حــــِـــذر

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ ءَامَنُوا خُذُوا حِذْرَکُمْ ... ای کسانی که ایمان آورده اید [در برابر دشمن] اسلحه خود را برگیرید - آیه 71 سوره نساء

حـــِـــذر

حــــِـــذر

«سیاست» ؛
مأمور ساواک به امام گفت که
آقا سیاست عبارت از دروغگویی است ،
عبارت از خدعه است ، عبارت از فریب است ، عبارت از پدر سوختگی است ،
این را بگذارید برای ما.
امام فرمود : این سیاست مال شماست...
این سیاست هیچ ربطی به سیاست اسلامی ندارد ، این سیاست شیطانی است.
و اما سیاست به معنای این است که جامعه را راه ببرد و هدایت کند به آنجایی که صلاح جامعه و صلاح افراد هست...
پیغمبر اکرم مبعوث شد که سیاست امت را متکفل باشد.

.: وبلاگ حــــِــــذر | HEZR.ir :.

نویسنده
اینستاگرام
مطالب پیشنهادی
نظرات شما
پیوندها

چگونه اصلح را شناسایی کنیم؟

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۱۹ ب.ظ

 

جهت مشاهده تصویر در اندازه اصلی ، اینجا کلیک کنید

به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری نزدیک می شویم.دو تکلیف اساسی بر دوش همه وجود دارد.دو وظیفه ی خطیر.

مسئله ی یا بهتر بگویم اولویت اول «اصل انتخابات» بعنوان نمایشگاهی از مردمسالاری دینی حکومت اسلامی و ضرورت برگزاری آن با شور و حرارت بالاست.پس تکلیف اول اصل حضور مردم در انتخابات است.

دوم «انتخاب» است.حال ، فرد حاضر شده و رأی میدهد ، اما به چه کسی ؟! اینجا تکلیف دوم مطرح است.رأی دادن به «بهترین» فرد ، «صالح ترین» فرد . پس تکلیف دوم انتخاب صالح ترین است.انتخاب «اصلح»...

«اصلح» اسم تفضیل است ، یعنی در «مقایسه» مفهوم پیدا میکند.یعنی از بین چند «صالح» بهترین را انتخاب کردن...

«انتخاب اصلح» تکلیف مهم دوم است.اما مسئله ای که مطرح است ، بحث «انتخاب» است.یعنی ما باید از بین چند فرد صالح ، بهترین را ، اصلح را ، انتخاب کنیم.اما چگونه؟ساز و کار این «انتخاب» مهم چیست؟چگونه به بهترین گزینه و بهترین جواب برسیم؟راه یافتن فرد اصلح چیست؟

ساز و کارهای مختلفی امروز در یافتن فرد اصلح پیشنهاد می شود و توسط گروه ها و جریان های مختلف استفاده میشود.

عده ای میگویند در جمع خودمان می نشینیم و به قول خودشان ائتلاف می کنیم و یکی را بعنوان «اصلح» به مردم معرفی میکنیم.عده ای کمی به خیال خودشان «با کلاس تر» رفتار کرده و می خواهند اصلح را از دل نظر سنجی ها یا بهتر بگویم نظرسازی ها بیرون بکشند.با این ها کاری نداریم.اما در این بین گروهی وجود دارد که روی سخن ما با آنهاست.عزیزان جبهه ی پایداری که مدعی جانبداری و حفاظت از گفتمان انقلاب اند که انصافاً هم در نیت و عقیده همینطور هستند هم ساز کاری در یافتن فرد اصلح اختیار کرده اند که مورد نقد است.مسئله ای که مورد نقد ماست رویه ای است که طرفداران این گروه سیاسی بوسیله آن بدنبال یافتن فرد اصلح هستند و بهتر بگویم ، روشی که با آن فرد اصلح را تعیین کرده اند.آن هم تکیه بر تایید و تضمین بزرگانی همچون آیت الله مصباح است.در جایگاه علمی و مقام والای این انسان بزرگ شکی نیست اما آیا تایید یا رد ایشان بر فرد خاصی دلیلی بر اصلح بودن یا نبودن آن فرد است؟ آیا این رویه در یافتن فرد اصلح رویه ای مطلوب است؟

بارها و بارها در رسانه های این جریان سیاسی ، در اظهارنظر های اعضای آن و در نظرات طرفداران این جریان شاهد آن بوده ایم که انتساب این جریان به آیت الله مصباح برای اثبات حقانیت خود مورد استفاده قرار گرفته و بعنوان دلیل محکمی در جواب مخالفان استفاده شده است.

از نظر طرفداران این گروه سیاسی نظرات امام خامنه ای در مورد آیت الله مصباح آنها را به این نتیجه رسانده که می بایست بر این عالم دینی تکیه کرده تا دچار اشتباه نشوند.در اصل این عمل بحثی نیست اما مشکل آنجایی ایجاد میشود که با این مسئله با کج فهمی رفتار شود.حضرت آقا در مورد آیت الله مصباح فرموده اند : «بنده نزدیک به چهل سال است که جناب آقاى مصباح را مى‌شناسم و به ایشان به عنوان یک فقیه، فیلسوف، متفکر و صاحب‌نظر در مسایل اساسى اسلام ارادت قلبى دارم. اگر خداى متعال به نسل کنونى ما، این توفیق را نداد که از شخصیتهایى مانند علامه طباطبایى و شهید مطهرى استفاده کند، اما به لطف خدا این شخصیت عزیز و عظیم‌القدر، خلاء آن عزیزان را در زمان ما پر مى‌کند»

که بسیار تعریف جامع و بجایی است و در مورد کمتر افرادی این نوع تعابیر بکار رفته است.اما سوالی که مطرح است این است که از کجای این تعریف اینطور بر می آید که نظرات ایشان در مسائل مختلف از جمله مسائل سیاسی کاملاً درست بوده و می توان به آنها استناد کرد و از آنها تبعیت کرد؟ چگونه از این تعابیر میتوان به این نتیجه رسید که نظرات ایشان در مسائل خرد سیاسی کاملاً بی نقص بوده و می تواند مورد تقلید قرار گیرد؟

در همین مسئله ی یافتن فرد اصلح ، آیا اینکه ایشان روی فرد خاصی انگشت تایید بگذارند و او را در آغوش بگیرند و در وصف وی جملاتی از باب تمجید بگویند ، این رویه ای می شود برای طرفداران گفتمان انقلابی که بتوانند اصلح را بشناسند؟

برخورد بعضی از این طرفداران عزیز بگونه ای است که گویا نظرات آیت الله مصباح در مسائل سیاسی یک تکلیف شرعی را بر دوش آنها قرار داده و حجتی را بر آنها تمام کرده است.نمونه آن را میتوان به وفور در اظهار نظر های آنها در رسانه های این گروه سیاسی مشاهده کرد.مثلاً اینکه " من تا کنون فکر میکردم که فلان شخص اصلح است ، اما حالا که آیت الله مصباح بَهمان شخص را اصلح میدانند ، من هم نظرم عوض شد و..."

البته لازم به توضیح است همانطور که انتظار هم می رود ، این رویه ای نیست که خود ایشان آنرا توصیه کرده باشند یا خدای ناکرده بخواهیم بگوییم خود ایشان اینطور می خواهند که ملاک طرفداران در یافتن فرد اصلح تاییدیه ایشان باشد کما اینکه ایشان به صراحت اعلام کرده اند که " شما موظف هستید که اگر فرد صالحی غیر از فرد منتخب این گروه را پیدا کردید به او رأی بدهید چون شرعاً باید این کار را بکنید." اما متأسفانه بعضاً کج فهمی هایی که از سوی طرفداران اتفاق می افتد باعث اتفاقات و تصمیم گیری هایی می شود که نتیجه ی مثبی را در پی ندارد.

پس نمیتوان گفت صرف اعتماد به افراد مورد اعتماد ما می تواند ما را به نتیجه ی صحیح برساند . اگر اینطور باشد ، عده ای هم با همین استدلال می توانند بگویند جناب رئیس جمهور فعلی مورد اعتماد ماست ، پس فردی که او معرفی کرده و در آغوش گرفته و دستش را بالا برده ، اصلح است.

پس این راهش نیست.

پس راه شناخت اصلح چیست ؟ بدیهی است که برای یافتن این سؤال و هر سؤال دیگری در حوزه مسائل نظام و انقلاب باید به نماد نظام و علمدار انقلاب یعنی ولی فقیه رجوع کرد . همان و فقط همان.

نظر رهبر انقلاب در این باره تأمل برانگیز است:

«همچنان که اصل انتخابات یک تکلیف الهى است، انتخاب اصلح هم یک تکلیف الهى است. قبلًا هم گفتیم که تفاضل و لو کم باشد، در این قضیه بسیار است. باید بگردید، بین خودتان و خدا حجّت پیدا کنید؛ یعنى بتوانید از راهى بروید که اگر «خداى متعال پرسید شما به چه دلیل به این فرد رأى دادید، بتوانید بگویید به این دلیل. بین خودتان و خدا، دلیل و حجّتى فراهم کنید و بعد با خیال راحت بروید رأى بدهید 1»

«باید خودتان تحقیق کنید، ملاحظه کنید، دقت کنید، از انسانهای مورد اعتمادتان بپرسید، تا به اصلح برسید و اصلح را انتخاب کنید... نگاه کنید، تشخیص بدهید، اصلح را بشناسید و برای ادای تکلیف، اسم او را به صندوق رأی بیندازید.2»

«باید گشت و اصلح را پیدا کرد، باید گشت و امین‌ترین را انتخاب کرد. باید جست و جو کرد و در بین این چند نفر به طور نسبی قادرترین بر اداره کشور را پیدا کرد؛ مهم این است. چون این امر مهم است، تفاضل هر چه هم کم باشد، اهمیت پیدا می‌کند.3 »

مسئله ای که در بیانات صبح دیروز ایشان هم مشهود بود:

«حالا آن مطلب دوم که چگونه اصلح را پیدا کنیم و مشخصات یک انسانى که اصلح از دیگران است، چیست، نکاتى در این زمینه وجود دارد که ان‌شاءاللّه اگر بنده عمرى داشتم، در آینده تا قبل از روز انتخابات عرض خواهم کرد...براى انتخابِ خوب باید فکر کرد، باید معیارها را شناخت...شوراى محترم نگهبان، خب مردمانى پرهیزگار، متقى و آگاهند؛ طبق قانون تشخیصى میدهند و عده‌اى به عنوان افرادى که صالحند، معرفى میشوند؛ من و شما باید نگاه کنیم ببینیم در بین این صالحها کدام صالح‌ترند، کدام بیشتر به درد مردم میخورند، کدام بیشتر میتوانند این بار سنگین را بر دوش بکشند و با امانتِ کامل این راه را ادامه دهند و پیش ببرند؛ این را باید من و شما نگاه کنیم، ببینیم، بشناسیم. از افرادى که ممکن است ما را هدایت کنند، راهنمائى کنند، کمک بخواهیم؛ بالاخره خودمان را به حجت شرعى برسانیم. اگر انسان بر طبق حجت شرعى کار کرد، چنانچه بعداً غلط هم از آب دربیاید، باز سرفراز است، میگوید من تکلیفم را عمل کردم؛ اما اگر بر طبق حجت شرعى عمل نکنیم، بعد خطا از آب دربیاید، خودمان را ملامت خواهیم کرد؛ عذرى نداریم، حجتى نداریم.4 »

باید بگردید، بین خودتان و خدا حجّت پیدا کنید ... باید خودتان تحقیق کنید، ملاحظه کنید، دقت کنید ... باید گشت و اصلح را پیدا کرد و.. عباراتی است در کلام معظم له که نشانگر لزوم بررسی و تحقیق خود فرد برای یافتن فرد اصلح و نهایتاً رسیدن به یک حجت شرعی میان خود و خدای خود ، برای انتخاب خود است.البته طبیعی است که مشورت راهنمایی گرفتن از دیگران برای رسیدن به نتیجه ی درست کاری معقول است اما نکته ای که هست این است که « بالاخره خودمان باید به حجت شرعى برسیم».

می بایست برداشت هر فرد در رأی او تاثیر گذار باشد ، برداشتی که صد البته باید با توجه به «معیارها» باشد:

«براى انتخابِ خوب باید فکر کرد، باید معیارها را شناخت4»

پس معیارهایی وجود دارد که از سوی امام جامعه مطرح میشود ، هر فرد مکلف طبق این معیار و با بررسی هایی که انجام میدهد و صد البته با مشاوره هایی که میگیرد ، فرد اصلح را شناسایی کرده و حجت شرعی را بر خود تمام دانسته و به حمایت از وی می پردازد.

اما متأسفانه رویکردی که در مورد جبهه ی پایدای شاهدیم چیزی غیر از این است.عده ای نشسته اند که بزرگانی نظیر آیت الله مصباح اصلح را شناسایی کرده و به آنها معرفی کند و آنها نیز حجت را بر خود تمام بدانند.با این استدلال که ایشان بزرگ است و والا مقام و ما باید برای جلوگیری از انحراف به ایشان متوسل شویم.

متأسفانه نوعی رابطه ی مراد و مریدی در اینجا شکل گرفته که موجب شده نظر شخصی آیت الله مصباح در یک مسئله سیاسی به گونه ای میان این قشر بعنوان یک تکلیف شرعی قلمداد شده و این نظر و رأی ایشان بر این طیف القا شود.

در ماه های اخیر و پس از اتفاقات مختلفی که در حوزه ی انتخابات افتاد ، امروز گفتمان انقلاب با مسئله ی تعدد کاندیدا ها مواجه است.مسئله ای که ماه ها پیش و در پست های همین وبلاگ نسبت به آن هشدار داده بودیم.

امروز جریان انقلابی از یک سو دکتر جلیلی را بخاطر ویژگی هایی که دارد و مطابقتی که معیارها دارد بعنوان فرد اصلح شناخته و از سوی دیگر مواجه است با حمایت ها و تعریف و تمجید های جبهه ی پایداری و آیت الله مصباح از دکتر لنکرانی.حال بعضی از عزیزان نگران بوده و مواجه با این سؤال که در نهایت چه باید کرد و چه خواهد شد ؟

بدیهی است که معقول ترین راه و بهترین شرایط آنجایی است که گفتمان انقلاب به پرچمداری یک نفر و فرد اصلح وارد عرصه ی انتخابات شود.مسئله ای که همچنان منتظر رخ دادن آن هستیم اما در صورتی که این اتفاق رخ نداده و گروه بندی ها و تعاملات حزبی و گروهی در جریان انقلابی هم تاثیر گذار بماند و جبهه ی پایداری بر خلاف اظهارات سابق خود بر فرد مورد نظر خود پافشاری کند ، با حضور هر دوی این عزیزان باز هم شرایط تغییری نکرده و در هر حال باید اصلح را انتخاب کرده و با توجه به معیار ها و از روی حجت شرعی خود به نتیجه رسید.باید به افراد و به خود افراد و نه تعریف و تمجید هایی که از آنها میشود و یا حمایت هایی که گروه های مختلف از آنها می کنند ، نگریسته شده و میزان تطابق آنها با معیارها مورد بررسی قرار گیرد و در مقایسه با هم فرد اصلح شناسایی شود و در این سیر تاییدیه ای از سوی دیگران لحاظ نشود.

افراد کنار هم قرار گرفته و مقایسه شده و فرد بهتر انتخاب شود...

ان شاالله که انتخاب کنیم ، درست انتخاب کنیم و برای انتخاب خود نزد خداوند متعال حجت داشته باشیم...

«مردم در سراسر کشور در انتخاب فرد مورد نظر خود آزادند؛ و احدى حق تحمیل خود یا کاندیداهاى گروه یا گروهها را ندارد...و اگر در صلاحیت شخص یا اشخاصى تمام افراد و گروهها نظر موافق داشتند ولى رأى دهنده تشخیصش بر خلاف همه آنها بود، تبعیت از آنها صحیح نیست، و نزد خداوند مسئولیت دارد.5» امام خمینی (ره)

 



کاملاً با ربط :
وقتی این عکس رو دیدم ؛


1392

ناخود آگاه یاد این عکس افتادم :


1384




پاورقی:

1-      بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از خانواده‌‌هاى ایثارگران - 31/2/76

2-      بیانات مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی - 1/1/92

3-      بیانات مقام معظم رهبری در تاریخ ۱۳/۲/۷۶

4-      بیانات مقام معظم رهبری در تاریخ 25/۲/92

5-      بیانات حضرت امام خمینی (ره) در تاریخ ۱۲/۳/۶۳

نظرات (۳۰)

سلام.خدا خیرت بده حرف دل ما رو زدی.باید روشنگری بشه تا حزب اللهی ها از سردرگمی دربیاند که جلیلی اصلحه.ایشالله که جبهه پایداری هم تصمیم درست رو بگیره و به حمایت از جلیلی بپردازه

با سلام

با نظر شما در مورد اینکه فرد باید با توجه به معیارها تلاش کند و جستجو کند تا به حجت شرعی برسد موافقم اما تعجب می کنم از این که این گزاره "امروز جریان انقلابی از یک سو دکتر جلیلی را بخاطر ویژگی هایی که دارد و مطابقتی که معیارها دارد بعنوان فرد اصلح شناخت" از کجا آمده است؟ و چون شما ایشان را به عنوان اصلح شناخته اید(که امیدوارم تلاش کافی و وافی داشته اید) جریان انقلابی هم؟؟؟

لطفا حداقل به موارد زیر توجه شود:

در مورد شاخص هایی که رهبری مطرح کرده اند حداقل در این موارد در مورد آقای جلیلی اطلاعی در دست نیست:

ایمان به قانون اساسی،

دارای نگاه همه جانبه بلند مدت و هندسه ی صحیح در مسائل داخلی و اقتصادی،

نداشتن نگاه روزمره به مسائل اقتصادی،

عدم تغییر مکرر سیاستهای اقتصادی ،

عدم اعتماد به شیوه های تزریقی و تحمیلی اقتصادی غرب و شرق

علت این امر هم در این است که مسئولیت سابق ایشان که به نوعی عمده سابقه ی ایشان هم هست به نوعی امنیتی و محرمانه بوده است.

پاسخ میلاد گودرزی:
اینکه رغبت عمومی جریان انقلابی به چه کسی است رو میشه بوضوح دید.
سیل دعوت های مردمی (دانشجویی و طلاب و...) از چه کسی بود؟
قشر انقلابی برای آمدن و ثبت نام چه کسی لحظه شماری میکردند؟
آمدن و ثبت نام چه کسی شور و غوغا بین بچه مذهبی ها ایجاد کرد؟
درباره نظریات و عقاید ایشون تو مسائل مختلف (اقتصاد مقاومتی و...) پیشنهاد میکنم به سایت ستاد حیات طیبه مراجعه کنید.
برای همین منظوره...

افشاگری و ناگفته های عجیب حجت الاسلام مهدی طائب در مورد مشایی    + دانلود      

شباهت مشایی با سید مهدی هاشمی [برادرِ داماد منتظری] در اتصال به سرویسهای جاسوسی بیگانه جهت براندازی - مرتاض بودن مشایی [ایستادن جلوی ضریح امام رضا به مدت 5 ساعت، نمازهای طولانی ، 100 بار زیارت عاشورا خواندن در روز و...] - 11 روز خانه نشینی احمدی نژاد - کنترل مشایی توسط حضرت امام خامنه ای - و ...

1-در مورد نظر حضرت آقا درباره علامه:حضرت آقا ایشان را عالمی بصیر معرفی کردند در تمجیدی که جنابعالی آورده اید بیان کننده شخصیت علمی علامه است،اما واژه بصیر اصولا در ادبیات دینی به معنی کسی است که در حوادث و وقایع سیاسی اجتماعی طبق مبنای الهی پیش میرود

پاسخ میلاد گودرزی:
هدفم از این پست این نبود که بگم علامه مصباح در مسائل سیاسی بصیر نیستند ، عرض بنده اینه که نظر ایشون حجت آور نیست.همون حجت شرعی که در کلام آقا هست.
و ممکنه که نظر ایشون اشتباه باشه...
2-برای تشخیص اصلح دو راه است:
الف)اعتماد به کارشناس:برخی از افراد به خاطر نداشتن مبانی اجتهادی اسلام بخصوص در مباحث سیاسی و همچنین نداشتن اطلاعات سیاسی از این طریق اصلح را تشخیص می دهند،اینجا باید عرض کنم کسانی که فاقد هر یک از دو وصف بالا باشند یعنی مبانی اسلامی را در اختیار نداشته باشند و یا مطلع از سیاست روز نباشند حق دادن نظر ندارند و اصولا اینها صاحب تشخیص نیستند چیزی که متاسفانه امروز در بین برخی بسیار رواج یافته که صرف داشتن اطلاع و اخبار و نیز اطلاعاتی اجمالی و نه عمیق از مبانی اسلام خود را مجتهد در امور سیاسی می دانند خدا بخیر کند که کار این گروه جامعه را به کجا خواهد کشاند
ب)راه اجتهاد و تشخیص از طریق ملاک ها:در توضیح مورد قبلی آمد که لازمه داشتن این تشخیص مجتهد بودن در مبانی اسلامی و نیز مطلع بودن به مسائل روز است(البته تقوا که لازمه مشخص کار است)
بنابراین نیازی نیست دیگران را به خاطر تشخیص اصلح از طریق کارشناسان تخطئه کنیم یا غیر بصیر و...بخوانیم د راینجا باید عرض کنم در اسلام همانطور که تقلید کردن برای کسی که مجتهد است حرام است،اجتهاد کردن هم برای کسی که وظیفه اش تقلید است و شرایط اجتهاد را ندارد حرام است.
بنده که جنابعالی را نمی شناسم اما بلاخره شاید شما 20،30 سال در مبانی اسلام وقت گذاشتنه اید و مجتهد شده اید و حتما در مورد همه کاندیداها اخبار و اطلاعات دارید و از مبانی آنها مطلع هستید که اصلح را تشخیص می دهید و حجت برایتان تمام شده است اما بزرگوار این تذکر نیازی به دادن نیست که همانطور که نمی تواند مجتهدینی چون جنابعالی(که عمری 20،30 ساله را در مبانی سیاسی اسلام وقت گذاشته اید)را تخطئه کرد نمی توان به کسانی که رجوع به کارشناسان می کنند را هم تخطئه کرد
پاسخ میلاد گودرزی:
بنده نه مجتهدم نه کارشناس نه ادعایی دارم.
اما تشخیصم اینه که آقا انتظار دارند همه ی ما توی مسائل سیاسی وارد بشیم ، اطلاعات کسب کنیم ، تحلیل کنیم و بتونیم سره رو از ناسره تشخیص بدیم.اینه که آقا انقدر از بصیرت میگن.توی بحث جنگ نرم از "افسر" بجای "سرباز" میگن.
تحقیق و بررسی شرایط کاندیدا ها و یافتن اصلح با توجه به معیارها هم نیاز به اجتهاد و فهم عمیق از مبانی دینی و فقاهت نداره...
اگه اینطور باشه که دیگه اصلاً انتخابات معنایی نداره و مردم سالاری دینی زیر سوال میره.
میشه یه چیزی مثل رابطه مجلس خبرگان و رهبری...
3-نکته جالب در برخی اظهارات قبل از سخنان صریح آیت الله مصباح این است که تا قبل از این می گفتند علامه لنکرانی را اصلح نمی داند اما از این به بعد دارند می گویند سخن ایشان کارشناسی نیست،ایشان نباید دخالت کند و...!
4-متاسفانه علی رغم تاکید بسیار زیاد برخی دوستان بر اصلح بودن جناب جلیلی و با در نظر گرفتن محاسن ایشان،اما همچنان این سئوال منطقی از طرف همه بی پاسخ مانده است که نظرات ایشان در باب سیاست داخلی،فرهنگ و اقتصاد چیست،برنامه کاری ایشان و نیز دید ایشان نسبت به ریاست جمهوری چگونه
در مورد برخی حمایت ها و راه افتادن برخی ستادها برخی این نطر را دارند که بخشی از ستادهایی که به نام دکتر جلیلی است توسط برخی افراد رقیب صورت می گیرد برای اینکه 1-با نام جلیلی لنکرانی را وادار به انصراف کنند 2-با ترساندن هاشمی جلیلی را وادار به کنار رفتن و ماندن برخی از آقایان به اصطلاح اصولگرا با اندیشه های...کنند اما متاسفانه برخی از دوستان...انشاء الله به خیر انقلاب پیش برود.
پاسخ میلاد گودرزی:
درباره نظریات و عقاید ایشون تو مسائل مختلف (اقتصاد مقاومتی و...) پیشنهاد میکنم به سایت ستاد حیات طیبه مراجعه کنید.
برای همین منظوره...
در مورد برنامه هاشون هم چون هنوز تبلیغات رسمی شروع نشده ایشون هنوز خودشون یک کلمه هم درباره ی انتخابات اظهار نظر نکردند ، در آینده ان شاالله صحبت خواهد شد.اما از روی نظریات و افکار ایشون میتونید پی ببرید مسائل رو...

درباره ی این فرضیاتی هم که در مورد ستاد های مردمی از روی وهم فرمودید نیازی به توضیح نمی بینم...
ان شالله که همه اتفاقات خیره....
پاسخ میلاد گودرزی:
ان شاالله...
از این ورا؟
www.bujalily.ir
سلام برادر
الان یکی از کارهای شما باید پشتیبانی محتوایی از ستادهای استانها و دانشگاهها باشد.
دقیقتر بگویم: باید به ما بیاموزید که چگونه برای دکتر تبلیغ کنیم؟ چگونه از دکتر دفاع کنیم؟ چگونه جریان ساز و گفتمان ساز باشیم؟ و...
یکی از کارهای مهم شما هم این باید باشد که فایلهای با کیفیت آماده چاپ (پوستر، جزوه، نشریه، کتاب و...) تولید کنید و بر روی سایت بارگذاری کنید تا بتوانیم آنها را دانلود و در حد توان خودمان منتشر کنیم.
یک کار مهم دیگر هم جریان سازی در فضای مجازی بوسیله هماهنگ ساختنِ وبلاگ نویسان و سایتهای حامی دکتر می باشد.
وفقکم الله
پاسخ میلاد گودرزی:
سلام.
حق با شماست.
ما که در حد توان خودمون سعی میکنیم همین کارو کنیم.از پست های این وبلاگ میتونید استفاده کنید.
برای آشنایی با گفتمان و سوابق دکتر جلیلی از سایت حیات طیبه استفاده کنید.
سلام
فکر نمی کردم شما هم چنین تعابیر نادرستی رو به اقای مصباح بدید ؟!!؟؟!؟!
به قول بزرگان این دو جبهه ، ما با هم اختلاف درون گفتمانی نداریم ؛ به نظر من ما بجای اینکه الان بشنیم و خودی رو هدف اماج گلوله هامون بگیریم باید با هم متحد بشیم تا کمر جبهه مقابل رو بشکنیم ...
رفیق فکر کنم ما داریم الان اتیش تو سنگر خودی میریزیما .... (یه ذره بیشتر تامل کنیم)

می خواستم چند نکته هم به نویسنده محترم این مطلب نامحترم !! به عنوان برادر کوچکتر بگم :
1. به نظر من یه مقداری از صحبت های آقا در مورد روش انتخاب اصلح در بیانات شما جاماند(انشاالله سهوا بوده باشد!!!) که بنده می خواهم به انها اشاره کنم :
_حضرت اقا می فرمایند : «این را من قبلًا هم گفتم، حالا هم تکرار می کنم، بگردید؛ از خدا هم کمک بخواهید، از آدم‏هاى مطلع و امین و باصداقت کمک بخواهید.» ‌( بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اقشار مختلف مردم‌ – ۲۲/۱۲/۸۶ )
_ ایشان همچنین فرمودند: «باید خودتان تحقیق کنید، ملاحظه کنید، دقت کنید، از انسانهای مورد اعتمادتان بپرسید، تا به اصلح برسید و اصلح را انتخاب کنید. …  نگاه کنید، تشخیص بدهید، اصلح را بشناسید و برای ادای تکلیف، اسم او را به صندوق رأی بیندازید. البته هر کسی و یا فعالان سیاسی میتوانند دیگران را هم با نظر خودشان همرأی کنند ــ این اشکالی ندارد ــ اما از حقیر کسی چیزی در این زمینه نخواهد شنید. در عین حال مردم میتوانند به همدیگر بگویند، سفارش کنند، تأکید کنند، توصیه کنند، یکدیگر را توجیه کنند و به هم کمک کنند برای شناخت اصلح.»  ( بیانات مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی – ۱/۱/۹۲)

2. نکته دیگر من که دوست عزیزم اقا سعید بهش اشاره کردن .... شما چرا متنی که آقا در تاریخ 89/11/20 در دیدار با اقای مصباح در منزلشون بیان کردند و فرمودند : « بنده به سهم خود قدر آقای مصباح را می دانم ، این سه جهت در ایشون جمع است،هم علم ، هم بصیرت به معنای حقیقی کلمه و هم صفا ... » رو در بیاناتتون نیاوردید؟!؟!(انشاالله که سهوا بوده باشد!!!!) به نظر من بصیرت داشتن رو در مواقع علمی برای شخصی به کار نمی برند ؟!؟!؟!؟(دقت فرمایید!!)

3. مطلب سوم و مطلب اخرم هم اینه که دوست عزیز ، نویسنده محترم بد دفاع کردن هم خودش یه نوع تخریبه !!! شما اگه طرفدار اقای جلیلی هستی باید طبق فرمایشات حضرت اقا برای اثبات کاندیدات کسی رو تخریب نکنی .... این نکته خیلی مهمی هستش ...
انشاالله که کاندیداهای اصولگرا با یک پرچم دار وارد صحنه انتخابات شوند ...
تشکر
والسلام من اتبع الهدی
یاعلی


پاسخ میلاد گودرزی:
سلام.
چه تعابیری بکار بردم؟توهینی کردم؟
بار ها و بارها مراتب احترام خودم رو نشون دادم نسبت به ایشون.چون که واقعاً محترم اند برام و اساساً اگه نقدی هم میشه (که ایرادی نداره نقد) نوعی دلسوزی نسبت به ایشون وجود داره که ارزش و اعتبار و جایگاه بالای ایشون برای یک جریان سیاسی هزینه نشه و به اون خدشه وارد نشه...
بنده هم مثل شما خواهان اتحادم.بعد از آمدن آقای جلیلی بنده پست «لزوم وحدت حامیان گفتمان انقلابی حول کاندیدای اصلح»رو نوشتم. اما متاسفانه جبهه پایداری برخلاف وعده ش عمل کرد(البته تا الان و امیدواریم این رویکرد عوض بشه) و آقای مصباح اون تعابیر رو درمورد آقای لنکرانی بکار بردند و حضور دکتر جلیلی و محبوبیتی که ایشون بین هوادار ها دارن از یک طرف و اون تایید های آقای مصباح در مورد دکتر لنکرانی از یک طرف باعث سردرگمی طرفداران گفتمان شده بود که نیاز دیدم این مطلب رو بنویسم وگرنه اصلاً میلی به نقد پایداری ندارم.(با وجود نقدهایی که بهش وارده)
 در مورد جملات آقا هم گویا متن رو دقیق نخوندید چون دقیقاً همین جمله ای که ایشون می فرمایند"باید خودتان تحقیق کنید، ملاحظه کنید، دقت کنید، از انسانهای مورد اعتمادتان بپرسید، تا به اصلح برسید" رو آوردم توی متن.و خودم هم اصلاً تاکید کردم که "مشاوره و راهنمایی گرفتن" بسیار هم پسندیده و مطلوب است.اما بین طرز نگاه به "مشاوره" و حکم و اتمام حجت شرعی فرق هست.ما نگاه طرفداران جبهه پایداری به رای و نظر آیت الله مصباح رو نقد کردیم...
ان شاالله همان که خیر است اتفاق بیفتد...
شما دیگه چی کم داشت که به اقای مصباح بگید و نگفتید؟!؟!؟

1. شما چرا در مورد صحبت حضرت اقا در دیدار با اقای مصباح چیزی نمی گید ؟!؟! ، شما در پست های قبلی هم گفتید که « من هدفم از این پست این نبود که بگم علامه مصباح بصیرت سیاسی ندارند و ... » ولی به نظر من دقیقا همین منظورتون بودش ، چون اگه شما طبق اون صحبت اقا بصیرت اقا مصباح رو ثابت می کردید دیگه جایی برای این حرفا نمی موند ....
اونایی هم که به اقا مصباح هجمه می برند اول می گن من برای شان علمی و اخلاقی ایشون خیلی احترام قائل هستم!!!! ولی در مسائل سیاسی فکر نکنم ایشون توانایی لازم رو داشته باشن ؛ این افراد چه بسا اگر می توانستند شخصیت علمی آقای مصباح را هم انکار می کزدند ....
2. در مورد اینکه شما گفتید « نوعی دلسوزی نسبت به ایشون وجود داره که ارزش و اعتبار و جایگاه بالای ایشون برای یک جریان سیاسی هزینه نشه و به اون خدشه وارد نشه .... » ، طبق صحبت خود آقای مصباح بهتون جواب می دم ؛ ایشون در قسمتی از صحبت های اخیرشون می فرمایند : « برخی می‌گویند اگر رأی نیاورید، آبرو و حیثیت شما می‌رود؛ ما اگر حیثیتی داریم، برای همین کارهاست. این تصمیم مربوط به الان نیست؛ بلکه  من از ۶ـ۷ سال پیش در باره این موضوع فکر کرده‌ام و به تشخیص خود مطمئن هستم. این برای ما یک تشخیص قطعی بوده و وظیفه ما همین است؛ چه آبرو برود، یا نرو ... » ، امام خمینی (ره) هم وقتی می خواستند قیام کنند عده ای از علمای بزرگ آن دوران به ایشون می گفتند بابا بیخود نظرت رو علم نکن اگه حکومت مقابله کنه و شکست بخوری آبروی همه روحانیون می رود و ... اما امام چه کرد؟!؟!؟! ؛ به نظر من این آبرو برای هزینه کردن است ، ابرو را مگر با خودمون به قبر می خوایم ببریم ؛ ابرویی که برای بقای اسلام نرود همان بهتر که اصلا نباشد ...
3. چرا در مورد این قسمت از متن من هم صحبت نکرده اید ،« البته هر کسی و یا فعالان سیاسی میتوانند دیگران را هم با نظر خودشان همرأی کنند ــ این اشکالی ندارد ـ.... »

انشاالله که این ندادن پاسخ های صریح و شفاف و اشاره به کلیات مبهم دلیل خاصی نداشته باشد ...

در اخر توجه شما نویسنده گرامی رو به بیاناتی از حضرت اقا در مورد تفاوت نقد دلسوزانه با نقد مخرب جلب می کنم ؛ ایشون می فرمایند : « انتقاد صحیح و دلسوزانه ضررى ندارد؛ اما این انتقاد بایستى به تخریب نینجامد. بعضیها طورى انتقاد مى‏کنند که تخریب است؛ این مصلحت نیست. 78/9/1 » ، « من به طور جد از همه‌ى کسانى که نسبت به نامزدهاى مختلف علاقه‌مندى‌اى دارند، درخواست میکنم، اصرار میکنم که این علاقه‌مندى خودتان را از راه تخریب دیگران، اهانت به دیگران، متهم کردن دیگران نشان ندهید. هرچه میخواهید، از نامزد مورد علاقه‌ى خودتان تمجید کنید، تعریف کنید؛ اما دیگران را تخریب نکنید... 84/3/14» ، « در انتقادها، مرز میان انتقاد سازنده و تخریب رعایت شود و سخنان به گونه ای نباشد که جدول دشمن را کامل کند و زمینه گسترش بدبینی در جامعه را فراهم آورد. 90/6/2» و ......
تشکر
ببخشید متن طولانی شد
یاعلی
پاسخ میلاد گودرزی:
من توهینی توی عرائضم نمیبینم.اگه طاقت نقد هم وجود نداره ، اون دیگه مشکل من نیست...
همونطور که خودتون هم اشاره کردید ، من بارها گفتم که منظورم این نیست که ایشون بصیرت ندارن ، اما آیا کسی که حضرت آقا درباره شون تعریفی کردند ، دیگه هیچ اشتباهی ممکن نیست بکنند ، تمام نظرات شون درسته و میشن معیار برای تعیین اصلح؟
برید تعاریف آقا از هاشمی رو بخونید ، تعاریف آقا از احمدی نژاد رو بخونید.با این استدلال الان مشایی اصلحه.چون احمدی نژاد تاییدش کرده...
درمورد هزینه کردن آیت الله مصباح منظور این نیست که ممکنه با شکست در انتخابات آبروی ایشون بره.نه.منظور اینه که با حمایت ایشون از جبهه ی پایداری و وجود بعضی افراد در این جبهه و بعضی اظهارات و اشتباهات ، انتساب این جریان به آیت الله مصباح برای ایشون مفید نیست.
در مورد "مشاوره دادن" که هم توی متن و هم توی کامنت قبلی تون صحبت کردم...
"البته طبیعی است که مشورت راهنمایی گرفتن از دیگران برای رسیدن به نتیجه ی درست کاری معقول است"
"پس معیارهایی وجود دارد که از سوی امام جامعه مطرح میشود ، هر فرد مکلف طبق این معیار و با بررسی هایی که انجام میدهد و صد البته با مشاوره هایی که میگیرد ، فرد اصلح را شناسایی کرده و حجت شرعی را بر خود تمام دانسته و به حمایت از وی می پردازد."
اینا تو متن بود...
اما مشاوره و راهنمایی کردن.عرض من اینه که مریدان آقای مصباح به چشم یک حکم و یک حجت شرعی نگاه میکنند به نظرشخصی آیت الله مصباح در مورد فرد اصلح.پیشنهاد میکنم کامنت های این خبر صابر نیوز رو بخونید:
http://sabernews.com/shownews.php?idnews=7364
عباراتی مثل "حجت بر ما تمام شد" و "تکلیف خود را پیدا کردیم" و....
این رویکرد اشتباهه به نظر من...

در کل من نه توهینی میبینم ، نه هتک حرمتی ، نه تخریبی...
من انتقاد کردم.همون انتقادی که حضرت امیر(ع) میفرمایند در خفا و در علن مرا نقد کنید" اما شما انتظار دارید که ما علما رو هم که شاگردان مکتب این اهل بیت هستند ، نقد نکنیم...
اللهم اجعل عاقبة امورنا خیرا...
باسلام خدا قوت، جهت اطلاع رسانی و معرفی بهتر گفتمان انقلاب اسلامی لطفا تبادل لینک بفرمائید. شما لینک شده اید.

http://drjalili.persianblog.ir/
این که برخی نظر آیت الله مصباح و رفتار ایشان را نسبت به انتخابات سال ۸۴ و سال ۹۲ مقایسه می کنند و می گویند نتیجه آن انتخاب این طور شد و نتیجه این هم ممکن است مثل آن شود؛ کاری است بس اشتباه، چرا که اولا انتخاب سال ۸۴ را کسی نمی تواند انکار کند که آقای احمدی نژاد برترین شخص بوده است. ثانیا نتیجه ای که دولت آقای احمدی نژاد داشته است نتیجه خیلی غیر مطلوبی نبوده است. ثالثا ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم که بخواهیم همواره با او دست بیعت داشته باشیم. این درس تاریخ است که امام علی علیه السلام تا زمانی با زبیر همراه بود که اوهم با ولایت همراه بود اما همین که در مقابل ولایت خداوند ایستاد از او کناره کشید.
حضرت آقا  فرمودند:«این سه جهت در ایشان جمع است؛ هم علم، هم بصیرت به معنای حقیقی کلمه و هم صفا.

بروزم با:
پایداری بله ولی رای به آن خیر
ظاهرا طرفداران پایداری بیشتر مشتری این سایت هستن !
چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید...
بنده در این مطلب نه توهینی دیدم نه بی احترامی

اگر قرار باشد گوش به دهان بزرگانی همچون آیت الله مصباح بنشینیم، دیگر انتخابات معنایی ندارد و مردم سالاری دینی زیر سوال میرود.
به گفته ی مقام معظم رهبری، باید بررسی کنیم، تحقیق کنیم، مشورت کنیم، معیار ها را بسنجیم و فرد اصلح را انتخاب کنیم.
بنده قبول دارم که آیت الله مصباح وزنه ی خوبی جهت مشورت و راهنمایی دادن هستند اما تماماً به اینجا ختم نمی شود.

متاسفانه اینگونه تفکرات برخی از هواداران جبهه پایداری - که می گویند: "فقط همان که آیت الله مصباح می گوید درست است" - مخرب است.

با یک روحانی طرفدار جبهه پایداری در رابطه با کاندیداهای ریاست جمهوری صحبت می کردم. ایشان به هر کاندیدای احتمالی (با بردن نام) انگ و ایراد می چسباندند و در نهایت، تعریف و تمجید از جناب لنکرانی.
این رفتار صحیح نیست؛ بارها این رفتار را از حامیان جبهه پایداری دیده ام و معتقدم با انتساب این رفتارهای غیر عقلانی به آیت الله مصباح و جبهه پایداری، موجبات تخریب این روحانی بزرگوار و تفکر ناب پایداری فراهم می شود.

بنده چنین رفتاری را در بین حامیان دکتر جلیلی ندیدم؛ کمااینکه خود جناب جلیلی تاکید دارند که هیچ کاندیدایی نباید تخریب شود.



والعاقبه للمتقین
یا علی...
با تشکر از ارسال مطلب شما به سایت "نقل قول"

مطلب شما با لینک زیر درج گردید:

http://www.naghleghol.ir/index.php/polcy-2/670-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%AD-%D8%B1%D8%A7-%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%9F
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.

برای رای دادن دو راه است؛ ۱ یا خودت بتوانی اصلح را پیدا کنی یا ۲ این که به کسی که قابل اعتماد است اعتماد کنی تا او هرچه گفت تو هم قبول کنی ؛در مورد عکس باید بگم چیزی جز بوی بغض و تخریب نمیاد ؛ یک نگاهی به سایت های اصلاح طلب و طرفدار قالیباف بینداز ؛چقدر مطالبت بهشان نزدیک است؛مطمئن باش اگر هاشمی و مشایی رد صلاحیت شدند ؛جلیلی دقیقه نود انصراف میده ؛در ضمن سخنان امام خامنه ایی را کامل بگذار ؛رهبری فرمودند اگر انسان به حجت شرعی رسید و رای داد و بعدا هم اگر مشکلی پیش بیاد خیالش آسوده است که درست عمل کرده(نقل به مضمون)‏ ؛احمدینژاد درسال ۸۴ و ۸۸ بهترین گزینه بود؛و ملاک حال فعلی افراد است؛ جناب عالی خیلی سریع تحلیل و بعدش قضاوت میکنی ؛کمی تا روز رای گیری صبر کن؛شرایط مدام درحال تغییره ؛سعید جلیلی را دوست داری ؛ما هم ایشان را دوست داریم و از سال ۹۰ منتظریم کاندیدا توری شان بودیم ؛اگر یک عده ملاکشان آیت الله مصباح است بذار باشد؛ هر کس یک ملاکی دارد؛ 
ادامه:
خود رهبری هم بارها از احمدی نزاد دفاع کرد ! اما تا کی ! تا قبل از امنصاب مشایی به معاون اولی !
رهبری بعد از این انتصاب در یک سال بعد در سال 89 که به شهر قم آمدند درباره ی آیت الله مصباح چه فرمود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در ضمن ! آیت الله مصباح از هیچ کسی مثل لنکرانی دفاع نکرده است !
هیچ وقت آیت الله مصباح نگفته است احمدینژاد صد در صد خوب بوده است ! همیشه ایشان در مورد سال 84 و  88 ملاک های یک رئیس جمهور را فرموده اند !
راستی یک سوال ؟ ازت می کنم ! بینی و بین الله درست جواب بده ! البته به طور خصوصی در وبلاگم !
اگر همین آیت الله مصباح از جلیلی حمایت می کرد ! باز هم این حرف را میزدی !؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مشکلت این است که حق را با افراد میسنجی و نه افراد را با حق !
می گویی هر کس از فلان کس که من دوست  دارم حمایت کرد انسان خوبی است و هر کس نکرد حتما نقدی به او وارد است ! درسته ؟
حیف من وقتم مثل تو آزاد نیست که هر چند روز یک مطلب بذارم !
می گویی چرا پایداری به قولش عمل نکرده !
پسر خوب بذار نتیجه ی تایید صلاحیت ها بیاید ببینیم چه کسی رقیبمان است !
هدف ما جلوگیری از پیروزی محور سازش و تکنکورات هاست ! همین !
مطمئن باش همان سعید جلیلی هم مثل تو فکر نمی کند !
تا انتخبات صبر کن و این قدر زود قضاوت نکن که مطمئن باش پشیمان می شوی!
پاسخ میلاد گودرزی:
اتفاقاً این سوالو قبلاً هم ازم کردن...
منم عرض کرده م که تایید آقای مصباح روی کاندیدای مورد نظر من شرایط رو برام تغییر چندانی نمیداد.ینی باز هم برام حجت نبود.از رفتار قبیله ای متنفرم و همین الان هم اگه آقای جلیلی اظهار نظری بکنه یا حرکتی انجام بده که بهش نقد وارد باشه ، خودم نقدش میکنم.
متاسفانه خیلی از این طرفداری ها استقلال پرسپلیسیه.یعنی از روی تعصبه ، نه از روی حق و من از این رفتار بدم میاد...
در مورد رقیب اصلی هم متوجه هستم.بخاطر همین هم اولین پستی که زدم بعد از ثبت نام ها ، پست "لزوم اتحاد حامیان گفتمان انقلاب" بود.
این پست رو هم اگه شرایط اینطور رقم نمیخورد و اون حرف ها از سمت جبهه پایداری زده نمیشد و توی نظر حامیان دکتر جلیلی شک و شبهه ایجاد نمیکرد ، اصلاًٌ نمینوشتم...
۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۲۷ علی جواهری تقدس
سلام
مطلب خوب بود اما عکس اولی بیشتر تخریبی بود
منتضر حضورتون در وبلاگ هستم یه مطلب تحت عنوان اشتباهات دکتر جلیلی
یا امام رضا
 
ای ول به بچه انقلابی ها!!!
بابا انرژی تون رو صرف تخریب همدیگه نکنین. توپ رو تو میدون مقابل شوت کنین......
هنوز برای این حرفا فرصت زیاده. اندکی صبر سحر نزدیک است....
پاسخ میلاد گودرزی:
"ما همه با هم هستیم"
این بحث ها هم برای تقویت قوه تحلیل ، خوبه...

باسلام

بابا اینقدر باهم جدلنکنید اول صبر کنید ببینیم آقای لنکرانی احراز صلاحیت می شوند !؟ بعد سعی بر اجماع داشته باشید و بحث کنید.

به نظر این حقیر آقای لنکرانی و آقای زاکانی جزو ردصلاحیتها هستند و تاچند روز دیگر این دو عزیز و همه اعوان و انصارشون پشت دکتر جلیلی به حمایت از ایشون مشغول خواهند شد. یاعلی!

 

۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۰۸ محمدرضا محمودی
و چقد دلگیر بود متن افسرانیتان...
"تو نباید می آمدی آقای جلیلی"
هعی...
سلام.وبسایت خوبیه خوشم اومد.
اگه امکانش هست تبادل لینک کنیم.
یاعلی
سلام
ستاد ویدئویی مردمی دکتر سعید جلیلی
http://www.resanehha.com/index.php?user=jalili&uid=1508
 سلام
با مطلبی با عنوان : تناقض گفتاری و رفتاری حامیان رسانه ایی قالیباف بروز هستم !
باتشکر....
http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/02/26/tanaghoz3423423
فرهنگ پرواز
متاسفم برات
پس با این منطق شما (که دارم به یقین میرسم که قصد و غرضی از این کارا داری ) اینجور برداشت میشه که آقا هم اشتباه کرده که این همه از احمدینژاد دفاع کرد. آقای نسبتا محترم این جملات آقا را هم به یادت بیار که فرمود دولت نهم انقلاب را به ریل برگرداند.و ده ها جمله بی نظیر حضرت امام خامنه ای درباره دولت نهم

استغفار کن چون داری لنکرانی را متهم به این میکنی که در آینده به سرنوشت شوم احمدینژاد دچار خواهد شد.
انقلاب از امثال شما ضربه میخورد.تفرقه افکن در بدنه انقلاب

درود بر جلیلی و لنکرانی و لعنت بر تکمیل کنندگان پازل هاشمی و فتنه گران
آآآآآآآآآآه
پاسخ میلاد گودرزی:
ممنون از توهین هاتون.
به یاد این جمله ی دکتر احمدی نژاد افتادم:
"سکوت ؛ الهام بخش وحدت"
باتوجه به اینکه دکتر لنکرانی بنفع دکتر جلیلی کنار کشیدند ، با وجود اینکه جواب دارم ، اما سکوت می کنم.

«وحدت» ؛ اولین گام برای پیروزی گفتمان انقلاب



چنانچه افرادى را نمى‌شناسند، از راهنمایىِ انسانهاى مؤمن و مطمئنى استفاده کنند که معرفى آنها براى انسان "حجت شرعى" باشد

این سه جهت در ایشان جمع است؛ هم علم، هم بصیرت به معنای حقیقی کلمه و هم صفا. این سه تا با هم در وجود ایشان خیلی ارزشمند است. خداوند متعال انشاء ‌ا... وجود ایشان را برای ما و انقلاب محفوظ بدارد و وجود ایشان را سالم بدارد تا همه بتوانند از برکات ایشان استفاده نمایند. (رهبر معظم انقلاب -اسفند 89)


و امروز در آستا نه ی انتخابی دیگر و دوباره تبلیغات رسانه های خارجی، تحرکات دشمنان خارجی وداخلی دوباره صدا و سیما بیاد دانشجویان افتاده و منطقه آزاد به راه انداخته ،دوباره اشراف هوای خدمت به محرومین کرده اند دوباره افرادی با شعار های تکراری و در شکلی جدید به میدان آمده اند با شعارهایی که گاه با اصول جمهوری اسلامی ایران فاصله دارد و....
شما خودت با این مطالبی که منتشر میکنی وحدت شکنی
دکتر لنکرانی با کنار رفتنشان نشون داد با تمام توانایی هایی بسیار و با حمایت های بی شمار نخبگان و در راس همه علامه بصیر انقلاب حضرت آیت الله مصباح ،پیشرو در ایجاد وحدت هستند. بیانیه ایشان نشان از تقوا و بصیرت بود .واقعا سربازی ممتاز برای امام خامنه ای هستند
یادتان نره که شما به آیت الله مصباحی توهین کردی که امام خامنه ای در وصفشان چیزهای گفتد که به هیچکس نگفته. 
جالب است از وحدت حرف میزنی و در پست هایت پر از مطالب توهین آمیز و وحدت شکن است
نمیدانیم قسم حضرت عباس را باور کنیم یا.......
سلام بر امام خامنه ای و آیت الله مصباح و جلیلی و لنکرانی
پاسخ میلاد گودرزی:

"سکوت" الهام بخش وحدت...

:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی