حــــِـــذر

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ ءَامَنُوا خُذُوا حِذْرَکُمْ ... ای کسانی که ایمان آورده اید [در برابر دشمن] اسلحه خود را برگیرید - آیه 71 سوره نساء

حـــِـــذر

حــــِـــذر

«سیاست» ؛
مأمور ساواک به امام گفت که
آقا سیاست عبارت از دروغگویی است ،
عبارت از خدعه است ، عبارت از فریب است ، عبارت از پدر سوختگی است ،
این را بگذارید برای ما.
امام فرمود : این سیاست مال شماست...
این سیاست هیچ ربطی به سیاست اسلامی ندارد ، این سیاست شیطانی است.
و اما سیاست به معنای این است که جامعه را راه ببرد و هدایت کند به آنجایی که صلاح جامعه و صلاح افراد هست...
پیغمبر اکرم مبعوث شد که سیاست امت را متکفل باشد.

.: وبلاگ حــــِــــذر | HEZR.ir :.

نویسنده
اینستاگرام
مطالب پیشنهادی
نظرات شما
پیوندها

حضرت آیت الله! ما با اسرائیل سر جنگ "داریم"...

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۶:۴۷ ب.ظ

جهت مشاهده تصویر در اندازه اصلی ، اینجا کلیک کنید


منعکس شده در:

عمارنامه
عرش نیوز
خط نیوز
تی نیوز
افسران
تیم جهاد مجازی مجاهد
پایگاه خبری تحلیلی 8 دی
سایت ویسگون

سایت خبری تحلیلی قَبَس

سایت مادحین

سایت نوبت شما


حضرت آیت الله ! رفسنجانی (به قول خودشان و دوستان شان ، "هاشمی") چند روز پیش سخنانی را ایراد کردند که واکنش های بسیاری را برانگیخت.واکنش هایی که از نظر بنده بجا نبود.چرا که ایشان حرف غیر قابل هضم و عجیبی نزدند.فقط این کلام گهربار! ایشان اصلاحیه ای نیاز داشت که قصد ما در اینجا بیان همان است...

ایشان فرمودند! :" «ما» با اسرائیل سر جنگ نداریم..."

مفهوم سر جنگ نداشتن و دعوا نداشتن و مشکل نداشتن با اسرائیل که واضح است ، مسئله ای که هست لفظ «ما» است.دوستانی که واکنش نشان دادند و ناراحت شدند از این کلام گهربار حضرت آیت الله! این برداشت را داشته اند که ایشان این جمله را به نمایندگی از مردم و انقلاب و نظام گفته اند و منظور از «ما» ملت ایران است.

ما که میدانیم که منظور ایشان از چنین بیاناتی چیست و چه هدفی را دنبال می کنند ، اما اگر خدای ناکرده ، جناب عالیجناب به خود این اجازه را داده اند که به نمایندگی از ملت و نظام ایران چنین موضعی بگیرند و از جانب «ما» سخن گفته اند، باید خدمشان عرض کنیم که «ما» با اسرائیل سر جنگ "داریم".ما با گروهی انسان که انسانیت را لگدمال کرده و با خویی حیوانی سال هاست که خون مردمان بیگناهی را در شیشه کرده ، مشکل داریم.ما با انسان هایی از جنس قتل و غارت دشمنی داریم. ما با نژادپرستانی که غیر خود را حیوان میپندارند و با همین طرز دید تجاوز به حقوق آنها را مباح می شمارند ، سر جنگ داریم.

سر جنگ داریم نه به این معنی که طالب جنگیم و از آن لذت می بریم.نه.در ادبیات مان کثیف ترین واژه را "جنگ" می دانیم.البته جنگی که در فرهنگ همان اسرائیلی ها تعریف میشود که عبارت است از تجاوز به حقوق انسان ها وظلم به آنها.

سر جنگ داشتن ما از جنس "جهاد" است.از جنس مقاومت است.از جنس ایستادگی و پایمردی است.از جنس دفاع از حق و ابطال باطل است. و به این جنگ افتخار می کنیم.

حضرت آیت الله ! ما سال هاست روزه های آخرین جمعه ی ماه رمضان مان را با شعار "مرگ بر اسرائیل" افطار می کنیم.سال هاست که به پیروی از امام مان روزی را در سال "روز قدس" میخوانیم و فریاد "القدس لنا" بر می آوریم.

گفتم به پیروی از امام...

همان امامی که شما زیاد از او یاد میکنید و خاطره و بعضاً خواب ،از ایشان نقل می کنید.همان امامی که از اولین کارهایش بعد از انقلاب صدور فرمان بستن سفارت اسرائیل بود.همان امامی که فرمود "اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود".همان امامی که از زیباترین ابتکارهایش نامگذاری روز جهانی قدس بود.همان امامی که فرمود "بر هر مسلمانی لازم است که خود را علیه اسرائیل مجهز کند"

حضرت آیت الله! اینگونه مجهز کردید خود را ؟!

اگر به نمایندگی از ما سخن گفته اید ، که معتقدم اینطور نبوده ، بدانید که شعار امام دیروز ما "محو اسرائیل" بود ، فریاد امام امروزمان "با خاک یکسان کردن اسرائیل" است و ماهم پشت سر این دو امام شعار "مرگ بر اسرائیل" سر میدهیم.

البته شما را سیاستمدارتر از آن میدانم که چنین موضعی را از سوی ما گرفته باشید. ما را میشناسید.بعید است از شما.

ما که میدانیم این کلام گهربارِ! شما ، آن هم در آستانه ی انتخابات ، با چه هدفی ایراد شده است!

ما دیگر به این قبیل پالس مثبت فرستادن های شما و رفقای گرامتان به خارج از کشور عادت کرده ایم.از طرفی درکنار انتقاد های عجیب و غریب خود و بحرانی نشان دادن وضعیت کشور سعی میکنید طوری القا کنید که تمام مشکلات مردم بدلیل رابطه نداشتن با رفقای همان اسرائیل پست است و از طرفی با ژست گرفتن خاصی خود را مخالف این رویکرد و موافق برقراری رابطه نشان بدهید و با این خیال خام فکر کنید که از خود چهره ی یک "منجی" ساخته اید که با آمدنش تمام مشکلات حل خواهد شد."منجی" ای که خودش و رفقایش مسبب بسیاری از همین مشکلات اند...

حضرت آیت الله! ما میدانیم مرجع این ضمیر "ما"ی شما همان خودتان ، خانواده ی محترمتان و رفقای سبز پوش تان هستید. فقط خواهشاً این مسئله را واضح تر به رفقای آن ور آبی تان بیان کنید که هم موجبات ناراحتی ما فراهم نشود و هم موجبات توهم رفقای خارجی تان...


حضرت آیت الله !

خواهشاً این قبیل موضع گیری هایتان را از روی کاناپه منزل تان و نه از صندلی و تریبون انقلاب ما ، بیان کنید...


نظرات (۱۲)

سلام رفیق
ضمن تشکر از طرح هایی که کار کردین، به استحضارتون برسانم با اینکه فعلا کاندیداتوری آی جلیلی مشخص نیست و آی لنکرانی مطرح شده، از شما بعید است که طرح به نام جلیلی به کام پروفسور را مطرح کنین، اصلا این ایده تون درس نیست، نکند کاری کنیم که با دست خودمون، بین خودمون خدشه وارد سازیم، بهتره با گفتمانی که هردو عنوان کرده اند،و یکی می باشد، تا زمانیکه آی جلیلی اعلان کانداتوری نکرده ان، از آی لنکرانی با جان و دل حمایت کنیم. چرا که آی لنکرانی هم گفته مواضع ما یکی است.
یاعلی
در ضمن به ما هم سربزنین متشکر میشیم
۱۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۱۲ راه بی بن بست
 سلام. همراه تعدادی از دوستان در دانشگاه یک نشریه دانشجویی با نام راه بی بن بست راه انداختیم که شماره اول آن به مناسبت شهادت استاد مطهری و با نام بصیرت مطهر به چاپ رسید در صورت تمایل از صفحه نشریه ما دیدن فرمایید و ما را از نظرات خود بی بهره نگذارید
http://rahebibonbast.blog.ir/page/nashrie
ایول.خیلی زیبا و بامفهوم بود یاد طرحای دوئل افتادم
سلام بسیار عالی
باید منتظر آزمایش های  سخت تر از این بود
تا تنها خالصین باقی بمانند
و خدا کند در این آزمایشات، مردود نشویم
سلام.
خیلی خوب بود-این کاناپه منزلو خوب اومدی
سلام لینک شدید
http://dr-lankarani.blogfa.com/
استقبال دانشجویان شیرازی از دکتر لنکرانی در دانشگاه شیراز .17/2/92 سه شنبه
تالار فجر.ساعت17/30
اطلاع رسانی گردد
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/21494
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
یا علی
باز نشر درمجاهد
با درج لینک و لوگو ما را یاری کنید
--------------------------
جهاد همچنان باقیست
tjm.ir
سلام خداقوت از مطالب شما استفاده کردیم موفق باشید . رای ما سعید جلیلی
وای بر آنان که می‌گویند ما با اسرائیل سر جنگ نداریم
انقلاب شما ؟! شما دقیقا کی هستید که انقلاب مال شماست؟! اگر آقای رفسنجانی نبودند انقلابی وجود نداشت اگر آقای رفسنجانی نبود آقا خامنه ای که شما به ایشون بسیار ارادت دارید رهبر نبودند تریبون انقلاب و خود انقلاب متعلق به آقای رفسنجانی و امثال این آقایون اند که زندگی خود را در این راه گذاشتند انقلاب ارث پدر شما نیست بنده نمی گم که ایشون حرف خیلی صحیح گفته اند ولی چیزی میدانند که من و شما نمی فهمیم ایشون انسان بزرگی هستند. ایشون به اختیار رهبری رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند.
پاسخ میلاد گودرزی:
!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی