها سر کار آمدی.از انصاف نگذرم خیلی جاها هم این بدبینی ات نابجا بود و کار داد دستمان ، اما در کل همخوانی نداشتی با خیلی ها ، در خیلی از قاب ها نمی گنجیدی و تابع خیلی از تشریفات های من درآوردی نبودی.برای خیلی ها حقی قائل نبودی ، حقی که خودشان برای خودشان قائل بودند.حقی که ناحق بود...

میگفتی از حقوق ملت دفاع میکنم.حرفت را میزدی حتی اگر همه مخالف آن بودند.خیلی جاها اشتباه میکردی و حتی لجبازی ، اما خیلی جاها هم میخواستند مجبورت کنند که بپذیری داری اشتباه میکنی اما تو حرفت را میزدی !

 

***

از همان اول هم نگاه افراطی و دو آتیشه نداشتم نسبت به تو.از همان اول هم جو گیر نشدم از خوبی هایت.خیلی به تو نقد داشته و دارم.برایم رئیس جمهور ایده آل نبودی ، اما از انصاف هم نمیگذرم.اگر ضعف داشتی و آنها را گفته و میگویم ، نقطه ی قوت هم داشته ای پس باید بگویم.

معتقد بوده و هستم که نه "شعیب بن صالح" خواندن ات حق بود و درست و نه "فراماسونر و حجتیه ای" لقب دادن ات.نه منجی یگانه ی مردم ایران بودی و نه خطرناک ترین فتنه از صدر اسلام تاکنون.

قبول دارم که از خودِ هشتاد و چهاری ات فاصله گرفتی کمی ، زاویه گرفتی چند درجه ای ، قبول دارم که این اواخر ، گاهی اوقات خودت نبودی ، حرف هایت حرف های خودت نبود ، اما هیچ وقت نتوانستم این برچسب «جریان انحرافی» را با آن غلظت و آن آب و تاب بپذیرم در موردت.معتقدم اعتقاد پاکی به امام زمان(ع) داشته و داری و بنظرم همین اعتقاد پاک بود که مورد سوء استفاده بعضی قرار گرفت و باعث شد بعضاً کاری کنی و حرفی بزنی که «انحرافی» لقب ات بدهند.نمی گویم خودت مقصر بودی که برچسب خوردی ، اما قبول کن که این اواخر بعضی اوقات «خودت» نبودی.

 

چقدر خوب بود اگر کمی از این رفتارهای کودکانه و قضاوت های بچه گانه مان دست برمیداشتیم.چقدر خوب بود نگاهمان انقدر صفر و صدی نبود.دنبال این نبودیم که تعیین کنیم فلان شخص سفید است یا سیاه.خوب است یا بد.اصلاً مگر می شود یک نفر سفید یا سیاه باشد مطلقاً ؟!

ای کاش هم قوت ها را ببینیم ، هم ضعف ها را...

کاش اگر با گران شدن گوجه و سیب زمینی فحش اش را به تو میدادیم ، با هسته ای شدن و صادر کننده بنزین و برق و... شدن و مقام اول سرعت پیشرفت علمی شدن در جهان و... تشکرش را نیز از تو میکردیم.

اگر به تو گیر میدادیم که چرا درِ معاونت برنامه و بودجه و کذا و کذا را تخته کردی ، از تو تقدیر هم میکردیم که معاونت علمی تاسیس کردی و چنین و چنان شد در عرصه ی علمی...

ای کاش کمی منصف بودیم.اگر وقتی تیم های ملی مان می باختند مدیران ورزشی ات را مسخره میکردیم و فحش شان میدادیم ، وقتی موفقیت هم کسب میکردند از تو و دولت ات و وزارت ورزش ات و ... میگفتیم و تشکر میکردیم نه اینکه تچکر(بخوانید تشکر) هایمان را نثار کس دیگری کنیم.

ای کاش یادمان نرود که روزی سر تعداد انگشت شمار ماسماسکی بنام سانتریفیوژ مذاکره! میکردیم و امروز چند ده هزار سانتریفیوژ در حال گردش داریم.

آری! ای کاش همه چیز را کنار هم ببینیم.

کاش اگر مصافحه ی نصفه و نیمه ات را مادر آن مرحوم دیدیم و از آن گفتیم ، این را هم میگفتیم و به این هم فکر میکردیم که بالاخره تو چه کرده ای در دیپلماسی ات که در آن لنگه ی دنیا مردم کشوری آزادی خواه این چنین شیفته ی منش تو که همان منش نظامی است که آن را نمایندگی میکنی ، شده اند.

 

 

جناب دکتر ، سعی میکنم واقع نگر باشم!هم از بعضی بی تدبیری ها و تصمیم گیری های عجولانه دولت ات گله دارم و نقد و هم پرکاری و همت مضاعف ات را می ستایم.از ایران گردی هایت متشکرم.از اینکه خود را رئیس نمیدانستی که پشت میزت در تهران جا خوش کنی و مدام در سفر از این روستا به آن شهر و از آن شهر به آن استان بودی ، قدردانم.

معرفی مدیران جوان و لایق به عرصه ی مدیریتی کشور و استفاده از آنها در بالاترین سطوح مدیریتی کشور و شکستن انحصار ها را بارزه ی مثبت دولت تو میدانم و در عین حال جابجا کردن های لحظه ای و برکنار کردن های ضربتی ات را ضعف مدیریتی تو به حساب می آورم.

اگر همه چیز را بدون عینک خوش بینی و بدبینی ببینیم ، نگاهمان منصفانه تر خواهد بود و نتیجه گیری مان به حق نزدیک تر.نگاهی که امام جامعه آنرا توصیه میکند و خودش در عمل و در مواجهه با مسائل مختلف آنرا نشانمان میدهد.

***

جناب دکتر ، صدای اللهم عجل لولیک الفرج ات را در دنیا فراموش نمیکنیم ، شجاعت و شهامت انقلابی ات در مواجهه و سرشاخ شدن با مدعیان قدرت جهانی را از یاد نخواهیم برد...

 

افتخار کردنت به "نوکری مردم" و سادگی و صفای دلت را از یاد نمیبریم ، لبخندها و صبر هایت در مقابل انتقاد های تند و تیز و بعضاً تخریب ها و حمله های همه جانبه را فراموش نمی کنیم ، سادگی و بی ریا بودن و رو راست بودنت با مردم را در یاد خواهیم داشت...

 

احمدی نژاد ؛ ریش و موی سرت سفید شد ، نماز آخر ات را نشسته و روی صندلی خواندی ، تهمت ها و توهین را به جان خریدی ، سختی و فشارهای داخلی و خارجی را تحمل کردی ، نارفیقی های رفقا را همراه داشتی و با این همه دویدی و دویدی ، کار کردی و کار کردی ، میدانم که همه را به عشقِ عشقت انجام دادی و به نیت سربازی برای او جانانه کار میکردی ، تو عاشق امام زمانت بودی و سربازی در دستگاه انقلاب و یاوری نائب برحق امام زمان را یاری امام زمان میدانستی و سمت و سوی  همه ی تلاش هایت او بود. شاید بعضی وقت ها این اعتقادت از یک طرف مورد سوء استفاده ی برخی اطرافیانت قرار میگرفت و از یک طرف مورد هجمه ی نارفیقان اما باورت را باور داریم و میفهمیم که عاشقانه میخواندی :

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة والنصر و جعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه...

نظرات (۶۳)

۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۴ راه بی بن بست
سلام.جالب بود
سلام.ممنونم از دعوتتون.
آقای احمدی نژاد عزیز :از تو بخاطر تمام تلاشهایی که کردی ، خون دلهایی که خوردی سپاسگزاریم هرچند عده ای نمیفهمند ...
احمدی نژاد واقعاً یک انسان پاک و دوست داشتنی بود.بعدها قدر این آدم دونسته خواهد شد
آقای گودرزی با این مطلبت منتظر برچسب خوردن جریان انحرافی باش :)

یاحق
پاسخ میلاد گودرزی:
:)
تغییر دادن مناسبات در قدرت کاری بود کارستان از مرد افشاگری .
انشاا... بازهم بیاد برای ریاست جمهوری .
به به
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۴۲ پایگاه دانشجویان انقلابی
سلام علیکم/

مطلب شما در پایگاه دانشجویان انقلابی درج شد

http://honafa313.ir/?p=3651
ممنون که به اندازه یک پست هم که شده سعی کردید این مرد مومن خستگی ناپذیر را از غربت در آورید.
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۱۷ جنبش وبلاگی خدا قوت مردمی نژاد
باتشکر لینکتان درج شد
سلام
هرچی بود رفت... و چه رفتنی
ای کاش بیشتر می بود البته به بودن چهار سال اول، که چهار سال دوم را به نسبت اول خراب کرد و ای کاش نمی کرد
سلام دوست من
عجرکم عن الله
خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر نماید.
زحمات 8 ساله ایشان هم انشالله نزد خدا معجور باشد. وخدای رحمان به لطف و کرمش کاستی را از همه ما ببخشاید.
پاینده باشید.
تاهمیشه...
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۰ امیـــــد امیـــــد
سلام ..........
خسته نباشی محمود مردمی نژاد
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۰۶ پایگاه حامیان رحیم مشایی

سلام

هر چند این مرد حق برای غیر حق کاری نکرد که اکنون در انتظار تشکر دگران باشد اما قدر شناسی شما و ملت عزیز ایران نشان از عمق بصیرت و بینش خداجوی شماست .

در پناه حق

۱۳ مرداد ۹۲ ، ۰۳:۱۶ آرش از مشهد
در جواب اون دوستمون که میگفت این 4 سال احمدی نژاد خراب کرد باید بگم تا حدودی حرفتون درسته ولی تحرمیهایی هم که علیه کشور وضع شد و الانم داره تشدید میشه واقعا کمر شکن و تورم زا هست. البته بازم نفی نمیکنم که دولت تو این تورم هیچ نقشی نداشته ولی خب تو اینکه تورم اینقدر کمر شکن شده واقعا تحریمها نقش زیادی داشتن.
حالا ببینید در دولت جدید چی میشه! اگه نتونه تحرمیها رو برداره (که اگه بخواد برداره باید همه چی رو تعلیق کنه) تورم به نظر من در همین حد میمونه یا بیشترم میشه
سلام و ادب...

با یه خورده تغییرات و چند طرح جدید بروزیم.
یاعلی مدد
سلام و ادب...

با یه خورده تغییرات و چند طرح جدید بروزیم.
یاعلی مدد
سلام
خواستی در یادداشتت عینک بد بینی و خوش بینی نزنی اما نتوانستی طریق عدالت را  بپیمایی! با عینک خوش بینی زده ای و سعی کرده ای کسی این مطلب را نفهمد اما نشده!
نماز نشسته خواندن هم حکایتی دارد عجیب که در این مقال نمی گنجد.....
غفرالله لنا و لکم
پاسخ میلاد گودرزی:
سلام
من سعی کردم واقع بین باشم و با واقع بینی هم نقاط قوت احمدی نژاد رو برجسته تر دیدم و اون رو لایق تشکر دونستم...
ای کاش شما "طریق عدالت" رو می پیمودی و نظر خودتون رو میگفتید تا ما هم یاد بگیریم!
سلام
بسیار زیبا و عالی. به نظرم منصفانه. خدا خیرتون بده.
أحسنت به این قدر شناسی.

با سلام

همه میدانند هدف از این به اصطلاح قدردانیها از خدمات دکتر چیست.  ضمناُ فراموش کردید بوسیدن سر احمدی نژاد توسط مادر شهید را جزو "ضعفهای" او وارد دفتر کنید.

پاسخ میلاد گودرزی:
سلام.
چیست؟ هدف رو عرض میکنم...

با سلام

همه میدانند هدف از این به اصطلاح قدردانیها از خدمات دکتر چیست.  ضمناُ فراموش کردید بوسیدن سر احمدی نژاد توسط مادر شهید را جزو "ضعفهای" او وارد دفتر کنید.

۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۱۴ بیقرار موعود
سلام و خداقوت
عالی بود...احسنت...تشکر از آقای دکتر و تشکر از شما...
قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری.
احمدی نژد تکرار ناپذیره

مرد بی باک و نترس
 درود بر مرد خدا
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۰۲ هدی شاه محمدی
تنها رئیس جمهوری بود که وقتی رفت با همه ی نقدهایی که بهش داشتم دلم گرفت..شاید چون تلاشهاش بی ریا بود...کاش اطرفیانش...
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۰۶ مهدی سلیمانی
سلام و عرض ادب ...

قبلا با شما در وبلاگ راه روشن (http://rooshan.blog.ir ) تبادل لینک کردیم...

وبلاگ جدیدی با عنوان #عمار-کلیپ به عنوان مرجع کلیپ های مذهبی و سیاسی زدیم...
خواستار تبادل لینک بودید خبر بدید ...
http://ammarclip.blog.ir/


یا زهرا(س)
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۸ احمدی نژادی
احمدی نژاد تو خودت خوب بودی پس مطمئنن یارانت هم از بهترین ها بودند
کسی که خودش خوب باشد حتما اطرافیانش هم خوب هستند اگر این نبود خودش هم خوب نبود
پس نتیجه می گیریم وقتی احمدی نژاد خوب هست پس مشایی هم خوب هست
احمدی نژاد عزیز منتظر حضور دوباره ات در چهارسال آینده همرا با یار مهربانت هستم.
در پایان
مهندس مشایی و دکتر احمدی نژاد بدانید که از ته دل دوستتان داریم و سخنانتان را درک می کنیم
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ میلاد گودرزی:
این دیدگاه شما همون دیدگاه صفر و صدیه:
"کسی که خودش خوب باشد حتما اطرافیانش هم خوب هستند اگر این نبود خودش هم خوب نبود"
انسان ها رو نمیشه بصورت مطلق با واژه های "خوب" و "بد" تعریف کرد.هرکسی نقاط ضعف و قوتی داره...
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۴۶ سید مجید - انقلاب سوم
احمدی مچکریم و خسته نباشی
با سلام با تشکر از زحمت  8 سال آقای دکتر خداوند جزای خیر بده - من واقعا دلم برای آقای احمد نژاد تنگ میشه ایران رییس جمهوری به دلسوزی  اون به خودت نه دیده بودن هر کجاست خدا پشت و پناهش باشه
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/4875
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی

۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۲۳ یک اصولگرا
سلام و خسته نباشید.از نگاه عادلانه و بدون افراط و تفریط شما بسیار سپاسگزارم.واقعا اینطور بود و دکتر احمدی نژاد هم خوبیهای زیادی داشت و هم عیبهایی.و باید این ها را همه شان را دید.جای یک چنین دیدگاه های معتدل و عادلانه امروز در فضای سیاسی کشور ما خالی است.ای کاش اصلاح طلبان هم این چنین موضع گیری میکردند و کمی دست از افراط برمیداشتند و کمی عادلانه تر رفتار میکردند.

تازه با وبلاگ شما آشنا شدم.باز هم به شما و مطالب خوب تان سر خواهم زد
موفق باشید.
خدا قوت دکتر

ــــــــــــــــــــــــــ

دل دمادم می زند . . .

 

با سلام

2 نامه خطاب به قوه قضائیه و رییس جمهور دکتر احمدی نژاد نوشته شده است. اولین نامه درخواست محاکمه فوری دروغ گویان فتنه 88 و دشمنان رای ملت است که متاسفانه در 4سال اخیر به دلایل نامعلوم از محاکمه گریخته اند و دومین نامه جهت تشکر از زحمات 8 ساله رییس جمهور محبوب، مردمی و زحمتکشمان دکتر احمدی نژاد می باشد. لطفا جهت امضاء نامه ها اقدام کنید و به دیگر دوستان نیز اطلاع دهید. باید عاملان فتنه 88 سریعا محاکمه شوند

با سلام

2 نامه خطاب به قوه قضائیه و رییس جمهور دکتر احمدی نژاد نوشته شده است. اولین نامه درخواست محاکمه فوری دروغ گویان فتنه 88 و دشمنان رای ملت است که متاسفانه در 4سال اخیر به دلایل نامعلوم از محاکمه گریخته اند و دومین نامه جهت تشکر از زحمات 8 ساله رییس جمهور محبوب، مردمی و زحمتکشمان دکتر احمدی نژاد می باشد. لطفا جهت امضاء نامه ها اقدام کنید و به دیگر دوستان نیز اطلاع دهید. باید عاملان فتنه 88 سریعا محاکمه شوند

طیب الله انفسکم ....
لینک شدید
پاسخ میلاد گودرزی:
شما هم...

سلام     

تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"احمدی‌نژاد! باورت را باور داریم
"
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/11684 
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت حرف تو به شما:

"امام رضا (علیه‌السّلام): امیرالمؤمنین (علیه‌السّلام) سه شب نمی‌خوابید: شب بیست‌وسوم ماه رمضان، شب عید فطر و شب نیمه ماه شعبان؛ در این شب‌ها روزی‌ها تقسیم و مدت عمر و هر آن‌چه در آن سال رخ خواهد داد، تعیین می‌شود."

یا علی

دلمون واسه ادبیات انقلاب که زنده کرده بودی تنگ میشه،
دلمون واسه جسارت ها و دشمن شکنیهایت و اقتداردهیت تنگ میشه،
رسم دنیا همینه که باید بری تا آدما قدرتو بدونن.

پاسخ میلاد گودرزی:
احسنت.
جمله آخرتون خیلی خوب بود!

سلام.خوب بود .اقای احمدی نزاد واقعا خوب کارکرد.

به  دوستی که گفته بودند چون اقای احمدی خوبن پس اقای مشایی هم خوبن پیشنهاد میکنم وقایع 2سال اخیررو که اقای مشایی دراون نقش بسزایی داشتن رو هم خوب مطالعه بفرماین. 

۱۶ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۱۶ ابراهیم نورمحمدی
سلام
من و همسرم هم وقتی ایشان خدا حافظی کرد خیلی دلتنگ شدیم 
اما! به او نیز نقد هایی داشتیم
موافقم صددرصد
سلام
خیلی دلم می خواد یه سر به میدان 72 نارمک منزل آقای دکتر احمدی نژاد بزنید.با اینکه چند روز دوران ریلست جمهوری ایشان تمام شده هنوز هم دسته دستهمردم از شهرستانها میان از شب تا صبح میشینند تا کارشان انجام شود از روزی که اومدن فکر کنم هنوز استراحت نکردند. هنوز به مشکلات مردم رسیدگی می کنند.حتما یه سر بیایید محل سکونت ایشان و از نزدیک ببینید و اطلاع رسانی کنید

سلام مطلب شما درسایت  مرکزی استان سیستان و بلوچستان (همه با هم )با ذکر منبع درج شد .

لینک مطلب شما:

 http://baham91.ir/?p=5667

درصورت به روز رسانی لینک مطالب تولیدی  خود را برای ما ارسال نمایید

منتظر مطالب ارزشمند شما دوست عزیز هستیم

 

خوشا آنانکه با دلبر قرینند / مداوم با جنابش همنشینند

بهرسو دیده خود را گشایند /  بغیر از صورت ماهش نبینند

۱۷ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۵۵ جهاد فرهنگی
سلاااااام
خوب بود............... و تقریبا با انصاف.............
ولی عینک خوش بینیتون یه کم قوی تر بود.....
.
.
اون دوستی هم که فرمودند همه می دونن که هدف از این قدر دانی ها چیه......فکر می کنم منظورشون اینه الان که جناب روحانی رئیس جمهور شدن شما همچین پستی رو گذاشتین و اگر مثلا آقای جلیلی میشد شما این کار رو نمی کردین...............البته فکر می کنما
پاسخ میلاد گودرزی:
سلام
تشکر از زحمات یک فرد و نقد ضعف های او ربطی به بقیه نداره که اگه فلانی رئیس جمهور میشد یا نمیشد تاثیری داشته باشه...
ان شاالله که منظور دیگری داشتند!

جناب دکتر احمدی نژاد عزیز ، خسته نباشید .  تشکر فراوان بابت هشت سال تلاش و جهادی که در جهت عزت و غرور ایران انجام دادید و از همه بالاتر اینکه بعنوان سفیری شجاع و حق طلب در قله ی دیپلماسی عمومی جهان یعنی صحن علنی سازمان ملل بارها و بارها بر طبل رسوایی ظلم و ظالم کوبیدید و ایران سرفراز را بعنوان نور امید حق جویان و مظلومان جهان معرفی نمودید.

گذشت زمان و فارغ شدن از بازی های سیاسی و تبلیغاتی کنونی، بزرگی شما را بر همگان عیان تر خواهد نمود ...

وطن فروش و تن فروش...........

باز دل دیوانه و عقل عاشقم شروع ب نوشتن کردن

دستم به دستور دل شمارو دعوت میکند برا خواندن وانتخاب کردن

منتظرتونم

راستی...........سلام

شاید...........

سلام
چرا اون عکسی رو که هاشمی و احمدی نژاد با هم رای مثبت دادن رو نذاشتین؟ این بی انصافیه.
چرا از خون دلهایی که به رهبرمون داد نگفتین؟
چرا نگفتین توی اون 11 روز برای بچه حزب اللهی ها چی گذشت و این نامرد دهنش رو باز نکرد از ولایت دفاع کنه؟ اطاعت از ولی یعنی بگی چشم، نه اینکه بگی باهاش صحبت می کنم.
چرا خودتون رو گول می زنین؟
چرا نمی گین چند سال آقا تاکید کردن تو جلسات مجمع تشخیص همه اعضا حضور فعال داشته باشن ولی ایشون کلا دو سه بار توی جلسات مجمع حاضر شد؟
احمدی نژاد داره تاوان کارهایی رو پس می ده که 8 سال پیش بر علیه دیگران انجام داد.
... نفرت از هاشمی شما رو کور کرده و الان که باز خدا به هاشمی عزت داده نمی دونین چیکار کنین.
خدا عادلترین است.
پاسخ میلاد گودرزی:
سلام.
هاشمی معیار تعیین حق و باطل نیست که موافق با مخالف بودن با رأی اون ملاک حق و باطل باشه.اون عکس رو هم برای تقریب به ذهن گذاشتم برای این مفهوم :"میگفتی از حقوق ملت دفاع میکنم.حرفت را میزدی حتی اگر همه مخالف آن بودند."

11 روز خونه نشینی احمدی نژاد هم جزو کاراییش هست که باوجود همه ی تفاسیر و توضیحاتی که درموردش دادن و با وجود اینکه نهایتاً ختم به تمکین احمدی نژاد و اطاعت از آقا شد اما به هیچ عنوان توجیه پذیر نیست و جزو نقاط سیاه کارنامه ی احمدی نژاده...

ضمناً لحن شما متناسب با اون حزب اللهی بودن که مدعی ش هستید ، نیست!
۱۹ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۴۲ علیرضا بیگدلی
سلام
دلم برایش تنگ می شود.....
خدا همه ی ما را عاقبت به خیر کند.....
فرهنگ پرواز
درود بر دکتر احمدی نژاد قهرمان ایران زمین

سلام

دوست عزیز من از وبلاگت خیلی خوشم اومد خیلی هم استفاده کردم

آماده تبادل لینک هستم

پیروز باشید

خیلی زیبا و منصفانه....
آخیییییییییییییییییی
رفت از دستش راحت شدیم.............

حالا هی واسش روضه بگیرید.تموم شد الان فقط *روحانی مچکریم* رو عشقه :)))))))))
پاسخ میلاد گودرزی:
!
درود بر مرد حدمت گزار ...
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۲۲ امیدوارم بزودی فیلتر شی
روحانی دوووستت داریم
پاسخ میلاد گودرزی:
:)

در مورد قضیه ی خانه نشینی آقای دکتر احمدی نژاد تا کنون بحثهای زیادی مطرح شده است. بزرگترین ابهام در ذهن بنده نوع ارتباط و برخوردهای آقای آقاتهرانی با این قضیه بود. زیراکه در ذهن خود هیچوقت سخنان روشنگرانه ی ایشان را در آن زمان از یاد نخواهم برد. لکن با طرح مجدد زوایای مختلف آن قضیه خواستم تا با نگاهی جامع به کل تحولات، و بیان ارتباط بین اتفاقات پیرامونی آن،  با طرح هفت سؤال به ابهامات موجود باقی مانده پاسخ داده باشم. برای همین ناچار شدم تا جائیکه لازم بود مطلب مورد پذیرش قرار گیرد، آن را شرح دهم. فلذا در همین ابتدا از طولانی شدن مطلب عذر خواهی می نمایم؛

علت خانه نشینی چه بود؟

آقای آقاتهرانی به نقل از آقای دکتر احمدی نژاد و در همان ایام خانه نشینی، علت را اینچنین بیان می نمایند که: "احمدی نژاد گفت بنده خدمت رهبر انقلاب رسیدم و به ایشان گفتم من با فشارهایی که بردولت است به این نتیجه رسیدم که رسیدن به آرمانهایی که در این دولت تصمیم به اجرای آن را داشتیم غیرممکن است. احمدی نژاد در حالی که گریه میکرد گفت؛ بنده نمی بخشم افراد حزب اللهی ای را که به من تهمت زاویه داشتن با رهبری عزیز انقلاب را میزنند." این علت اصلی خانه نشینی آقای دکتر بود که بعدها دلیل دیگری نیز بر آن مترتب شد که ذکر خواهد گردید.

چرا خط آقای آقاتهرانی از خط آقای دکتر جدا شد؟

آقای آقاتهرانی در یکی از دیدارهایشان فرمودند: "ما نباید به خاطر احمدی نژاد، آیت الله مصباح را کنار بگذاریم. ایشون (آقای دکتر) آقای مشایی را کنار نگذاشت و همین باعث شد که ما در اصول با هم اختلاف نظر پیدا کنیم". علت اصلی جدا شدن خط آقای آقاتهرانی از آقای دکتر، به دلیل اعتماد و ارادت ایشان به آیت الله مصباح بود. زیراکه ایشان هنوز هم خود را شاگرد آیت الله می داند کما اینکه ایشان، متن سخنرانی جلسات اخلاق هیئت دولت را پس از تأئید توسط آیت الله، در جلسات بیان می نموند و این یعنی خود را در برابر استاد، کمتر دیدن و ناقص دانستن. علاوه بر این، اینکه آقای مشائی، اختلاف ایدئولوژیک با اصول اسلامی دارد، تفکر استاد آقای آقاتهرانی یعنی آیت الله مصباح است.

علت مخالفت آیت الله مصباح با آقای مشائی چیست؟

آیت الله مصباح در سخنرانی های متعدد علت مخالفت خود را با آقای مشائی اینگونه بیان می دارند که؛ آقای مشایی با مقامات کشورهای خارجی دیدارهایی داشته که اخبارشان در هیچ جایی منعکس نشده است. منبع ایشان برای طرح این اتهام بزرگ «مسموعات» ایشان است. در جایی دیگر آیت الله مصباح از احتمال ظهور محمد علی باب جدید در حامیان گفتمان انقلاب اسلامی میگویند، ایشان دلیل این اتهام بزرگ را تنها «احتمال یک در میلیون» آن میدانند. ایشان در جایی دیگر آقای مشائی را تلویحاً فراماسونر می نامند و مبنای این تصمیم را "احتیاط محتمل می خوانند و می افزایند ما که علم غیب نداریم!" در جایی دیگر ایشان علناً آقای دکتر احمدی نژاد را سحر شده توسط آقای مشایی معرفی میکنند و مبنای این تصمیم را نیز «مسموعات و احتمالات» میدانند. با مطالعه سخنان آیت الله به این مسئله برخورد می نمائیم که "احتمالات، مسموعات و احتیاط برای دفع خطر محتمل" تمام مبانی تصمیمات آیت الله مصباح را در این قضیه به خود اختصاص می دهد.


چرا در میان امواج احتمالات منفی، کسی حتی روی یک احتمال مثبت برای خانه نشینی دکتر تأکید نکرد؟

زمانی که در یک جلسه خصوصی بین رهبری عزیز و آقای دکتر احمدی نژاد که هیچ کس دیگر نیز حق ورود به آن جلسه را نداشته، اولاً خود آقای دکتر در حضور آقای آقاتهرانی به عدم ایجاد زاویه با رهبری اذعان می نمایند و ثانیاً رهبری عزیز نیز در دیدار با مردم فارس بر عدم ایجاد حاکمیت دوگانه و گوش نکردن آقای دکتر به حرف خودشان تأکید می نمایند و با همه ی این اوصاف همچنان دشمنان و دوستان بازهم بر روی احتمالات منفی خود استوار می مانند! بزرگترین شک را در ذهن انسان باقی می گذارد که علت آن چیست؟ در این قضیه تکلیف دشمنان که مشخص است، زیراکه خط مشیء آنان القاء حاکمیت دوگانه و زمین زدن دکتر به همین واسطه است. آیت الله حائری شیرازی پس از دیدارشان با آقای دکتر در همان زمان فرمودند:"... وقتی دکتر صحبت کرد. دیدم اینطور که پشت سرش می گویند نیست. دلش می خواهد خدمت کند. رهبری هم توجه به این قسمت دارند. ایشان یک بازوی خوبی است. الآن یک دست رهبری کار نمی کند. اگر این دستش هم کار نکند خوشحال می شوید یا ناراحت؟  ببینید احمدی نژاد را فعال ببینید بهتر است یا خراب ببینید؟ بعضی ها دوست دارند این دست آقا را هم مانند آن یکی دستش کنند، از بس که آقا را دوست دارند!!" آیا با این اوصاف بازهم جای شکی باقی می ماند که عاشقان رهبری عزیز و شبه دوستداران آقای دکتر در این میدان تحت تأثیر فضای ساختگی دشمنان خارجی و داخلی قرار گرفتند؟

چرا خود دکتر به علت اصلی خانه نشینی نمی پردازد و دفتر ایشان پس از صحبتهای آقای آقاتهرانی تکذیبیه صادر نمود؟

اولاً، به نظر بنده اعلام عمومی مواردی که دکتر به صورت خصوصی به آقای آقاتهرانی گفته بودند به دلیل اینکه نوعی اعتراف به موفقیت دشمنان آقای دکتر و رهبری در اجرای مقصود پلیدشان به حساب می آمد، کار درستی نبود. و اگر آقای دکتر می خواستند اینکار انجام شود شخصاً این موضوع را توسط رسانه ها برای مردم بیان می نمودند. ثانیاً افرادی که پس از سخنان روشنگرانه ی رهبری عزیز در این مورد، از ادامه ی راه پلیدشان باز نماندند، آیا این سخنان آقای آقاتهرانی می توانست روی فضای تخریبی آنها بر علیه آقای دکتر تأثیر بگذارد و آنان را متوقف نماید؟ ثالثاً علت اصلی مخالفت آقای دکتر در افشای مذاکرات خصوصی شان با آقای آقاتهرانی و صدور تکذیبیه توسط دفتر آقای دکتر، ارتباط این خانه نشینی با فشارهای به رهبری بود که توضیحات و دلائل آن ارائه خواهد شد.

چرا ما می گوئیم قضیه ی 11 روز خانه نشینی آقای دکتر با خنثی شدن توطئه فشار به رهبری ارتباط دارد؟

فکر می کنم خطبه های نماز جمعه روز 28/3/88 امام خامنه ای از یاد هیچکس نرفته باشد آنجا که ایشان فرمودند:  "رئیس جمهور خدوم، پرکار، زحمتکش، مورد اعتماد... صریحترین اهانتها به رئیس جمهورِ قانونى کشور شد. حتى از دو سه ماه قبل از مناظرات هم این سخنرانى‌ها را براى من مى‌آوردند و من میدیدم یا گاهى مى‌شنیدم؛ تهمتهائى زدند، حرفهائى گفتند؛ به کى؟ به کسى که رئیس جمهور قانونى کشور است، متکى به آراء مردم است. نسبتهاى خلاف دادند، رئیس جمهور مملکت را که مورد اعتماد مردم است، به دروغ‌گوئى متهم کردند! اینها خوب است؟ کارنامه‌هاى جعلى براى دولت درست کردند، اینجا آنجا پخش کردند، که ما که در جریان امور هستیم، مى‌بینیم میدانیم که اینها خلاف واقع است؛ فحاشى کردند؛ رئیس جمهور را خرافاتى، رمال، از این نسبت‌هاى خجالت‌آور دادند؛ اخلاق و قانون و انصاف را زیر پا گذاشتند... من البته در موارد متعددى با آقاى هاشمى اختلاف‌نظر داریم، که طبیعى هم هست؛ ولى مردم نباید دچار توهم بشوند، چیز دیگرى فکر کنند. البته بین ایشان و بین آقاى رئیس جمهور از همان انتخاب سال 84 تا امروز اختلاف‌نظر بود، الان هم هست؛ هم در زمینه‌ى مسائل خارجى اختلاف‌نظر دارند، هم در زمینه‌ى نحوه‌ى اجراى عدالت اجتماعى اختلاف‌نظر دارند، هم در برخى مسائل فرهنگى اختلاف‌نظر دارند؛ و نظر آقاى رئیس جمهور به نظر بنده نزدیکتر است."

تقریباً اکثر مخالفتها و دشمنی هایی که برخی از خواص با سیاستهای آقای دکتر داشتند و دارند را رهبری عزیز در آن خطبه رد و نظرات آقای دکتر را نزدیک به نظرات خویش خوانده بودند. اما بعدها باز هم همان مخالفتهای قبل ادامه پیداکرد!. با این اختلاف که همراه با یک وقفه ی زمانی بود، وقفه ای که علت آن پشتیبانی رهبری از آقای دکتر بود و بالطبع منجر به تقسیم فشارهای واردة خواص بی بصیرت به آقای دکتر، روی رهبری عزیز نیز گردید. رهبری با ایراد آن سخنرانی و پشتیبانی بی سابقه ای که از آقای دکتر داشتند به دشمنان اعلام نمودند که همواره از ایشان حمایت خواهند نمود، لکن بعدها با زیاد شدن این فشارها به آقای دکتر احمدی نژاد و با واسطه به رهبری عزیز، حتی از طرف مراجع گرانقدر!، روحانیون!، نیروهای حزب اللهی!، بسیجی! و سپاهی! و ... موجبات تصمیم سازی برای رهبری معظم در جهت جلوگیری از اصطکاک با نظام و توقف سیر به سوی اهداف انقلاب را فراهم آورد: چنانچه در قضیه ی معاونت اولی آقای مشائی"مصلحت آقای دکتر و دولت ایشان"و"اختلاف و سرخوردگی میان علاقمندان آقای دکتر." و در قضیه ی ابقای آقای مصلحی "جلوگیری از تفویت مصلحت." دلائل این تصمیمات رهبری عنوان می شوند. آقای دکتر با خانه نشینی 11 روزه ی خود و تفکر و چاره اندیشی در این مدت و فقط استدعای دعای دوستان به درگاه خداوند، با وارد نمودن یک شوک سیاسی تمام معادلات دشمنان را برای زمین زدن رهبری، با انتقال همة فشارها به خود خنثی نمودند و در ظاهر اینگونه وانمود گردید که طبق نظر دشمنان گویا واقعاً حاکمیت دوگانه و اختلاف بین آقای دکتر و رهبری عزیز بوجود آمده.

به این گفته های آقای جوانفکر خوب توجه کنید؛ "خانه ماندن احمدی‌نژاد هدفمند بود، چون برخی افراد تیرهای خود را به سمت آقا پرتاب کرده بودند و اگر رئیس‌ جمهور بی‌دقتی می‌کرد قطعاً این جریان آقا را نشانه می‌گرفت، از این رو دکتر آمده تا سپر آقا باشد و اگر غیر از این هم باشد ما باخته‌ایم." اما در این میان سخنان آقای آقاتهرانی به دلیل اینکه این فضا را به هم می زد، مورد تکذیب دفتر آقای دکتر قرار گرفت. چنانچه در همان زمان در ذهن همة دوستداران آقای دکتر این شبهه بوجود آمده بود که چرا آقای دکتر، خود نیز شخصاً به این فضا کمک می کنند!؟ و چرا در این موارد سکوت کرده اند؟


چه استدلالی برای گفته های خود دارید؟

افرادی که به برنامة ذکر شده، شک دارند باید سه مسئله را برای خود روشن سازند:

1. آیا عملکرد و سیاستهای آقای دکتر نسبت به دوره قبل و زمان پیش از انتخابات که رهبری عزیز از آنها دفاع می نمودند تغییری کرده است یا خیر؟

برای پاسخ به این سؤال باید بگویم؛ پیش از انتخابات دوره ی دوم، زمانی که نظریات خواص بی بصیرت و معاند، با سیاستهای آقای دکتر مغایر بود و آنان به دلیل دشمنی با آقای دکتر بر علیه او برخواسته بودند، همگان شاهد بودیم که رهبری عزیز موافق سیاستهای آقای دکتر بودند و از آن دفاع می نمودند. با این پیش فرض، در صورتیکه سیاستهای اخیر آقای دکتر، مخالف با نظرات رهبری باشد، می بایست آقای دکتر به مخالفین آن زمان خود نزدیک و از رهبری فاصله می گرفتند، تا جائیکه آن خواص بی بصیرت هم اینک به دوستان آقای دکتر مبدل می گردیدند. در حالیکه دشمنان دکتر نه تنها هیچ تغییری در مواضع خود با آقای دکتر نداده اند بلکه دشمنی ها صد چندان شده است گویا آقای دکتر انقلابی تر شده اند (به جو سازیهایی که از ائتلاف آقای دکتر با خواص بی بصیرت توسط رسانه های جیره خوار همان خواص بی بصیرت انجام می شود نمی توان اتکاء نمود. نشان به آن نشان که در همان ایامی که این مطالب کذب، بیان می شد در سایت اطلاع رسانی یکی از آقایان! مرتباً بر طبل انحراف آقای دکتر کوبیده می شد و افتخار کشف این جریان را در دولت به خود منتسب می نمود). علاوه بر این، دلایل و قرائن بسیار زیادی وجود دارد که آقای دکتر در سمت و سوی سیاستهای خود تغییری نداده اند و کماکان منطبق بر منویات رهبری عمل می نمایند. لکن پرداختن به این مسئله خود جای بحث گسترده و مقال دیگری است اما به عنوان یک مثال برجسته می توان در بحث مسائل فرهنگی دولت نظر آقای دکتر در مسئلة حجاب را که باعث جنجال خبری بسیاری شد و تا کنون نیز ادامه دارد بیان نمود.

آقای دکتر پس از اظهاراتی که در مورد حجاب در رسانه ملی داشتند و هجمه هایی که بر علیه ایشان شکل گرفت در جلسه ای فرمودند: "در موضوع برخورد با بدحجابی ما گفتیم با متن مردم حق ندارید برخورد کنید و برخوردها فقط باید به دو گروه محدود باشد، گروه اول کسانی هستند که تن فروشی می کنند و گروه دوم هم مانکن های اجاره ای که روزانه پول می گیرند تا با لباسهای خاصی در خیابانها راه بروند. حالا بعضی ها از این دوگروه عکس می گیرند و آلبوم درست می کنند و پیش علما می برند و می گویند احمدی نژاد نمی گذارد با اینها برخورد کنیم!" و در ادامه نیز رهبری عزیز چند روز بعد در دیدار با طلاب حوزه علمیه قم می فرمایند؛  "من این مطلب را -که دولت نسبت به حجاب فقهی بی توجهند- قبول ندارم. مسئولان امروز، همه حجاب فقهی را قبول دارند، ولی اختلاف سلیقه در تاکتیک هاست فرضاً دختری که حجاب کاملی ندارد اما شب قدر یا در مجلس دعای کمیل شرکت و به درگاه خدا تضرع می کند و یا در راهپیمایی ٢٢ بهمن تصویر امام را می گیرد، نمی توان گفت که بی دین است، بلکه نمی داند حجاب اسلامی چیست که باید او را توجیه کرد. باید در باب حجاب، کتاب نوشت و از طرق مختلف مانند فیلم های تلویزیونی، حجاب را تبیین و افراد ناآگاه را ارشاد کرد." اما انگار کسی به نظر رهبری عزیز هیچ توجهی ننمود کمااینکه آیت ‌الله مرتضی مقتدایی گفتند: "وضعیت موجود در خصوص حجاب و عفاف در جامعه،‌ نشان دهنده این است که برخی مسئولان به افراد بی‌حجاب چراغ سبز نشان داده‌اند". آیت ‌الله جنتی گفتند: "حتی مراجع تقلید از این وضعیت به تنگ آمده‌اند. دولت‌ها مقصر شدید وضعیت نامناسب حجاب و بی‌حجابی در جامعه امروز هستند. هیچ کس حق ندارد نیروی انتظامی را در مبارزه با بدحجابی محدود کند، سکوت در برابر بدحجابی گناهی نابخشودنی است، برخی حرف‌هایی می‌زنند که هیچ عقل و دینی قبول نمی‌کند و وقتی کار به موضوع مبارزه با بدحجابی می‌رسد می‌گویند باید کار فرهنگی صورت گیرد حال سوال این است که چرا باید در این مورد کار فرهنگی کرد و در جاهای دیگر کار فرهنگی نمی‌کنند؟". آیت ‎الله علم‎الهدی گفتند: "متاسفانه برخی آقایان به جای آن که به رضایت خداوند بیندیشند به دنبال رضایت برخی از مردم هستند، سخنان اخیر آقای احمدی نژاد درباره نوع برخورد با افراد بدحجاب به هیچ وجه درست نیست و متاسفانه ایشان نسبت به اجرای این قبیل مسایل شرعی، توجه لازم را ندارد." و بعدها آقای علی مطهری در اظهارات بی شرمانه ای، آقای دکتر و آقای مشائی را به چاره اندیشی در جهت تأسیس کاباره و کلوبهای شبانه راهنمایی فرمودند!. این حملات تاکنون ادامه دارد و در آینده نیز روز به روز با حجم بیشتری ادامه خواهد داشت. نکتة دیگری که عدم تغییر در مواضع آقای دکتر را در همین مورد اثبات می نماید نکته ای بود که آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه بدان اشاره نمودند بدین مضمون که: "این فرمایشات رییس‌جمهور برای من سخن تازه‌ای نبود (مواضع ایشان در مورد نوع برخورد با بدحجابی). بنده در طول این پنج سال دو دیدار خصوصی با ایشان داشتم که همین سخنان را فرمود."

در مسائل دیگر نیز اعم از؛ عدالت اجتماعی، صدق گفتار، خدوم و پرکار بودن آقای دکتر، سیاستهای خارجی و ...  نظرات رهبری با توجه به بیاناتشان کاملاً مشخص هستند. حتی میزانی را که امام خمینی (ره) برای تشخیص دوست و دشمن به ما داده بودند که"هرگاه دیدید دشمن برای شما کف و سوت میزند بدانید راه را دارید اشتباه می روید" نشان می دهد که آقای دکتر در مسیر سابق خویش گام برمی دارند و این بازی خوردگان داخلی هستند که اسباب تشویق دشمنان خارجی را فراهم می آورند. با این حال جای این سؤال باقی است که چرا همزمان با افزایش دشمنان خارجی آقای دکتر، شبه دوستداران رهبری نیز با ایشان راه دشمنی را پیش می گیرند و آنان نیز در کنار دشمنان آقای دکتر و رهبری عزیز قرار می گیرند!؟


2. سؤال دوم اینجا پیش می آید که آیا رهبری آن زمان که همه را ترغیب به بصیرت ورزیدن می نمودند آیا خود فاقد بصیرت بودند! که برخی (آقای هاشمی) تشخیص می دادند که آقای دکتر دارای انحراف است اما شخص رهبری تشخیص نمی دادند؟

ایجاد همین سؤال در ذهن ما نشان دهندة این است که طراحی دشمنان خط فکری آقای دکتر و رهبری عزیز به طور غیرقابل باوری درست و هوشمندانه از آب درآمده که موجب شکل گیری این سؤال در ذهن ما شده است. زیراکه دقیقاً طراحی ها از ابتدا به همین سمت و سو، صورت گرفته بود. اما قطعاً پاسخ این سؤال منفی است و قطعاً به بصیرت تنها شخصی که می توان تکیه نمود رهبری عزیز هستند.

حال لازم است که معاندان داخلی خط فکری و سیاستهای آقای دکتر و رهبری عزیز که در بالا چندین بار ذکر گردیدند به تفکیک مورد بررسی قرار بگیرند که بنده آنان را به سه گروه تقسیم نموده ام:

1. دشمنان حقیقی رهبری که آقای دکتر را بازوی ایشان می بینند و همانطور که آقای دکتر احمدی نژاد در یکی از سخنرانی ها در جمع استانداران گفتند: "آن آقایی که از اول مقابل ما بود، 10 بار از طریق پسرش پیغام داد که ما با تو کاری نداریم. چرا نمی گذاری آن بالایی را بزنیم؟! گفتم ما یک تار موی آن بالایی را با هزاران مثل شما عوض نمی کنیم". استدلال این گروه برای دشمنی پس از فتنه سال 88 و عیان شدن ماهیت سیاستهای پلیدشان با تغییر در ظاهر و به عنوان دفاع از خط ولایت و اسلام تغییر چهره داد، در حالیکه در باطن اینگونه نبود. و این را از مواضع آنان می توان دریافت. یک آقایی! که کاندید ریاست جمهوری بودند قبل از انتخابات در پاسخ به سؤالی در مورد حجاب گفته بود: "مد لباس اینها آزاده. شکل لباس، رنگ لباس. بستگی داره به میل خود افراد، خانوادشون، فضاشون... بلآخره لباس باشه. بی لباسی نه". (یکی از مراجع معظم حوزه علمیه قم که اکنون منتقد سیاستهای دولت در مورد حجاب نیز هستند از همان آقا! برای کاندیداتوری حمایت قاطع نموده بودند) همان آقا! در موضع خیر خواهانه اخیرش در باب حجاب گفت:"معیار و مبنای حجاب با وجود تفاسیر مختلف،  بر اساس اسلام مشخص است. مسائل فرهنگی از جمله حجاب باید شاخص و الگوهای خاصی داشته باشد که اعمال سلیقه!! نتواند به آن آسیب بزند..."

2. بازی خوردگانی که ناخواسته به دلیل عشق و ارادت به رهبری و پس از جو سازیهای گروه اول در قضایای مختلف، موجب گردید که دیدشان در میدان جنگ تغییر کند و خودی را با دشمن اشتباه بگیرند و آتش را بر سر دوست بریزند. امام خامنه ای در دیداری که با طلاب داشتند فرمودند: "ممکن است انسان، عالم و باتقوا هم باشد، اما چون دنیا را نمى شناسد، سرش را پایین بیندازد و راه بیفتد؛ یک وقت ببیند مقدار زیادى از جاده دور شده است. ما چنین اشخاصى داشته ایم؛ آدمهاى خیلى خوب، مؤمن و عالم؛ اما خط جبهه را گم کرده اند. وقتى انسان قطب نما نداشته باشد، راه را زود گم مى کند  .اغلب شما جوانها دوران جنگ را درک نکرده اید. در جبهه، انسان زود راه را گم مى کند؛ یک وقت خیال مى کند که دارد به طرف دشمن تیراندازى مى کند؛ اما چون درست جهت یابى نکرده، مى بیند به طرف نیروى خودى دارد تیراندازى مى کند! ما کسانى را دیدیم که به جاى این که تیراندازىِ معنوى شان را به طرف دشمن بکنند، لوله هاى توپخانه شان را طرف جبهه ى خودى گرفتند و تا هر جا که توانستند، جبهه ى خودى را کوبیدند! در دوران مبارزات، ما این را دیدیم و علت هم بر اثر ناآگاهى است. باید آگاهى کسب کنید. روشن بینى و روشنفکرى تان را نگه دارید و اراده و همت و خستگى ناپذیرى را در خود حفظ و تقویت کنید." استدلال این گروه برای تخریب دولت متأسفانه فاقد سند و ادله ی منطقی و عموماً بر پایة احتمالات، مسموعات و احتیاط برای خطر محتمل می باشد.

3. افرادی که به عشق و ارادت دسته دوم به رهبری عزیز ایمان دارند و چون خود به تنهایی در این فضای غبارآلود فتنه، قادر به تشخیص حق و باطل نیستند به آنان تکیه کرده و تشخیص خود را منطبق بر تشخیص آنان نمودند. استدلال این گروه به دو بخش تقسیم می شود، بخش اول؛ استناد به گفته های گروه دوم -که همین را سند می پندارند - و بخش دوم؛ تبئین بصیرت وعلم و تقوای گروه اول با عطف به ما سبق.


3. اصولاً مصلحت اندیشی چیست؟

مصلحت اندیشی در یک تعریف جامع یعنی؛ "اتخاذ تصمیم در جهت حفظ منافع (جان، مال ، ناموس و حیثیت فرد یا جامعه) با لحاظ وجود موانع". که این موانع هستند که اولاً منجر به تصمیم سازی می شوند. ثانیاً منافع را تهدید می کنند. ثالثاً نیل به مطلوب را کندتر، سخت تر و با هزینه بیشتر همراه می نمایند.

در تاریخ شیعه هرجا سخن از مصلحت به میان می آید ناخودآگاه به یاد تصمیم امام حسن (ع) در صلح با معاویه می افتیم. در زمان آن حضرت دو دسته خلاف نظر امام عمل نمودند. دستة اول افرادی بودند که حضرت را وادار به مصلحت اندیشی نمودند. و دستة دوم افرادی بودند که برای اجرای مصلحت مقاومت نمودند. حال به واقع آنچیزی که باید بدان پرداخته و از میان برداشته می شدند مصلحت سازان بودند. اما تا آن زمان می بایست برای بقا، به اجرای مصلحت تن داد. لکن در این میان اگر شخصی از گروه دوم این استدلال را داشت که؛ اجرای تصمیم سازی های گروه اول منجر به موفقیت گروه اول و تحمیل تصمیم سازی های بعدی خواهد شد و ما با شناختی که از خود داریم زیر فشارهای وارده گروه اول مقاومت می کنیم و نیز شانه خالی نمی کنیم تا آن گروه اول از میان برداشته شوند. و با این استدلال در ماهیت مصلحت اندیشی تغییر حاصل شد تکلیف آن شخص چیست؟ آیا تکلیف وی غیر از این است که اولاً استدلالهای خود را با فرد مصلحت اندیش مطرح نماید اگر چه که مستلزم تأخیر در اجرای دستور وی باشد. (مانند مالک اشتر که در یک قدمی خیمه معاویه این تصمیم را داشت و تأخیرش در اجرای فرمان امام نیز به همین علت بود اگر چه موفق به این کار نشد). دوماً، در صورت عدم پذیرش استدلالها توسط فرد مصلحت اندیش، وی بدون تردید تصمیم ساخته شده را اجرا نماید حتی در صورتیکه به واقع، هیچ رضایتی از اجرای این تصمیم نداشته باشد. (مانند مالک اشتر که با حزنی عمیق و بدون رضایت تصمیم امام برای بازگشت از یک قدمی خیمه معاویه را اجرا کردند). جالب اینجاست که به دو دلیل عمده آقای دکتر (نماد مبارزه با تصمیم سازان رهبری) را در قضیه 11 روز خانه نشینی می کوبند؛

1. چرا تأخیر و مقاومت کردی؟

2. چرا ناراحت و ناراضی بودی؟

پاسخ میلاد گودرزی:
خیلی طولانی بود
خودم خوندم ولی بعید میدونم از مخاطبا کسی بخونه!
۲۹ مهر ۹۲ ، ۱۰:۲۲ حاج مجتبی
ملت ایران هیچوقت بجایی نمیرسند تا وقتیکه 
1.رضاخان رو بخاطر تو تنور کردن اون شاطر تحسین میکنند!!!
2.از پیکان تعریف میکنند!!!
3.از احمدی نزاد به نیکی یاد میکنند!!
                                      "وای بر ما"

پاسخ میلاد گودرزی:
:)
درود خدا بر مردمی نژاد........

قدر بعضی انسان ها را تاریخ خواهد دانست!
۰۵ آبان ۹۲ ، ۱۳:۱۵ یک احمدی نژادی
وقتی انسان های بی کفایت منافع ملت را به نابودی کشاندند ، آن وقت قدر جومونگ ایران زمین دانسته خاهد شد
منتظر تعلیق غنی سازی وو..... باشید
هسته ای ای که با خون دل احمدی نژاد و ودلتش بدست امد!

ان الله لا یغیر بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم
پاسخ میلاد گودرزی:
ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم...
بسم الله الرحمن الرحیم
اگر هوا ابری است،اگر دلت تنگ است
اگر ترانه ی باد کمی بدآهنگ است
اگر برای بهار دلت بهانه گرفت
اگر که رنگ خزان فریب و نیرنگ است
اگر شکسته تویی،اگر که خسته منم
بدان که طرح جهان هنوز هم جنگ است
دوباره قصه ی آه،دوباره یوسف و چاه
دوباره صورت ماه کبود و بیرنگ است
شکسته های دلم فدای دولت دوست
که زخم های تنش حکایت سنگ است
دلم تپید و تپید،به یاد صبح امید
چه دردها که کشید،نگو که این ننگ است
مردلحظه هادلتنگتیم میبینین چطوردست به دست هم دادن اخلاق رابادروغ وتهمت رعایت کنن
اتفاقا من خوشجالم که دوره احمدی نژاد تموم شد.بزارید یه مدت بگذره تا مردم قدر احمدی نژاد رو بدونن و از کرده خودشون پشیمون بشن!!!!
خیلی نوشته تون احساسی بود - ماهم احمدی نژاد رو دیو دو سر نمیبینیم همون طور که همراه با هاله نور هم نمیدیدیم !!! ولی نظراتشون در مورد چاوز خنده دار بود ... و... 

کلا متاسفانه در مملکت ما نگاه منصفانه پیدا نمیشه حتی در همین وبلاگ هم جناحی رفتار میکنید !! 



کاش یه بچه مذهبی بود که وقتی مینوشت اگه از جلیلی و احمدی نژاد مینویسه - بلد باشه از هاشمی و .. هم بنویسه !!!!!! من به آرشیو وبلاگ شما نگاه کردم البته که وبلاگتون خیلی جووونه ولی جز این پست که در مدح جناب احمدی نژاد بود پست دیگری در مورد نقد به ایشون و دولتشون ندیدم ....اما نقد هاتون به دولت جدید ....!!!!!!! وقتی میتونید و حق دارید از نگاه منصفانه بگید که خود منصف رفتار کنید ............



من به عنوان کسی که برای همه ی مسئولین نظام احترام قائلم و رهبرم رو دوست دارم براتون نظر گذاشتم. من در این جامعه تنهام !!!! همه از یک طرف بوم افتاده اند ...
پاسخ میلاد گودرزی:
"احساسی بود" یعنی بدور از واقعیت بود ؟!
توی همین متن که در تقدیر از احمدی نژاد بود چند تا از ضعف هاش رو هم گفتم.این یعنی انصاف!
به قول خودتون این وبلاگم جوونه و عمرش به دولت قبل کفاف نمیده وگرنه اگه اون روزا اینجا مینوشتم چه بسا اگه ضعفی میدیدم ، میگفتم!
کما اینکه توی این دولت هم اگه قوتی باشه باید بگیم و میگیم! مثلاً این پست : http://hezr85.blog.ir/post/61
که هم تقدیر بود (از بخش هایی از سخنرانی رئیس جمهور توی سازمان ملل ) و هم نقد بود به بخش هاییش.

اما این نگاه رو اشتباه نگیرید با بحث حق و باطل!
خیلی جاها نمیشه گفت " هم از این خوب بگیم و هم از اون"
نمیشه همزمان بگیم انسان راستگو خوبه ، دروغگو هم خوبه! این که انصاف نیست.اینکه اعتدال نیست! نفاقه!

کار خوبی کردید که نظر گذاشتید.منم برای رهبرم و مسئولینی که بدنبال خدمت به خدا و مردم هستن احترام قائلم ولی این حق رو به خودم میدم که از اونایی که بعضا خلاف این عمل میکنن مطالبه داشته باشم و ازشون حسابرسی کنم!حالا اسمش و رسمش هرکی و هرچی که میخواد باشه!
شما حق رو بگید و بهش عمل کنید حتی اگه تنهای تنهای شدید!

درود بر دکتر احمدی نژاد قهرمان ایران زمین

سلام
وبلاگ خیلی زییبایی دارید...
باتبادل لینک موافقید؟
سلام
امروز برای اولین بار به پیشنهاد آقای امیر حسین  جلالی به سایت شما اومدم. در کل خوبه اجرکم عند الله
اسم حذر خیلی برام جالب بود زین پس با اجازه شما تو فضای واقعی ازش استفاده میکنم. گفتم فضای واقعی چون من بیشتر تمایل دارم تو عرصه حقیقی باشم و کمتر تو فضای مجازی هستم. اما به شما تبریک میگم چون قطعا شما جزء افسران جنگ نرم امام خامنه ای روحی له الفداء هستید. در پناه حق پیروز و پایدار  باشید.
ومن الله توفیق
پاسخ میلاد گودرزی:
سلام.
ممنون از اظهار لطف تون
ان شاالله تو مسیر سربازی باشیم ؛ چه در فضای حقیقی و چه مجازی

التماس دعای فرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی