حــــِـــذر

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ ءَامَنُوا خُذُوا حِذْرَکُمْ ... ای کسانی که ایمان آورده اید [در برابر دشمن] اسلحه خود را برگیرید - آیه 71 سوره نساء

حـــِـــذر

حــــِـــذر

«سیاست» ؛
مأمور ساواک به امام گفت که
آقا سیاست عبارت از دروغگویی است ،
عبارت از خدعه است ، عبارت از فریب است ، عبارت از پدر سوختگی است ،
این را بگذارید برای ما.
امام فرمود : این سیاست مال شماست...
این سیاست هیچ ربطی به سیاست اسلامی ندارد ، این سیاست شیطانی است.
و اما سیاست به معنای این است که جامعه را راه ببرد و هدایت کند به آنجایی که صلاح جامعه و صلاح افراد هست...
پیغمبر اکرم مبعوث شد که سیاست امت را متکفل باشد.

.: وبلاگ حــــِــــذر | HEZR.ir :.

نویسنده
اینستاگرام
مطالب پیشنهادی
نظرات شما
پیوندها


منعکس شده در :

صراط نیوز

افسران

پایگاه خبری اصلاح پرس

منادی نیوز

بروز نیوز

تی نیوز


...نکته ای که در اینجا مدنظر ماست نوعی مهندسی احساسات مردمی و جهت دادن به سلیقه ی مردم است.

در واقع در چند روز گذشته شاهد آن بودیم که دعوت های مردمی از "شخص" دکتر جلیلی طی یک فرآیند ، به دعوت های مردمی از "جبهه پایداری" تعبیر شد.

یعنی گروه هایی از مردم از دکتر جلیلی برای حضور در عرصه ی انتخابات دعوت کردند ، جبهه پایداری دکتر جلیلی را در کنار دکتر لنکرانی بعنوان گزینه های خود معرفی کرد ، یعنی دعوت ها را به سوی خود جلب کرده و در نهایت با معرفی دکتر لنکرانی بعنوان گزینه ی نهایی خود همه دعوت ها و در واقع محبوبیت و مقبولیت موجود را به سمت ایشان گسیل داشت....


ادامه ی مطلب را بخوانید...



طی چند ماه اخیر شاهد دعوت های گروه هایی از دانشجویان ، طلاب و سایر اقشار مردمی از دکتر جلیلی جهت حضور در انتخابات بودیم.دعوت هایی که نشانگر محبوبیت این چهره ی انقلابی در بین این اقشار و همچنین اعلام احساس نیاز کشور به حضور ایشان در عرصه ی انتخابات ، از سوی این دعوت کنندگان بود.

عملکرد موفق و انقلابی دکتر جلیلی در جریان مذاکرات هسته ای ، از ایشان چهره ای موجه و توانمند در اذهان مردم ساخته و همین امر موجب شد که شاهد روانه شدن موج دعوت های مردمی به سمت "شخص" ایشان (تأکید میکنم "شخص" دکتر جلیلی) باشیم.

با این وجود هیچ نشانه و المانی از حضور حضور دکتر جلیلی در کنش های انتخاباتی به چشم نمیخورد و ایشان بدون حضور در جبهه یا جریانی خاص و بدون وارد شدن در جنجال ها و هیاهوهای انتخاباتی ، مشغول انجام وظیفه ی خود در شورای عالی امنیت ملی بوده و از همان ابتدا هم بی میلی خود را جهت حضور در عرصه ی انتخابات نشان داده بود.

اما در این میان نام بردن از دکتر لنکرانی در کنار دکتر جلیلی در جریان این دعوت ها جالب توجه بود.

دکتر لنکرانی که در آن موقع سخنگوی جبهه پایداری بوده و بعنوان عضو این جبهه در راستای برنامه های انتخاباتی این جبهه در حال فعالیت بوده و درواقع از همان ابتدا بعنوان گزینه اصلی انتخاباتی جبهه پایداری شناخته میشد.

نزدیکی گفتمان جبهه پایداری به دکتر جلیلی باعث دعوت این جبهه از ایشان جهت همکاری شد.دعوتی که بارها صورت پذیرفت و هربار با استنکاف دکتر جلیلی مواجه شد.اما با این حال در طول این مدت همواره نام دکتر جلیلی در کنار دکتر لنکرانی بعنوان گزینه ی اصلی این جریان سیاسی برای نامزدی ریاست جمهوری مطرح بود.

از یک طرف شخصی که عضو و سخنگوی جبهه اما با مقبولیتی نه چندان قابل توجه در میان طرفداران و از طرف دیگر فردی که هیچ اعلام همراهی از خود نشان نداده ، اما دارای مقبولیت و محبوبیتی زایدالوصف در میان اقشار مختلف ، بویژه طرفداران گفتمان جبهه پایداری ، بنا به خواست مسئولین این جبهه در کنار هم قرار گرفته اند.

علیرغم اینکه نقدهایی به بعضی از شخصیت های حاضر در این جریان داریم ، اما در اینجا به هیچ عنوان بدنبال تخریب چهره ی جبهه پایداری نیستیم و اساساً گفتمان جبهه پایداری را نشئت گرفته از گفتمان اصیل انقلاب دانسته و ضمن عرض اردات خدمت پدر معنوی این جبهه ، حضرت آیت الله مصباح، حضور ایشان در متن این جریان سیاسی را عاملی مهم در جلوگیری از انحراف این جریان میدانیم ، اما با تمام این تفاسیر معتقدیم معرفی دکتر لنکرانی در کنار دکتر جلیلی بعنوان گزینه های اصلی جبهه ، به گونه ای سعی در جلب نظر طرفداران دکتر جلیلی بسمت خود و به تعبیری استفاده از محبوبیت دکتر جلیلی جهت جاانداختن مهره ی اصلی خود یعنی دکتر لنکرانی در میان طرفداران بوده است.

البته لازم به ذکر است که در حسن سابقه و موجه بودن شخصیت دکتر لنکرانی شبهه ای وجود ندارد اما با توجه شرایط حساس داخلی و خارجی ای که امروز با آن مواجهیم ، آن چیزی که از رئیس جمهور بمنظور مواجهه با این مسائل و شرایط انتظار داریم ، در شخص دکتر لنکرانی دیده نمیشود و شاید ایشان وزیر موفقی بوده اند اما برای ریاست جمهوری مناسب نیستند.

نکته ای که در اینجا مدنظر ماست نوعی مهندسی احساسات مردمی و جهت دادن به سلیقه ی مردم است.

در واقع در چند روز گذشته شاهد آن بودیم که دعوت های مردمی از "شخص" دکتر جلیلی طی یک فرآیند ، به دعوت های مردمی از "جبهه پایداری" تعبیر شد.

یعنی گروه هایی از مردم از دکتر جلیلی برای حضور در عرصه ی انتخابات دعوت کردند ، جبهه پایداری دکتر جلیلی را در کنار دکتر لنکرانی بعنوان گزینه های خود معرفی کرد ، یعنی دعوت ها را به سوی خود جلب کرده و در نهایت با معرفی دکتر لنکرانی بعنوان گزینه ی نهایی خود همه دعوت ها و در واقع محبوبیت و مقبولیت موجود را به سمت ایشان گسیل داشت.



این مسئله تا آنجا پیش رفت که کمپین های دعوت از دکتر جلیلی که در فضای مجازی فعال بودند ، به یک باره با تعیین کاندیدای نهایی جبهه ی پایداری با صدور بیانیه به حمایت از کاندیدای جبهه ی پایداری روی آوردند.گویی که از ابتدا از جبهه پایداری برای انتخابات دعوت کرده اند که حالا که کاندیدای این جبهه مشخص شده ، به حمایت از وی می پردازند!!!

همه ی این اقدامات در حالی رخ داد که زمزمه هایی مبنی بر حضور دکتر جلیلی در انتخابات بصورت مستقل شنیده می شد و اصلاً در چند روز گذشته احتمال حضور ایشان قوت گرفته بود و ستادهای مردمی ایشان در شهرهایی آغاز به کار کرد.

ما از همان ابتدا با خصیصه هایی که در شخصیت دکتر جلیلی دیده و سابقه مثبتی که از ایشان سراغ داشتیم ، بعنوان انجام وظیفه ی خود اقدام به دعوت از "شخص" ایشان کردیم و حقیر هم از همان ابتدا هم نسبت به این بحث مصادره ی محبوبیت هشدار داده بودم(به مطلب "رئیس جمهور آینده باید اینگونه باشد..." رجوع کنید) و همچنان هم با توجه به اینکه ایشان هنوز تصمیمی مبنی بر عدم حضور در انتخابات نگرفته اند ، از ایشان میخواهیم که حجت را بر خود تمام شده دانسته و بعنوان "کاندیدای مستقل" وارد عرصه حساس انتخابات بشوند.امری که بعید بنظر نمیرسد و وابسته به شرایط این چند روز باقیمانده تا انتخابات و همچنین پایداری طرفداران و حامیان ایشان در دعوت از ایشان ، نه در عوض کردن مسیر بسمت جبهه پایداری است.

اما بحثی که در اینجا مطرح میشود این است که آیا در صورت کاندیدا شدن دکتر جلیلی بصورت مستقل ، جبهه پایداری در ادعای خود صادق بودو و از ایشان حمایت خواهد کرد و کاندیدای این جبهه به نفع دکتر جلیلی کنار خواهد کشید یا خیر ؟!

اگر بنای این جریان سیاسی بر حمایت از "اصلح" باشد ، از آنجایی که از نظر آنها دکتر جلیلی اصلح است ، در صورت حضور دکتر جلیلی در انتخابات میبایست شاهد حمایت همه جانبه ی جبهه ی پایداری از ایشان باشیم.اما اگر "اصلح" بودن از نظر جبهه پایداری ، مشروط بر عضویت فرد در این جبهه باشد ،جناب دکتر جلیلی فرد اصلح مورد نظر این جریان سیاسی نخواهد بود.

البته این مسئله ای بود که مشی کلی آن توسط حضرت آیت الله مصباح در همایش اخیر جبهه پایداری تبیین شد و ایشان در بیانی بسیار بجا خطاب به طرفداران جبهه پایداری فرمودند :«شما موظف هستید که اگر فرد صالحی غیر از فرد منتخب این گروه را پیدا کردید به او رأی بدهید چون شرعاً باید این کار را بکنید.»

باید منتظر ماند و در عین اینکه به تکلیف عمل کرد ، نتیجه ی امور را به خداوند متعال سپرد...

و الله اعلم...





مطالب مرتبط:


نظرات (۲۱)

آقا از شما انتظار نداشتیم.شما که تحلیل هاتون به پایداری نزدیکه دیگه چرا؟
از یه طرف ائتلاف قالیباف رو میبرید زیر سئوال از یه طرف همون حرف طرفدارای قالیباف رو تکرار منیکنید!!!!!!!!!!!!!
پاسخ میلاد گودرزی:
از رفتار قبیله ای و حزبی متنفرم...
چون نظرم به جبهه ی پایداری نزدیکه ، اگه انتقادی ازش داشتم نباید مطرح کنم؟!

سلام
شرمنده این را میگم ! ولی خیلی حرفت سطحی و کاملا احساسی بود !
برادر من ! انتخاب دکتر لنکرانی ! خودش برای بیشتر گیج تر کردن جریان ساکتین فتنه و به خصوص ائتلاف 2+1 بوده است !
شخص دکتر لنکرانی بارها اعلام کرده است اگر در آینده دکتر جلیلی (چه مستقل و چه ...) بیاید بنده انصراف خواهم داد ! یکمی بیشتر تحقیق کن ! و کمی بیشتر فکر !
مطمئن باش این دو هیچ گاه با هم رقابت نخواهند کرد !
دکتر جلیلی هم خیلی وقت را تلف کرده ! نمی شد بیش از این منتظر کسی بود ! ستاد زدن به این سریع نمی شد که ! زمان بر است ! باید کسی انتخاب می شد !
مطلبت را حذف کن !
رای به لنکرانی همان رای به جلیلی است و رای به جلیلی همان رای به لنکرانی.....
باعث نشوید یک عده که 10 سال است برای ریاست جمهوری دندان تیز کرده اند ! در انتخابات پیروز شوند !!!!
در ضمن !
 از قالیباف تکنو اصولگرا تا دست به دامن شده به علی مطهری نئو اصلاحطلب برای تخریب آیت الله مصباح و جبهه ی پایداری!!! و پاسخ ائتلاف سه گانه به سوالات فرهنگ پرواز
بروزم !
منتظر شما....
یاعلی
فرهنگ پرواز
http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/01/27/ghalibaf-12312312-paydari123213


پاسخ میلاد گودرزی:

قصد نقد جبهه ی پایداری رو ندارم وگرنه حرف بسیار است.

اتفاقاً با کاندبد شدن دکتر لنکرانی از سمت جبهه پایداری زمینه ی پیروز شدن همون هایی که شما میگید فراهم شده.

باید پذیرفت که دکتر لنکرانی با وجود نکات مثبتی که داره ، در قواره ی ریاست جمهوری نیست.

نقد ما به شخص لنکرانی نیست ، نقد ما به افرادی است که دارن هزینه میکنن برای پیروزی در انتخابات و وارد شدن به دولت با کانال جبهه پایداری!

با این شرایطه که افرادی مثل دکتر جلیلی ترجیح میدن مستقل وارد انتخابات بشن.(البته اگه وارد بشن)

با این شرایط رأی به دکتر لنکرانی رأی به جلیلی نیست بلکه رأی به جبهه پایداری ای است که خیلی از کسانی که توی اون فعال هستن ، سنخیتی ندارند با این جریان.

اما در صورتی که دکتر جلیلی کاندید بشن و دکتر لنکرانی به نفع ایشون کنار بکشند ، اونوقت رای به دکتر جلیلی رای به لنکرانی هم هست.نه رای به همه ی جبهه که بهش نقد هست.

فرمودید سطحیه نظرم اما با احترامی که براتون قائلم باید عرض کنم که شما دارید فقط سطح رو می بینید توی دنیای سیاست امروز و بهمین خاطر متوجه عرائض بنده نشدید بطور کامل...

این تخریب ها آن هم از کسانی که کاری به دیگران ندارند جالب نیست،چه برسد به پوستر سازی و...........
لطفا از مطالبات خود از دولت بعدی بنگارید
پاسخ میلاد گودرزی:

تخریب ؟!!!

دوستم آقا میلادسلام یه سوال به نظر شما امرو.ز دکتر باید برای مذاکره با 1+5 احساس تکلیف کنه یا ریاست جمهوری لطفا شما از روی احساس تصمیم نگیرید امروز حضور دکتر جلیلی بعنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی بر سر میز مذاکرات1+5 مهتر از حضور ایشون در مسئله انتخابات هستش به اندازه کافی اصولگرایان از هم پاشیدن
پاسخ میلاد گودرزی:

سلام.

اشخاصی همچون دکتر جلیلی "سرباز" هستند.در هر سنگری که به اون ها بیشتر نیاز باشه ، حاضر میشن.توی شرایط امروز کشور ، با توجه به اینکه خیلی ها دندان تیز کردند برای ریاست جمهوری و اگر خدای ناکرده بعضی از گروه ها به اون دست پیدا کنند ، دیگه نه تنها حضور اشخاصی همچون دکتر جلیلی در شورای عالی امنیت ملی دیگه ممکن نخواهد بود ، بلکه اساساً دیگه مذاکرات هسته ای هم بی معنا خواهد شد.

دوران اصلاحات رو به یاد بیارید!

اما در صورت حضور دکتر جلیلی در رأس دولت مطمئن باشید جلیلی های دیگری هستند که بتونن جای خالی ایشون رو در مذاکرات پر کنند.

پس امروز سنگر ریاست جمهوری بیشتر به دکتر جلیلی نیاز داره.

اقا دستت درد نکنه
حرف دل ما رو زدی
تازه از توی صراط کشفت کردم
با اجازه لینکت می کنم..
آقای گودرزی صراط نیوز یه پوستر زده بود بازش کردم خیلی باحال بود خواستم براشون کامنت بذارم و تشکر کنم که مثل همیشه بدون جناح بازی و باندبازی حرف حق زدن که دیدم زیر پوستر منبع وبلاگ شما رو گذاشته بود
دیگه برای صراط چیزی ننوشتم اومدم به خودت بگم ایول الله خدا خیرت بده که آلوده گروه بازی ها نشدی
انشاءالله دکتر جلیلی بیاد و رئیس جمهور بشه تا جلوی سوء استفاده خیلی ها رو بگیره .
طرحت یه دنیا حرف بود مطلبت هم جالب تر
پاسخ میلاد گودرزی:
ممنون.
"آلوده ی گروه بازی"...
احسنت.تعبیر خوبی بود.
۰۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۱۲ حماسه میسازیم
آقا من یه سوال دارم چرا برخی از مطالبتون رو رجانیوز پوشش میداده و نقل می کرده اما اینو نذاشته؟
بگو این پوسترم رجانیوز بذاره حیفه تو سایتهای بیخودی مثل صراط بازتاب پیدا کنه
پاسخ میلاد گودرزی:
اینو دیگه باید از رجانیوز بپرسی!
مردم از دکتر لنکرانی و جلیلی برای ورود به انتخابات دعوت کردند
و از علامه مصباح یزدی خواستند که اصلح را معرفی کند
در این بین دکتر لنکرانی وارد شدند و علامه هم حمایت کردند

الان اگر با توجه به درخواست های قبلی از جلیلی برای ورود به انتخابات (با توجه به علاقه ای که به جلیلی دارم )و قبول نکردن ایشون و معروفی دکتر لنکرانی

اگر جلیل الان حتی اگر نظرش عوض شده باشه به انتخابات ورود پیدا کنه کاملا نظرم در موردشون عوض میشه و نه تنها به نظرم نباید به نفع او کنار کشید بلکه باید به خاطر این رفتارش دور اون برای همیشه خط قرمز کشید

البته من جلیلی رو با تقوا تر و عاقل تر از این میدونم که با این رفتار خودش رو خراب کنه
پاسخ میلاد گودرزی:
یعنی از نظر شما دکتر جلیلی یا باید شرایط جبهه پایداری رو بپذیره یا اصلاً دیگه حق شرکت در انتخابات رو نداشته باشه؟!
این میشه همون که عرض کردم ؛ مشروط بودن اصلح بودن به عضویت توی جبهه پایداری! که کاملاً اشتباهه.
با مطلبت موافق نیستم.دلیل:

متاسفانه حربه رسانه ای عده ای برای ایجاد شکاف بین نیروهای ارزشی رو به موفقیت گذاشته است.
ایجاد مباحثی مبنی بر تفاوت قائل شدن بین آقایان جلیلی و لنکرانی تنها برای ضربه زدن به آرای نیروهای ارزشی است.دکتر جلیلی تاکنون تمایلی برای ورود به انتخابات نشان نداده اند از همین رو مسئولیت بر دوش دکتر لنکرانی قرار گرفته.
دوستان بدانند که در صورت حضور دکتر جلیلی در انتخابات دکتر لنکرانی به نفع ایشان کنار خواهند کشید.پس مبادا همجهت با مخالفان نیروهای ارزشی با نیامدن دکتر جلیلی از حمایت از دکتر لنکرانی هم دست برداریم.
تا آمدن دکتر جلیلی با دکتر لنکرانی خواهیم بود و اگر دکتر جلیلی آمدند همه ما (طرفداران دکتر جلیلی و دکتر لنکرانی)همراه با خود دکتر لنکرانی به دکتر جلیلی خواهیم پیوست ان شاالله
پاسخ میلاد گودرزی:
ما هم که همینو گفتیم.یعنی تأکید کردیم که باید اینطور باشه و درصورت آمدن دکتر جلیلی جبهه ی پایداری پشت ایشون قرار بگیره.
البته بعضی از افراد فعال این جبهه گویا نظرشون این نیست.
حجت الاسلام روح الله حسینیان در حاشیه همایش جبهه پایداری:« انتخاب گزینه اصلح از سوی این تشکل سیاسی نهایی است و تغییری در آن ایجاد نخواهد شد. انتخاب لنکرانی نهایی است و هیچ تغییری در تصمیم جبهه پایداری درخصوص انتخاب کاندیدای اصلح انتخابات ایجاد نخواهد شد.»
هدف بنده هم از این مطلب جلوگیری از تفرقه در صورت کاندید شدن دکتر جلیلی بود.که با توجه به اینجور اظهار نظر ها ،این تفرقه محتمله!
اگر دکتر جلیلی وارد نشد چطور از این کارتان عذر خواهی می کنید.
پاسخ میلاد گودرزی:
کاری نکردیم که بخوایم عذرخواهی کنیم...
چرا طرفداران جبهه ی پایداری طاقت شنیدن نقد ندارند؟!
ببنید رد عالم رسانه تیتر اهمیت زیادی دارد و از تنیتر یه مطلب به روح اون مطلب می شه پی برد . به نظرم با استفاده از لحن پرفلسور نیت خیری نداشتین و نخواستین جناب آقای لنکرانی را نعرفی کنید . حتما هدف تمسخر ایشون بوده .
پاسخ میلاد گودرزی:
:)
حاجی دمت گرم زدی تو خال.این پایداری چی ها خیلی از خود راضی و پررو ان.انگار فقط و فقط خودشون درستن و بقیه همه کافر و ملحد.دم حاج سعید گرم که ضایع شون کرد
پاسخ میلاد گودرزی:
این ادبیات شما اصلاً درست نیست.لطفاً بیشتر روی حرفاتون فکر کنید که خدای نکرده با هدف خیر ، کار شر انجام ندید.
شاید نقدهایی به جبهه ی پایداری وارد باشه اما دلیل نمیشه که اینطوری صحبت بکنید.
آقا من فعلن برام لنکرانی و جلیلی فرق نمی کنه حالا  شما یک لطفی کن دلایل یرتری جلیلی بر لنکرانی را بگو

پاسخ میلاد گودرزی:
  • خط فکری دکتر جلیلی مبنی بر جامعه سازی اسلامی و ایجاد ساز و کار برای اجرای احکام اجتماعی و سیاسی اسلام در دنیای امروز.امری که ایشون در حوزه ی سیاست خارجی در مذاکرات هسته ای به اجرا درآورد و این اتفاق اگر در حوزه های اقتصاد و... بیفته تمام مشکلات ما حل خواهد شد.
  • چهره ی شناخته شده و مثبت ایشان در بین مردم وبخصوص قشر انقلابی کشور بگونه ای که به ایشون به چشم یک قهرمان ملی که در عرصه های بین المللی از حقوق ملی دفاع میکنه نگریسته میشه.این محبوبیت و مقبولیت ایشان است که میتونه پیروزی تفکر سوم تیری را در انتخابات تضمین کنه ، در صورتی که با کاندید شدن فردی همچون دکتر لنکرانی که فاقد یک چنین مشخصه هایی است ، از سوی جریان انقلابی ، در رقابت با سایر گروه ها که با تمام قوا به میدان آمده اند ، متأسفانه زمینه های شکست در انتخابات رو فراهم میکنه.
  • چهره ی فوق العاده مثبت تاثیر گذار ایشون در عرصه ی بین المللی.ایشون امروز توی دنیا بعنوان نماد یک ایرانی انقلابی پایدار شناخته میشه که به هیچ عنوان حاضر نیست از عقاید و حقوق ملتش کوتاه بیاد.اظهار نظرهای غربی ها و رسانه هاشون درباره ی ایشون رو مطالعه بفرمایید!.با این ذهنیتی که غربی ها از ایشون دارند ، درصورت حضور ایشون در جایگاه ریاست جمهوری مناسبات بین المللی دچار تغییراتی به نفع ما خواهد شد(ان شاالله در آینده در این مورد صحبت خواهیم کرد)
  • و موارد دیگه که ان شاالله در آینده در مورد اون ها بیشتر صحبت خواهیم کرد.ان شاالله...

سلام علیکم آقامیلاد،
مطلب بسیار خوب و پر محتوایی بود.
اجرت با خود آقا.
لازم به ذکره که:
این آقای لنکرانی لقب "هلو" رو به خودش اختصاص داده...
با تمام احترامی که برای جناب آقای لنکرانی قائلم اما باید بگم که: کسی که بهش میگن "هلو" در حد و اندازه ی عنوان «ریاست جمهوری» نیست.
بد نیست یکم دست از قبیله و قبیله بازی برداریم...

پاسخ میلاد گودرزی:
سلام.
حالا شما هم دیگه اینجوری نگید.
ما آقای لنکرانی رو دوست داریم ولی ایشون رو مناسب ریاست جمهوری نمیدونیم.
توی موضع گیری هامون باید اخلاق رو رعایت کنیم.

سلام اقا میلاد

آخر نگفتی بالأخره اگه دکتر جلیلی نیومد نهایتاً به چه کسی رأی بدهیم؟؟!!

پاسخ میلاد گودرزی:
سلام.
ما به "اصلح" رأی میدیم.اصلح یعنی صالح ترین. یعنی بهترین گزینه.یعنی در مقایسه با بقیه از همه بهتره.فعلاً از نظر ما دکتر جلیلی این شرایط رو داره.اگر ایشون حضور پیدا نکنه ، باز هم همین معیار وجود داره.یعنی باز هم از بین کسایی که مطرح هستند بهترین رو انتخاب می کنیم.حتی ممکنه این بهترین از نظر ما اون شرایط کافی رو نداشته باشه ، اما در مقایسه با بقیه بهتر باشه.حتی ممکنه مجبور باشیم از بین بد و بدتر ، بد رو انتخاب کنیم.(البته ان شاالله اونطوری نشه شرایط).
در کل فعلاً حضور دکتر جلیلی محتمله و وظیفه ی ما دعوت از ایشون و متقاعد کردن ایشونه...
سلام برادر
حرفات اشتباهه
اینکه میگی به نام فلان و به کام فلان،به دور از تقواست و به نوعی تهمت است.چون جلسات مکرری بین پایداری و با دکتر جلیلی برگزار شده و حتی خود دکتر لنکرانی چندین جلسه خصوصی با جلیلی داشته اند و ایشان خود معتقدند که دکتر جلیلی باید به عرصه بیایند .اما جلیلی فرموده که احساس تکلیف نمیکنم.ضمنا این نامه های دعوت از جانب دانشجویان بوده و ربطی به پایداری نداره که شما فرموده اید که اسم لنکرانی را کنار جلیلی آورده اند تا از نام جلیلی استفاده کنند.واقعا قلبم درد گرفت از این حرفاتون.حرفهای شما تکرار حرفهای روزنامه ها و خبرگزاری های قالیباف و جریان 2 خرداد بود.
انشاالله که موفق باشید.
به ما هم یه سری بزنید
یاحق
پاسخ میلاد گودرزی:
سلام.
اگه باعث ناراحتی تون شدم ، ان شاالله خدا ببخشه منو.البته خودش میدونه که هدفم این نبوده...
اما اینکه حرف درستی رو بعضی ها با نیت بد میزنن ، دلیل نمیشه که ما دیگه اون حرف رو نزنیم.اگه رسانه های قالیباف "یُراد بها الباطل" میکنند تقصیر ما چیست؟
ضمنا دکتر جلیلی به صحنه انتخابات ورود پیدا نمیکنند و بحث مستقل آمدن ایشان بازی رسانه ای سازمان تبلیغات و قالیباف است.(ادامه تخریب حامیان گفتمان انقلاب اسلامی)
سلام
رسانه های قالیباف حرف درستی نمیزنند و فقط در حال تخریب گفتمان 3 تیر یعنی همان گفتمان انقلاب اسلامی هستند. به همین دلیل هم از هیچ تهمت و افترایی نسبت به جلیلی و لنکرانی دریغ نمیکنند.
مگر دائما نمیگویند که لنکرانی و پایداری ، جلیلی را دور زدند؟ آیا واقعا این جور بوده؟
اصلا حرف درستی نبوده که شما فرمودید یُراد بها الباطل" . یعنی کلا حرف باطل بوده

پاسخ میلاد گودرزی:
سلام.
مسئله ی مستقل اومدن دکتر جلیلی مسئله ی "حق"ه که رسانه های مخالف طیف انقلابی ، میخوان از اون با نیت سوء خودشون استفاده کنن یعنی باعث دو دستگی و اختلاف بشن.یعنی "یراد بهاالباطل"...
ولی اینکه دکتر جلیلی بخوان مستقل حضور پیدا کنن که باطل نیست...
سلام
آیا دکتر جلیلی از حضور در انتخابات استنکاف کرده یا از حضور در لیست جبهه پایداری؟!!!!!!!!!!!!!!!!
این مغلطه شما بوی بدی میدهد.............................
چرا اینقدر اصرار دارید دکتر جلیلی را در مقابل جبهه پایداری نشان دهید؟!!
از همان ابتدا نما سه گزینه در لیست نهایی جبهه پایداری بود
فتاح جلیلی لنکرانی
فتاح از همان ابتدا خیال همه ره راحت کرد
ماندند این دو
شما کارتان یه جورایی بوداره
همینکه به لنکرانی مثل اصلاح طلبها میگید پورفسور ................................................
پاسخ میلاد گودرزی:
سلام.
چه بویی عزیز من ؟!
اگه پست ها و جواب هام به کامنت ها رو خونده باشید متوجه منظورم خواهید شد...
سلام 
با پست اهانت به حجر بن عدی !! + عکس توییتر عامل نبش قبر و اهداف او ...    
بـــــ روزم !!!!

http://nagofteha.blog.ir/post/34

لطفا اطلاع رسانی همگانی بشه !
برای آگاهی شیعیان ...

از قول یکی از اقوام درجه دو و بسیار نردیک دکتر به شما و سایرین میگم!
لطفا بازی سایت های نزدیک به تفکر آقای قالیباف رو نخورید!
خودتون نگاه کنید ، عماریون ، صراط ، و اخیر حیات طیبه !
این بازی کثیفی که شما جهت تفرقه راه انداخته اید خیلی زشت است
فقط کافی است نگاه کنید این سایت مردمی دکتر توسط چه کسی راه افتاده (گرفتن هو ایز و دیدن شخص طراح که چه سیات هایی دیگری راه انداخته - مثل تریبون و عیار و مطالبه مشهد که از بودجه آقای قالیباف ارتزاق میکنه - هیچ کاری نداره اخوی ) اصلا من دروغ میگم یه سرچ ساده میخواد وسلام!
پاسخ میلاد گودرزی:
!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی