حــــِـــذر

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ ءَامَنُوا خُذُوا حِذْرَکُمْ ... ای کسانی که ایمان آورده اید [در برابر دشمن] اسلحه خود را برگیرید - آیه 71 سوره نساء

حـــِـــذر

حــــِـــذر

«سیاست» ؛
مأمور ساواک به امام گفت که
آقا سیاست عبارت از دروغگویی است ،
عبارت از خدعه است ، عبارت از فریب است ، عبارت از پدر سوختگی است ،
این را بگذارید برای ما.
امام فرمود : این سیاست مال شماست...
این سیاست هیچ ربطی به سیاست اسلامی ندارد ، این سیاست شیطانی است.
و اما سیاست به معنای این است که جامعه را راه ببرد و هدایت کند به آنجایی که صلاح جامعه و صلاح افراد هست...
پیغمبر اکرم مبعوث شد که سیاست امت را متکفل باشد.

.: وبلاگ حــــِــــذر | HEZR.ir :.

نویسنده
اینستاگرام
مطالب پیشنهادی
نظرات شما
پیوندها

پرچم مقاومت بالاست...

شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۳۸ ق.ظ


  اولین همایش انتخاباتی سعید جلیلی نامزد انتخابات یازدهم عصر جمعه از ساعت 17 تا 20 با حضور پرشور جوانان و دانشجویان حامی وی در ورزشگاه شیرودی برگزار شد.

در این مراسم علیرضا قزوه شاعر انقلاب، سید‌ناصر حسینی‌پور نویسنده کتاب پایی که جا ماند، علی باقری رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی سخنرانی کردند.

** حسینی‌پور: ایران شرایط پیچیده‌تری از جنگ را اداره می‌کند

در ابتدای این همایش سید‌ناصر حسینی نویسنده کتاب «پایی که جاماند» اظهار داشت: ما دو راه پیش روی خود داریم؛ راه اول پذیرش آقایی و سروری نظام سلطه و راه دوم پذیرش سالاری و سروری مکتب اهل بیت (ع).

وی ادامه داد: کسانی که در همسایگی ما سلطه نظام سلطه را پذیرفتند، تمام ابزارهای استکبار در خدمت آسایش تن آنها قرار گرفته است.

نویسنده کتاب «پایی که جا ماند»، تصریح کرد: کسانی که راه دوم را انتخاب کرده‌اند، باید در دنیا سختی بکشند و فرزندان روح‌الله کسانی بودند که سروری مکتب اهل بیت (ع) را انتخاب کردند.

حسینی‌پور با تاکید بر اینکه ما در شرایط کنونی به رئیس‌ جمهوری نیاز داریم که بر اساس گفتمان امام عمل کند، افزود: ما در دیپلماسی خارجی خود نیز با مقاومت پیروز شدیم و لذا به رئیس‌ جمهوری نیاز داریم که موقعیت بین‌المللی جمهوری اسلامی را بفهمد.

وی که به عنوان نخستین سخنران همایش انتخاباتی جلیلی سخن می‌گفت، متذکر شد: درست است که ایران در حال حاضر در شرایط جنگ وجود ندارد اما شرایط پیچیده‌تری از جنگ را اداره می‌کند.

این جانباز دفاع مقدس اظهار داشت: در شرایط تحریم، تغییرات منطقه و پیچیده‌شدن پرونده هسته‌ای و ده‌ها مسائل دیگر، نیازمند رئیس‌ جمهوری مقاوم و مبتکر هستیم.

**باقری: جلیلی بر اساس تکلیف و برای انجام رسالت سنگین به میدان آمده است

 به گزارش فارس در ادامه این مراسم علی باقری رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (جمعه) همزمان با سوم خرداد و سالروز میلاد امام علی (ع)، طی سخنانی در اولین همایش انتخاباتی سعید جلیلی که در محل ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد، اظهار داشت: سال‌ها پیش مردی سیاه دل چشم طمع به این سرزمین دوخت و با حمله نظامی به خاک پاک ایران، تصور می‌کرد می‌تواند ذره‌ای از خاک ما را از دل و جان ما جدا کند اما بسیجیان این ملت با فرماندهی همت‌ها و باکری‌ها و شهیدان بزرگ اجازه ندادند حتی ذره‌ای از خاک این ملت جدا شود.

وی افزود: امروز همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، ما در یک پیچ تاریخی هستیم، دشمنان همه سودای تقابل با ملت ایران را در سر دارند اما بی‌شک توسعه و پیشرفت ما در همه عرصه‌ها، آنها را حیرت‌زده کرده است.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برگ برنده امروز ما یکی از همرزمان باکری و همت و شهید خرازی است، تصریح کرد: برگ برنده ما در مصاف با دشمن یکی است و آن هم سعید جلیلی است، جلیلی تنها رای ماست و باید بدانیم رای به جلیلی رای به یک فرد یا جانباز نیست، رای به جلیلی، رای به یک فرمانده دریا‌دل نیست، رای به یک مذاکره‌کننده قوی و هوشمند و مقاوم نیست بلکه رای به ایران مستقل، پیشرفته و ایران نمونه و ایران پیش رو در تمدن اسلامی در دهه آینده است.

باقری ادامه داد: امروز همه ما در سوم خرداد و روز میلاد راد مرد بزرگ تاریخ جمع شده‌ایم تا گفتمان جلیلی را معرفی کنیم، امروز ما با جلیلی بیعت می‌کنیم که هر کداممان برای رساندن پیام جلیلی به زن و مرد این مرز و بوم تلاش می‌کنیم.

«جلیلی مردی است که صرفا بر اساس تکلیف به این میدان آمده و هیچ بار و بنه‌ای در اختیار ندارد و صرفا برای انجام این رسالت سنگین به میدان آمده است، بر این اساس هر یک از شما باید مبلغ این در گرانبها باشید.»

** وزیر ارشاد: حضورم در این مراسم شخصی است/جلیلی را اصلح می‌دانم

به گزارش فارس سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با اشاره به حضورش در مراسم اولین همایش انتخاباتی سعید جلیلی اظهارداشت: حضورم در این مراسم شخصی است و سعید جلیلی را اصلح می‌دانم.

** باید گوش شنوای توده‌های مردم باشیم

در ادامه این همایش سعید جلیلی نامزد انتخابات یازدهم ضمن گرامیداشت سیزدهم رجب و حماسه سوم خرداد اظهار داشت: سیزدهم رجب بشارت به یک مکتب علوی است و ما شهادت می‌دهیم که علی (ع) در راه خدا بود که امیرالمومنین (ع) کسی است آنگاه که می‌خواهد کسی را در مقام کارگزار قرار دهد برایش اهدافی را تعریف می‌کند و دنیا و آخرت مردم را توامان دنبال می‌کند و تمایز نظام اسلامی با سایر نظام‌ها را در چنین اهدافی می‌داند.

جلیلی ادامه داد:‌ در این مکتب اگر دفاع از سرزمین‌های اسلامی اهمیت دارد به همان میزان نیز نشانه‌های آشکار دین و حدود معطل مانده الهی نیز مورد توجه است.

نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با بیان اینکه آنچه حائز اهمیت است شاخص‌هایی است که امام علی (ع) برای این اهداف بیان کردند، تصریح کرد: ایشان در حکمی به مالک شاخص‌های کارگزاران مکتب علوی را در همه اعصار بیان می‌کند و می‌فرماید که سعادت و پیشرفت جز با پیروی از عمل، سنن و فرایض الهی حاصل نمی‌شود.

وی تأکید کرد: هر گفتمانی که ادعای پیشرفت داشت باشد اما بر مبنای سنن الهی نباشد ناکام و ابتر خواهد بود.

نامزد انتخابات یازدهم با بیان اینکه سوم خرداد نماد اندیشه دینی در عرصه اجتماع است، گفت: همانطور که امام فرمود دلیلی ندارد که ما مسلمانان جهان را به پیروی از اصول تصاحب قدر در جهان دعوت نکنیم.

جلیلی با بیان اینکه اگر ما مسیر پیروی از سنن الهی را طی نکنیم دچار پسرفت و شقاوت و بدبختی خواهیم شد، خاطرنشان کرد: شاخص دومی که امام(ره) بیان می‌کند این است که اگر کسی این مسیر را با انکار ناب علوی دنبال کند آن مسیر فرجامی جز بدبختی و عقب‌گرد نخواهد داشت.

نامزد انتخابات یازدهم با تأکید بر اینکه پیشرفت در سایه گفتمان اسلام ناب و عقب‌ماندگی در سایه انکار این گفتمان خواهد بود، افزود: انقلاب اسلامی پذیرش این باور و لبیک به علی (ع)‌ بود.

وی ادامه داد: امروز پس از 34 سال مردم ما آنچه را باور داشتند، پذیرفته‌اند و با تمام وجود تجربه کرده‌اند، لذا امروز باید هوشیار بود و به هشداری که امام علی (ع) به مالک اشتر دادند توجه کنیم.

جلیلی خاطرنشان کرد: مسیر گفتمان انقلاب اسلامی وقتی مورد تهدید قرار می‌گیرد که اندیشه اسلام ناب که گفتمان انقلاب اسلامی بر مبنای آن قرار دارد انکار شود؛ گفتمانی که امام(ره) احیاگر و رهبر معظم انقلاب ادامه‌دهنده با صلابت آن بودند و این تنها اندیشه‌ای است که می‌تواند مسیر پیشرفت و سعادت کشور را رقم بزند.

نامزد انتخابات یازدهم با تأکید براینکه تمام دشمنان انقلاب از ابتدا تا کنون تلاش کرده‌اند تا اجازه ندهند این گفتمان ریشه بدواند و به عنوان شجره طیبه سایه خود را بر کشورمان بگسترداند، تصریح کرد: مقابله سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دشمن و اعمال فشارها به این دلیل بوده است که این گفتمان پا نگیرد و مهم‌ترین مقابله نیز، مقابله نرم‌افزاری است که امام (ره)‌ سال‌ها قبل به آن اشاره کردند.

وی ادامه داد: برخی سعی کردند گفتمان اسلام ناب را ضایع کنند و آن را ناکارآمد نشان دهند و القا کنند که اگر پیشرفتی صورت می‌گیرد در سایه این گفتمان محقق نمی‌شود.

جلیلی با یادآوری این فرمایش حضرت امام(ره) که فرمودند فرزندان عزیز جهادی‌ام به تنها چیزی که باید فکر کنید استواری پایه‌های اسلام ناب محمدی است، گفت: بر همین مبنا هر میزان که اسلام ناب استوارتر شود طمع دشمنان نیز کمتر و کارآمدی و پیشرفت بیشتر خواهد شد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی حماسه سوم خرداد را تبلور این گفتمان دانست و خاطرنشان کرد: سوم خرداد در واقع جاری شدن اندیشه دینی و اسلام ناب در عرصه حکومت و اجتماع بود.

وی با اشاره به سالروز حماسه سوم خرداد، گفت: سوم خرداد نشانه‌ای بود که نشان داد برخلاف همیشه تاریخ که در هر درگیری بخشی از کشورمان جدا شده است، می‌توان به پیروزی رسید.

جلیلی برهمین اساس به حماسه دیگری در سوم خرداد سال گذشته اشاره کرد و افزود:‌ سال گذشته در سوم خرداد همین افتخار به رخ 6 کشور جهان کشیده شد و از این‌رو این روز یک درس آشکار برای ما و دشمنان ما است.

نامزد انتخابات یازدهم سوم خرداد را لبیکی به گفتمان اسلام ناب برشمرد و متذکر شد: ما در سوم خرداد با یا علی گفتن خرمشهر را آزاد کردیم و یا علی صرفاً رمز عملیات ما نبود بلکه نماد یک مقاومت و پیشرفت این گفتمان بود.

وی افزود: ما امروز بر این اعتقادیم آن یا علی که توانست خرمشهر را آزاد کند نماد آن است که می‌تواند بسیاری از ظرفیت‌های کشور را نیز آزاد کند و در واقع آن یا علی سوم خرداد امروز در عرصه‌های دیگر تکثیر شده است.

جلیلی ادامه داد: اگر شما برای اولین‌بار دیدید که جنوب لبنان و سرزمین‌های اشغالی آزاد شد به خاطر تکثیر این یا علی بود و پیروزی‌های دیگر در مقابله با رژیم صهیونیستی نیز نمادی از گفتمان اسلام ناب محسوب می‌شد.

نامزد انتخابات یازدهم افزایش عزت و اقتدار نظام را حاصل این گفتمان دانست و یادآور شد: اگر ایران در سطح هماوردی با قدرت‌های بزرگ قرار دارد حاصل این گفتمان اساسی است.

وی با بیان اینکه امروز تنها یک گفتمان در جهان ظهور کرده که با افتخار می‌ایستد، تصریح کرد: امام (ره) فرمود من به صراحت می‌گویم که جمهوری اسلامی با تمام وجود برای احیای هویت اسلامی مسلمانان در سراسر جهان سرمایه‌گذاری می‌کند و دلیلی ندارد مسلمانان جهان را به پیروی از اصول تصاحب قدرت در جهان دعوت نکند.

جلیلی به فراز دیگری از بیانات امام راحل اشاره کرد و ادامه داد: امام فرمود ما نه تنها کدخدایی و ژاندارمی را برای جهان نمی‌پذیریم بلکه نظام سلطه را نیز نفی می‌کنم، گفت: امام(ره) به صراحت این نکته را می‌گویند که ما این حقیقت را در سیاست خارجی خود بارها اعلام کرده‌آیم که در صدد گسترش نفوذ اسلام و کاهش نفوذ سلطه در جهان هستیم.

وی افزود: حال اگر آنها این نکته را تشکیل یک امپراطوری بزرگ می‌دانند ما باکی نداریم و از آن استقبال می‌کنیم و همانطور که حضرت امام (ره) فرمود ما درصدد خشکاندن ریشه‌های رژیم صهیونیستی، نظام سرمایه‌داری و نظام کمونیستی هستیم و می‌خواهیم که نظام اسلامی را ترویج کنیم.

جلیلی تصریح کرد: دلیل وجود تولید چنین ظرفیتی در گفتمان انقلاب اسلامی به دلیل غنای این اندیشه و مردمی که حامی این گفتمان هستند در حالی که تمام جهان امروز در مقابل ما ایستاده است اما به عنوان یک قدرت مؤثر در منطقه محسوب می‌شویم.

نامزد انتخابات یازدهم افزود: اگر ما می‌خواهیم که این گفتمان به پیشرفت‌های بیشتری برسد باید گوش شنوای توده‌های مردمی باشیم که حامی این گفتمان هستند؛ مردمی که حاضرند از همه آنچه که دارند، بگذرند.

وی تأکید کرد: ما امروز براین باوریم اگر ظرفیت این گفتمان و این مردم در همه عرصه‌ها با برنامه‌ریزی آزاد شود ما همانند دفاع مقدس می‌توانیم به پیروزی‌های بزرگی برسیم و این پیروزی در عرصه‌های مختلف همچون فرهنگ، صنعت و اقتصاد نیز ساری و جاری خواهد شد.

«امام (ره) فرمود اگر نوای دلنشین تفکر بسیجی در کشور طنین‌انداز شود چشم جهانخواران از کشورمان دور خواهد شد و در غیر این صورت باید منتظر حادثه باشیم».

جلیلی با یاداوری این سخن حضرت امام(ره) که ما در جنگ تحمیلی نشان دادیم می‌توان اسلام را فاتح جهان کرد، افزود: بنابراین امروز کسی که سکاندار قوه مجریه می‌شود باید بتواند با برنامه‌ریزی و باور دقیق به این گفتمان عرصه‌ایی را فراهم کند که ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کشور در جهت تحقق این گفتمان آزاد شود و اگر این موضوع صورت گیرد تمام آنچه در سطح خرمشهر داشتیم مانند آن پیروزی در اقتصاد، فرهنگ و هنر نیز محقق خواهد شد.

نامزد انتخابات یازدهم نتیجه را در این مسیر یک موضوع فرعی عنوان کرد و گفت: مالک اشتر به مصر نرسید اما دعای حضرت علی که برای او سعادت و شهادت را طلب کرده بود، مستجاب شد.

وی تأکید کرد: همه ما و شما در این تلاش چند روزه انتخاباتی باید گفتمان اسلام ناب را بیان کنیم و افکار عمومی را اغنا کنیم که این گفتمان موجب پیشرفت کشور است و رویگردانی از آن جز تباهی نتیجه دیگری ندارد از این‌رو باید تمام ظرفیت‌های کشور و به خصوص ظرفیت‌های آحاد مؤمنین را آزاد کرد تا از این طریق مخاطبان خوبی برای حضرت علی (ع) و حضرت آقا که پرچمدار مکتب علوی در عصر حاضر است، باشیم.

 

در این مراسم چهره ها و شخصیت‌های مختلف از جمله دکتر سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر علی احمدی وزیر سابق آموزش و پرورش، دکتر خواجه سروی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سید‌حسین نقوی نماینده ورامین، رسایی و کوچک زاده  نمایندگان تهران،حسین الله کرم، عیرضا قزوه و علی محمدمودب شاعران انقلاب، آرش میر اسماعیلی قهرمان جودوی کشور و برخی دیگر از چهره‌های سیاسی و فرهنگی حضور داشتند.


منبع:خبرگزاری فارس




تصاویر همایش:

















نظرات (۴)

پرچم تا انتخابات بالاست
نه سازش نه تسلیم یار جلیلی هستیم
مرد واقعی از جنس مردم
نه مثل بعضیها
با رفتن آقای جلیلی زیر پرچم پایداری بنده ایشون رو اصلح نمی دونم
ما باید نگاه جبهه پایداری رو هم ببینیم و این جبهه کشور رو به عقب
میبره

پاسخ میلاد گودرزی:
شرایط امروز فرق کرده و حمایت جبهه ی پایداری از ایشون با شرایط ماه های گذشته متفاوته...
سلام و خدا قوت!...بروزم...خوشحال میشم تشریف بیارین...یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی